eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8- Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Zwoleń: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8- Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion
Numer ogłoszenia: 212339 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zwoleński , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 48 6762520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8- Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu komputerowego w ilości 60 szt. zwanego dalej sprzętem spełniającym co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.Sprzęt musi: 1)być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, wyprodukowany nie wcześniej niż przed 6 miesiącami od daty złożenia zamówienia. 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 3)być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznaczenia CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2010 r. Nr 138 poz. 935 ze zm.) 3.Oferowany sprzęt musi być objęty minimum gwarancją wyszczególnioną przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ świadczoną w miejscu instalacji 4.Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego, jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. 5.Zamawiający może odmówić przyjęcia sprzętu, w przypadku: 1)Stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu, a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian na podstawie § 9 ust. 1 pkt 6) projektu umowy; 2)Uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie; 6.W przypadku określonym w pkt 5 Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad. Jeżeli termin dostawy wymienionego sprzętu przekroczy termin, o którym mowa w § 2 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 1) projektu umowy. 7.Przy odbiorze sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi, a Zamawiający zobowiązuje się dotrzymać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w instrukcji obsługi. 8.Wykonawca oświadcza, że: 1)przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi termin dostawy, 2)zapewni dostawę, rozładunek, wniesienie i instalację sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego 3)dostarczy wraz z fakturą, podpisany przez Wykonawcę protokół zdawczo-odbiorczy, 4)poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu oraz opłat celnych przedmiotu dostawy ( jeżeli podlegają ocleniu) 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeśli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia wskazane jest pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego. Jeżeli w opisach przedmiotu zamówienia podane zostały nazwy własne, nie mają one na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych Zamawiającego, których parametry techniczne, jakościowe nie będą gorsze od opisanych przez Zamawiającego. 10.Ocena spełnienia równoważności pomiędzy sprzętem,oprogramowaniem przedstawionym przez Zamawiającego, a oferowanym przez Wykonawcę, nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 3 ppkt 4) lit a) Wszelkie ryzyko( w tym ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy- art. 30 ust. 5 ustawy. Nie wykazanie spełnienia równoważności spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy. 11.Oferowany sprzęt ma posiadać normy/certyfikaty wynikające ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznika nr 1 do SIWZ. Za równoważne ww. normom/certyfikatom, Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych powyżej normach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny W zakresie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W zakresie warunku Sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawcach- Załącznik Nr 7 do SIWZ - oryginał. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi wykazać to w niniejszym załączniku. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączania do oferty tego załącznika. 2. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ, Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w Rozdziale XVI pkt 1 3. Formularz ofertowy -wypełniony i podpisany przez osob( ę)/by upoważnione do reprezentowania wykonawcy ( zgodnie z dokumentem rejestrowym) lub pełnomocnika na podstawie dołączonego pełnomocnictwa stanowiący Zał. Nr 2 do SIWZ- oryginał 4. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) specyfikacji technicznej sprzętu/oprogramowania potwierdzającej wymagania Zamawiającego opisane w załączniku Nr 3 do SIWZ podpisanej przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta, katalogi producenta, foldery producenta itp. których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę np. poprzez umieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu b) wydruków wyników testów wydajnościowych wynikających z Zał. Nr 3 do SIWZ, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę np. poprzez umieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2)zaistnienia siły wyższej, 3)zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub technicznymi, 4)wprowadzenia innego podwykonawcy niż wskazany w wykazie, lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, o ile Wykonawca wykaże, że proponowana zmiana usprawni realizację zamówienia lub jest niezbędna do jego wykonania, 5) zmiany wynikającej ze zmiany zawartej przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu, w tym co do sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 6) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, ( po terminie otwarcia ofert) a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalono w ofercie. Wykonawca musi pisemnie udokumentować, a Zamawiający musi wyrazić zgodę. 7)gdy konieczność takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego ani Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że nie mają wpływu na zmianę wysokości wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzzwolen.peup.pl/eurzad.seam?cid=42691
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Zwoleński z siedzibą w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiat Zwoleński z siedzibą w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń pok. nr 9 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8- Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.