eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wraz z przebudową kolidującej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn.Budowa prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wraz z przebudową kolidującej infrastruktury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Rzeszów: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wraz z przebudową kolidującej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wraz z przebudową kolidującej infrastruktury
Numer ogłoszenia: 212339 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wraz z przebudową kolidującej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wraz z przebudową kolidującej infrastruktury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wraz z przebudową kolidującej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wraz z przebudową kolidującej infrastruktury Zakres zamówienia składa się z dwóch etapów obejmujących: 1.aktualizacja dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowania ulic: Lubelskiej, gen Maczka i al. Wyzwolenia pozyskanej od spółki Shell Polska sp. z o.o., w tym projektu budowlano -wykonawczego sygnalizacji świetlnej, oraz dokonanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, 2.wykonanie robót budowlanych, przygotowanie kompletu dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie dla budowy prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wg zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem. Przedmiot umowy obejmuje: dobudowa pasa ruchu do skrętu w prawo, dobudowa i przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej, inne roboty związane z ochroną środowiska, odwodnieniem, bezpieczeństwem ruchu Parametry techniczne projektowanego prawoskrętu: długość odcinka - ok. 81,0 m, kategoria ruchu KR 5, klasa techniczna drogi - GP, szerokość pasa ruchu - 3,50 m, W skład zamawianej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia wchodzą następujące opracowania projektowe: 1)aktualizacja mapy do celów projektowych, 2)aktualizacja i uzyskanie brakujących warunków technicznych do projektowania dla przebudowy infrastruktury, 3)projekt zagospodarowania terenu wraz z uzgodnieniami ZUDP, 4)projekt wykonawczy budowy ulicy, 5)projekt wycinki drzew (w przypadku konieczności), 6)projekty budowlano-wykonawcze dla budowy, przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury, 7)docelowy projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem drogowym wraz z projektem sygnalizacji świetlnej, 8)materiały do złożenia skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz ze zgłoszeniem, 9)przedmiary robót, 10)kosztorysy, 11)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Należy przygotować po 5 egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych oraz ilości niezbędne do uzyskiwania warunków technicznych, uzgodnień i opinii. Gmina Miasto Rzeszów wystąpiła z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.: Budowa prawoskrętu z ul. Lubelskiej w al. Wyzwolenia wraz z przebudową kolidującej infrastruktury. W dniu 25 marca 2011 r. uzyskano informację Prezydenta Miasta Rzeszowa o braku konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50% warto-ści zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał: co najmniej 2 dokumentacje projektowe w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy odcinka drogi klasy G lub wyższej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zrealizował minimum dwa zadania odpowiadające zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. maszynami oraz sprzętem umożliwiającym sprawne i bezpieczne wykonanie zadania, a szczególnie: 1)koparko - ładowarka 0,25 - 0,6 m3 - 1 szt. lub koparka 0,25 - 0,6 m3 1 szt. i ładowarka min. 1,0 m3 - 1 szt. 2)samochody samowyładowawcze 10 - 15 t - 2 szt, 3)samochód dostawczy - 1 szt., 4)walec ogumiony - 1 szt., 5)rozściełacz mas bitumicznych - 1 szt., 6)skrapiarka - 1 szt., 7)szczotka mechaniczna - 1 szt. 8)wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 60 Mg/h 9)zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań (wyszczególnionych w SST) w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: 1) projektant posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wykonanie co najmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy G lub wyższej, 2) projektant branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wykonanie co najmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy G lub wyższej, 3) sprawdzający branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wykonanie lub sprawdzenie co najmniej 3 dokumentacji projektowych w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy G lub wyższej, PROJEKTY BRANŻOWE: W przypadku konieczności opracowania dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub zabezpieczenie infrastruktury technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry projektowej o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy w trakcie wykonywania przedmiotu umowy do przedłożenia uprawnień, kwalifikacji oraz udokumentowania przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa projektantów opracowywujących projekty branżowe. 4) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wykazanie się doświadczeniem jako kierownik budowy minimum dwóch zadań dotyczących budowy przebudowy lub rozbudowy drogi klasy G lub wyższej. 5) kierownik robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wykazanie się jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych minimum dwóch zadań dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy G lub wyższej, 6) kierownik robót branży sanitarnej posiadajacy uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wykazanie się do-świadczeniem w kierowaniu co najmniej dwoma zadaniami w branży sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacyjnej), 7) kierownik robót branży elektrycznej posiadajacy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wykazanie się doświadczenie w kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci), 8) kierownik robót branży teletechnicznej posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infra-strukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, wykazanie się doświadczeniem w kierowaniu co najmniej dwoma zadaniami w branży teletechnicznej,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 3.Tabela Opracowań Projektowych, 4.Kosztorys ofertowy, 5.Wstępny harmonogram prac

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dot. zmiany terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na zasadach niżej określonych. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na niżej określonych zasadach: 1.1 Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie koniecznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy: 1)gdy zajdzie konieczność spełnienia innych nieprzewidzianych pierwotnie wymogów dla pozyskania i wydatkowania środków zewnętrznych; 2)konieczność przeprowadzenia innych postępowań administracyjnych i są-dowych (np. postępowania spadkowego z udziałem spadkobierców); 3)zmiana przepisów prawa mającą wpływ na wykonanie dokumentacji, 4)skoordynowanie zakresu i powiązania inwestycji drogowych z projektami realizowanymi przez inne jednostki Gminy Miasta Rzeszów; 5)zmiana zakresu lub przebiegu inwestycji i spowodowana tym konieczność zmian w dokumentacji i uzyskania nowych lub zmiany posiadanych opinii, uzgodnień, projektów podziałów i decyzji administracyjnych; 6)wstrzymanie prac projektowych w związku z orzeczeniem organu administracji lub sądu; 7)gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, które będą nie-zbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (jeżeli zajdzie taka konieczność) wymagać będzie więcej niż 3 tygodnie; 8)wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość pro-wadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 14 dni, powódź (czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimowy, opady śniegu, niskie temperatury, które zgodnie z SST uniemożliwiają prowadzenie robót; 9)wystąpienia okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania. (jak m.in. decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę w zakresie koniecznych zmian); 10)wstrzymania robót na okres dłuższy niż 3 tygodnie spowodowanych wykry-ciem np.: przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych; 11)wystąpienia niezgodności map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowodują przerwę w pracach na okres dłuższy niż 3 tygodnie; 1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia ze względu na zmniejszeniem wynagrodzenia, wynikającą z: 1)protestów mieszkańców; 2)objęcia obiektów lub terenów ochroną (np. ochroną zabytków, jedną z form ochrony przyrody, w tym obszarem Natura 2000); 3)niemożności zachowania odległości gwarantującej brak szkodliwego wpływu przedsięwzięcia na środowisko i zdrowie ludzi; 4)konieczności uwzględnienia wyników audytów brd; 5)wybór innego trybu realizacji inwestycji, powodującego zbędność jednych i konieczność wykonania innych opracowań (np. realizacja na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zamiast na pod-stawie pozwolenia na budowę). 1.3. Zamawiający dopuszcza za zgodą Wykonawcy zmianę wartości i zakresu wykonanych robót w poszczególnych latach realizacji umowy w przypadku zwiększenia środków finansowych w pierwszym roku bądź w kolejnych latach realizacji umowy. 1.4. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie wartości i zakresu robót w poszczególnych latach realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w punkcie 1. 1.5. Dopuszcza się możliwość zmiany nazwy zadania pod potrzeby programów do-tyczących dofinansowania, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy pojawi się możliwość skorzystania z programu, w stosunku do którego niniejsze zadanie będzie spełniało wymogi. 1.6. Dopuszcza się skrócenie terminu płatności faktury końcowej w przypadku zmiany terminu wykonania umowy lub wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających. 17.2. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany postanowień zawartej umo-wy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1)zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 2)zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez która na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej o charakterze niezależnym od stron,którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,której nie można przypisać drugie stronie; za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub stwierdzenia stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Zarząd Dróg 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 3 pokój 320 III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 09:45, miejsce: Miejskie Zarząd Dróg 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1 pokój 601 VI piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.