eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Przebudowa drogi na ul. Fabrycznej w Sławkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Sławków: Przebudowa drogi na ul. Fabrycznej w Sławkowie
Numer ogłoszenia: 212352 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi na ul. Fabrycznej w Sławkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania zamieszczony jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót są dostępne na stronie http://bip.umslawkow.finn.pl/ zakładka zamówienia publiczne, jak również w siedzibie Zamawiającego - pok. 23, II piętro ul. Łosińska 1, 41-260 Sławków. 1.2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4807S ul. Fabrycznej obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, budowlanych związanych z wykonaniem podbudowy drogi, ułożeniem krawężników i obrzeży, nawierzchni drogi oraz instalację urządzeń bezpieczeństwa ruchu na odcinku 950 mb. Zakres przebudowy nawierzchni jezdni : Km 0+000 do km 0+360 - poszerzenie jezdni do 6,00 m Km 0+360 do km 0+510 - poszerzenie jezdni do 7 ,00 m Km 0+510 do km 0+950 - poszerzenie jezdni do 5,00 m Zakres przebudowy elementów drogi: Km 0+000 - przebudowa skrzyżowania ul. Fabrycznej z ul. Olkuską, budowa chodników, Km 0+000 do km 0+950 - budowa chodnika po stronie zachodniej drogi, Km 0+000 do km 0+ 170 - budowa chodnika po stronie wschodniej drogi, Km 0+060 do km 0+110 - budowa miejsc postojowych wzdłuż jezdni Km 0+260 - budowa zatoki autobusowej, Km 0+330 - przebudowa skrzyżowania z łącznikiem drogi krajowej DK94 Km 0+370 i km 0+450 - przebudowa skrzyżowań, Km 0+ 530 - przebudowa zjazdu do zakładów przemysłowych. 1.3. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań nośności przebudowanej nawierzchni drogi. 1.4.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów wymaganych do zgłoszenia rozpoczęcia robót: - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - oświadczenie kierownika robót, - wstępnego harmonogramu robót. 1.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp), 1.6. Zamawiający może udzielić dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 30% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli : a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert na konto: DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/Sławków 58 1910 1048 2106 0023 9149 0005, z dopiskiem -Przebudowa drogi na ul. Fabrycznej w Sławkowie- w: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w formie niepieniężnej winno być złożone w kasie Urzędu Miasta Sławków - Rynek 1 - parter w dniu składania ofert a do oferty załączona kserokopia wniesionego wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy, - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w tym zakresie, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - w okresie ostatnich 5 lat wykonali należycie co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - o zakresie rzeczowym i o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda, - posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu pozwalające na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, - posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o dokumenty dostarczone przez nich w ramach złożonych ofert; wykaz tych dokumentów podano w punkcie 6 części I SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 i art. 24 ustawy - według załącznika nr 5. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz porozumienie określające zakres współdziałania i odpowiedzialności. 4. Wykaz wykonanych trzech, w ciągu ostatnich pięciu lat, robót o podobnym charakterze, wielkości i zakresie rzeczowym o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł każda, wraz z pozytywnymi referencjami od zamawiających - załącznik nr 4. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, posiadających odpowiednie kwalifikacje potwierdzone załączoną kserokopią uprawnień - zgodnie z punktem 5.1 części I SIWZ - załącznik nr 3. 6. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6. 7. Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 8. Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków w Urzędzie Skarbowym i o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne w ZUS. 9. Oświadczenie o akceptacji dokumentów i warunków przetargu. 10. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Kosztorys ofertowy, opracowany w oparciu o przedmiary robót załączone do niniejszej SIWZ, obejmujący ceny jednostkowe, kosztorys szczegółowy ceny jednostkowej, zestawienie materiałów, robocizny i sprzętu oraz stawki kalkulacyjne, 12. Wstępny harmonogram prac, 13. Dowód wniesienia wadium 14. Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 2 15. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 16. Formularz cenowy - według załącznika nr 8 17. Oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia - tylko w przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umslawkow.finn.pl/ zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławków ul. Łosińska 1, 41-260 Sławków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławków Rynek 1, 41-260 Sławków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.