eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181-187 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Wrocław: Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181-187 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 212344 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich , ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, faks 071 360 73 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181-187 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa części pomieszczeń istniejącego pogotowia opiekuńczego na potrzeby trzech oddziałów przedszkola oraz funkcjonalne ich połączenie z istniejącym w budynku Przedszkolem nr 49 przy ul. Borowskiej 181-187 we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, projektową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. 3. Zakres przebudowy: 3.1. przebudowa pomieszczeń pogotowia opiekuńczego dla potrzeb przedszkola: 3.1.1. utworzenie 3 oddziałów przedszkolnych, 3.1.2. utworzenie pomieszczeń towarzyszących do pracy z dziećmi, 3.1.3. przebudowa pomieszczeń sanitarnych, 3.1.4. połączenie istniejącego przedszkola z częścią adaptowaną, 3.1.5. utworzenie zaplecza magazynowego i porządkowego, 3.1.6. utworzenie szatni dla całego zespołu przedszkolnego, 3.2. dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów pożarowych. 4. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 4.1. wydzielenie strefy pożarowej poprzez: 4.1.1. wykonanie ścian oddzielenia pożarowego w łącznikach, z bloczków SILKA o gr. 18cm o odporności pożarowej REI 120 z drzwiami w klasie EI60 (min. szer. w świetle 120cm); dla zapewnienia pośredniego doświetlenia korytarzy projektuje się drzwi przeszklone, 4.1.2. wykonanie zamurowań wytypowanych otworów okiennych bloczkami z gazobetonu z izolacją termiczną z wełny mineralnej, 4.1.3. wykonanie zamurowań wytypowanych otworów okiennych luksferami EI15, 4.1.4. wykonanie na łączniku w odległości 8 m od budynku wyższego (do projektowanej 4.1.5. ściany oddzielenia pożarowego) pasa z papy posiadającej atest NRO - pow. ok. 12m2, 4.2. prace rozbiórkowe i wyburzeniowe: 4.2.1. wyburzenie ścian działowych z cegły grubości 12cm między istn. pomieszczeniami nr 3.1 - 3.2 i 4.1 - 4.2 w celu uzyskania 2 sal zajęć, w celu powiększenia szatni oraz w pom.: 7.3 - 7.4 dla poprawy funkcjonalności wc dzieci starszych, 4.2.2. wyburzenia ścianek działowych j.w. w pomieszczeniach nr: 13, 15-10 w celu organizacji komunikacji, 4.2.3. wyburzenie ścianek z płyty gk na ruszcie stalowym w pom. nr: 15 - 16 i 17 - 9.4 w celu uzyskania większej powierzchni szatni i pomieszczenia porządkowego, 4.2.4. poszerzenie wyjścia ewakuacyjnego w celu doprowadzenia do przepisowej szerokości, w ścianie zewn. gr. 24cm + ocieplenie w ramach wykonania otworów drzwiowych, 4.2.5. demontaż stolarki okiennej w miejscu planowanych zamurowań, 4.2.6. demontaż krat osłaniających oświetlenie w sali gimnastycznej, 4.2.7. demontaż stolarki drzwiowej aluminiowej i drewnianej, 4.3. uzupełnienia i naprawy: 4.3.1. wyrównanie powierzchni i uzupełnienie wykładziny obiektowej typu tarkett w miejscu wyburzanych ścian (kolor i rodzaj w nawiązaniu do istniejącego), 4.3.2. uzupełnienie wykładziny ceramicznej ścian po zmianie wysokość armatury sanitarnej, 4.3.3. uzupełnienie posadzki ceramicznej po wyburzeniu ścianek, 4.3.4. uzupełnienie sufitów podwieszanych po wyburzanych ściankach działowych, 4.3.5. uzupełnienia izolacji termicznej i wyprawy tynkarskiej w miejscu poszerzanych otworów drzwiowych oraz zamurowywanych otworów okiennych, 4.3.6. prace malarskie i wykończeniowe, 4.3.7. obniżenie włączników światła w łazienkach, sterowanie razem z went. mech., 4.4. prace budowlane nowe: 4.4.1. wykonanie posadzki z płytek typu gress w nawiązaniu do istniejącej w wejściu południowo-zachodnim i północno-zachodnim, 4.4.2. wymurowanie nowych ścian działowych wewn. z bloczków gazobetonowych, 4.4.3. remont schodów zewnętrznych - dostosowanie do warunków ewakuacji (poszerzenie spocznika, przebudowa 3 stopni, przeniesienie istn. stalowej balustrady, wyłożenie płytkami antypoślizgowymi typu gress), 4.4.4. obudowa pionu kanalizacyjnego płytą gk na ruszcie stalowym w pom.10., 4.5. montaż stolarki drzwiowej oraz systemowej do kabin wc, 4.6. wentylacja, 4.6.1. wymiana wentylatorów mechanicznych sterowanymi z oświetleniem w toaletach, 4.6.2. wymiana zniszczonych nawiewników okiennych w części adaptowanej (10 sztuk), 4.7. instalacje elektryczne, 4.7.1. demontaż istniejących opraw świetlówkowych w pomieszczeniach 3.1, 3.2, 4.1, 4.2, 5, 6, 10.1 i 10.2 oraz 12.1 i 12.2, 4.7.2. wykonanie nowego oświetlenia sal (w naw. do istniejącego) oraz gniazd wtykowych, 4.7.3. instalacja dzwonka przy wejściu południowo-zachodnim, 4.7.4. wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w cz. adaptowanej, 4.8. instalacje sanitarne: 4.8.1. montaż mieszaczy termostatycznych wyposażonych w blokadę antypoparzeniowych oraz nowych baterii umywalkowych, 4.8.2. demontaż umywalek i misek ustępowych, 4.8.3. obniżenie umywalek i misek ustępowych, 6.8.4. wymiana istn. hydrantów na HP25 z wężem półsztywnym - wraz z szafką hydrantową , 4.8.5. przeniesienie grzejnika w wc, 4.9. montaż wyposażenia stałego: 4.9.1. wykonanie osłon grzejników , 4.9.2. przy umywalkach - podajnik do mydła w płynie i kaseta na ręczniki jednorazowego użytku, 4.9.3. w toaletach przy miskach ustępowych - uchwyty na papier toaletowy, 4.9.4. szatnię wyposażyć w szafki przedszkolne z ławkami, wieszakiem i półkami na obuwie i rzeczy osobiste dla 150 dzieci - zainstalować kółka umożliwiające ich przesuwanie,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będą prace polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1900,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie wnętrza budynku z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy dysponują osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z zm. ) lub posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym zakresowi w/w specjalności, uzyskanych przed dniem wejścia w życie w/w ustawy Prawo budowlane.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca z formularzem ofertowym składa: 1). Dowód wniesienia wadium 2). Pełnomocnictwo W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3). W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określono w rozdziale XV punkt 3 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15A lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15A w Kancelarii (parter ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.