Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Biała Podlaska: Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w roku 2010.
Numer ogłoszenia: 21229 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Biała Podlaska , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, tel. 083 3416177, faks 083 3437064.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w roku 2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w roku 2010. Rodzaje wykonywanych remontów : 1/ Remonty wykonywane w technologii na gorąco masą mineralno- bitumiczną lub z recyklera . 2/ W zakres prac wchodzi: a/ obcięcie i oczyszczenie brzegów ubytku lub wyboju , b/ oczyszczenie strefy do naprawy i wyeliminowanie elementów nie związanych, w przypadku występowania wody, usunięcie jej, c/ posmarowanie obciętych krawędzi rozgrzanym asfaltem d/ skropienie ręczne lub za pomocą skrapiarki dna wyboju asfaltem D-200 w ilości 0,4-0,6 kg/m2 zależnie od porowatości wyboju lub ubytku, e/ ułożenie masy bitumicznej w przygotowanych do naprawy miejscach warstwami nie grubiej niż 4 cm, w ilości 25 kg/m2 każdego centymetra warstwy, przy wybojach należy uzupełnić podbudowę tłuczniem, f/ wyprofilowanie i zagęszczenie masy za pomocą sprzętu ręcznego lub mechanicznego, g/ skropienie lepiszczem bitumicznym naprawianych miejsc w ilości 0,8-1,0 kg/m2 i zasypanie grubym piaskiem lub grysikiem 0-5 mm w ilości 8-10 kg/m2, 3/ W okresie zimowym przy niskich temperaturach - remonty wykonywane w technologii na zimno z zastosowaniem gotowych mieszanek mineralno- asfaltowych - wykonywane tylko na pisemne potwierdzenie Zamawiającego. 3/ Naprawa zniszczeń powierzchniowych metodą powierzchniowego utrwalania. 4/ Naprawa sfalowań i fałd - poprzez frezowanie częściowe polegające na zlikwidowaniu wzniesień powstałych w nawierzchni bitumicznej do poziomu warstwy ścieralnej z dokładnym usunięciem z nawierzchni materiału pozostałego po frezowaniu . 2. Kontrola stanu nawierzchni pod względem konieczności wykonania remontów prowadzona będzie przez Wykonawcę i Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia (fax lub mail ) konieczności wykonania remontów przez Zamawiającego, zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych nastąpi w ciągu 1 dnia od daty zgłoszenia a rozpoczęcie remontów nastąpi w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia. Minimalna ilość robót wykonywanych przez Wykonawcę dziennie - 50 m2 remontowanej powierzchni ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .Warunki udziału w postępowaniu 1) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.1. Oferent powinien dysponować: -młotem udarowym - piłą mechaniczną do cięcia asfaltu - skrapiarką do bitumu - walcem stalowym - frezarką - urządzeniem do smarowania krawędzi powierzchni remontowanych. 1.2.2. Posiadanie własnej wytwórni mas mineralno-bitumicznych do remontów na gorąco lub zobowiązanie producenta do sprzedaży masy mineralno-bitumicznej w czasie wskazanym przez wykonawcę albo posiadanie kotłów do wytwarzania mieszanki mineralno- bitumicznej na gorąco. 1.2.3. Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie minimum 6000 m 2 odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.2.4.Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty ( wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi zapisami w niniejszej SIWZ): 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływam terminu składania ofert; 1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz; 1.5. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych- wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do siwz; 1.6. wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie minimum 6000 m 2 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu robót oraz daty i miejsca wykonania, nazwy i adresy inwestorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4; 1.7.wykaz sprzętu - załącznik nr 5 1.8. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 10% wartości zamówienia; 2) Pozostałe dokumenty jakie powinien złożyć wykonawca: 2.1. formularz cenowy; 2.2. parafowany wzór umowy; 2.3. umowę spółki cywilnej (jeśli dotyczy); 2.4. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 2.5. formularz oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biała Podlaska
Referat Zamówień Publicznych
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
21-500 Biała Podlaska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Biała Podlaska Kancelaria Ogólna pok. 8 ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlaska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sukcesywne dostawy dżemów, marmolady, powideł śliwkowych, oraz cukru do Zakładów Karnych i Aresztów Śledczych w Okręgu Lubelskim w II półroczu 2024 r.
- Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Ciciborze Dużym
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Dostawa stabilizacji przezskórnej z możliwością podania cementu przez śrubę, drenaży komorowych i lędźwiowych, pinów do klamry DORO, wyrobów do termoablacji nerwów (...) w podziale na 22 części
- Dostawa fartuchów chirurgicznych jednorazowych, ubrań chirurgicznych j.uż., czepków chirurgicznych, fartuchów wiązanych na troki, masek chirurgicznych trójwarstwowych... w podziale na 25 części.
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP IV"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 161018W Piaseczno-Kalina
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 107957B w miejscowościach Osipy-Kolonia, Osipy-Wydziory Pierwsze, Osipy-Zakrzewizna
- Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 476/4 w m. Zgórsko, obręb geod. Zagrody
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 164027 N w miejscowości Niedźwiedź"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.