eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa narzędzi laparoskopowych oraz nici

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Oświęcim: Dostawa narzędzi laparoskopowych oraz nici
Numer ogłoszenia: 212290 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, faks 033 8448384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi laparoskopowych oraz nici.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi laparoskopowych oraz nici wg asortymentu szczegółowo określonego w formularzu cenowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 3. Podpisany przez wykonawcę aktualny formularz ofertowy według załącznika nr 1; 4. Podpisany przez wykonawcę aktualny formularz cenowy według załącznika nr 2; 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 3 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę; 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę (o ile dotyczy); 7. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej - poprzez podpisanie aktualnego formularza ofertowego; 8. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy); 9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów; 10. Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane produkty spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004r. Nr 94, poz. 896 ze zm.) oraz, że wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji. 11. Karty katalogowe z opisem użytkownika. 12. Instrukcja mycia, dezynfekcji i sterylizacji (dotyczy sprzętu wielokrotnego użytku). 13. Opis produktu oraz próbki w ilości, które umożliwią porównanie z zapisem SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć pod rygorem jej odrzucenia następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio. 5. Podpisany przez wykonawcę aktualny formularz ofertowy według załącznika nr 1; 6. Podpisany przez wykonawcę aktualny formularz cenowy według załącznika nr 2; 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków działu w postępowaniu - wzór zał. nr 3 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę; 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę (o ile dotyczy); 9. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej - poprzez podpisanie aktualnego formularza ofertowego; 10. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy); 11. Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane produkty spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004r. Nr 94, poz. 896 ze zm.) oraz, że wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji. 12. Karty katalogowe z opisem użytkownika. 13. Instrukcja mycia, dezynfekcji i sterylizacji (dotyczy sprzętu wielokrotnego użytku). 14. Opis produktu oraz próbki w ilości, które umożliwią porównanie z zapisem SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4 32-600 Oświęcim Działa Zamówień Publicznych, pok. 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4 32-600 Oświęcim Działa Zamówień Publicznych, pok. 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw trokarów laparoskopowych, jednorazowych, sterylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW TROKARÓW LAPAROSKOPOWYCH Zapakowany sterylnie na tacy typu blister - pack; W skład jednego zestawu wchodzą: 1. trokar 10mm typu bezpiecznego liniowego, 2. kaniula 10mm z uszczelką i żłobkowaniem zewnętrznym, 3. kaniula 10mm z uszczelką i żłobkowaniem zewnętrznym oraz portem do infuzji, 4. redukcja do kaniul 10/5 mm, 5. trokar 5 mm typ piramidalny, 6. kaniula 5mm z uszczelką i żłobkowaniem zewnętrznym, 7. kaniula 5mm z uszczelką i żłobkowaniem zewnętrznym oraz portem do infuzji, 8. igła Veresa, 9. worka ekstrakcyjnego na resztki tkanek. Szt. 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trokary laparoskopowe, jednorazowe, sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trokar laparoskopowy 10mm: bezpieczny, liniowy w zestawie z kaniulą z uszczelką i żłobkowaniem zewnętrznym oraz portem do insuflacji Trokar laparoskopowy 5mm, w zestawie z kaniulą z uszczelką i żłobkowaniem zewnętrznym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia laparoskopowe, jednorazowe, sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyczki laparoskopowe, typ Metzentbaum, jednorazowego użytku, do trokarów 5mm, dł. 33cm Disektor (preparator) laparoskopowy typ Meryland, jednorazowego użytku, do trokarów 5mm, dł. 33cm Grasper laparoskopowy, typ Maxi Grip, jednorazowego użytku, do trokarów 5mm, dł. 33cm Grasper laparoskopowy, typ okienkowy jednorazowego użytku, do trokarów 5mm, dł. 33cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Narzędzia laparoskopowe, wielorazowego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękojeść disektorowo - nożyczkowa: - fi - 5 mm, dł. 34 cm, z funkcją rotacji, - wielorazowa, - podwójny przeciwstawny gwint do połączenia z końcówką, - kompatybilna z końcówkami grasperowymi jedno i wielorazowymi, - kanał płuczący, - przyłącze do koagulacji, - dwa komplety wkładek redukcyjnych o różnych średnicach, - wskaźnik poprawnego zamontowania końcówki. Rękojeść grasperowa: - fi - 5 mm, dł. 34 cm, z funkcją rotacji, - wielorazowa, - podwójny przeciwstawny gwint do podłączenia z końcówką, - kompatybilna z końcówkami grasperowymi jedno i wielorazowymi, - kanał płuczący, - przyłącze do koagulacji, - dwa komplety wkładek redukcyjnych o różnych średnicach, - wskaźnik poprawnego zamontowania końcówki, - blokada wielostopniowa z możliwością szybkiego stałego odłączenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klipsy do klipsownic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma z 19 klipsami do klipsownicy wielorazowej, automatycznej Mikrolinie; rozmiar klipsa M / L Klipsy kompatybilne z klipsownicą laparoskopową Hemoclip Plus; rozmiar M / L, klipsy o kształcie podkowy, pakowane w sterylne magazynki po 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nić wchłanialna syntetyczna z polidwuoksanonu, monofilamentowa, jednołóknikowa, barwiona o okresie podtrzymywania do minimum 6 tygodni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nici (2 - 0) Długość nitki w cm (70cm) Opis igły (długość, krzywizna, ostrze, inne cechy):35 mm, haczykowata, okrągła, gruba Ilość saszetek: 288.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ładunki do staplera wielorazowego liniowego i okrężnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładunek do staplera liniowego stalowego, wielorazowego o długości linii zszywek 55 mm, o wysokości zszywki 3,5 mm Ładunek do staplera liniowego stalowego, wielorazowego o długości linii zszywek 55 mm, o wysokości zszywki 4,8 mm Ładunek do staplera liniowego stalowego, wielorazowego o długości linii zszywek 90 mm, o wysokości zszywki 4,8 mm Ładunek do staplera okrężnego, stalowego, wielorazowego o średnicy główki 28 mm Ładunek do staplera okrężnego, stalowego, wielorazowego o średnicy główki 31 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Staplery liniowe i okrężne jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler okrężny, zakrzywiony, z łamanym kowadełkiem z możliwością wyciągnięcia głowicy o średnicy główki 28 mm, jednorazowy Stapler okrężny , zakrzywiony, z łamanym kowadełkiem z możliwością wyciągnięcia głowicy o średnicy główki 31 mm, jednorazowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.