eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Budowa parkingu i zatoki wraz z modernizacją chodnika przy Szkole Podstawowej oraz modernizacja nawierzchni drogowej ul. Warszawskiej w Lubawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Lubawa: Budowa parkingu i zatoki wraz z modernizacją chodnika przy Szkole Podstawowej oraz modernizacja nawierzchni drogowej ul. Warszawskiej w Lubawie
Numer ogłoszenia: 21222 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6453335, fax 089 6452558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu i zatoki wraz z modernizacją chodnika przy Szkole Podstawowej oraz modernizacja nawierzchni drogowej ul. Warszawskiej w Lubawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki i parkingu dla samochodów osobowych przy Szkole Podstawowej w Lubawie oraz wymiana nawierzchni asfaltowej na odcinku 300 mb od skrzyżowania z ul. Rzepnikowskiego w kierunku kotłowni LSK.
1.2.Zakres robót:
a)Parkingi:
- nawierzchnia z kostki betonowej polbruk gr. 8 cm - podsypka piaskowa gr. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm = 7,5 gr. 15 cm - warstwa odsączająca - piasek, żwir gr. 15 cm
b)Droga manewrowa:
- nawierzchnia z kostki betonowej polbruk gr. 8 cm - podsypka piaskowa gr. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm = 7,5 gr. 15 cm - warstwa odsączająca - piasek, żwir gr. 15 cm
c)Zatoka dla samochodów osobowych :
- nawierzchnia z kostki betonowej polbruk gr. 8 cm - podsypka piaskowa gr. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm = 7,5 gr. 20 cm - w-wa odsączająca - piasek, żwir gr. 20 cm
d)Wjazdy do Szkoły Podstawowej:
- nawierzchnia z kostki betonowej polbruk gr. 8 cm - podsypka piaskowa gr. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm = 7,5 gr. 20 cm - w-wa odsączająca - piasek, żwir gr. 20 cm
e)Chodnik:
- nawierzchnia z kostki betonowej polbruk gr. 6 cm - podsypka piaskowa gr. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm = 7,5 gr. 10 cm - w-wa odsączająca - piasek, żwir gr. 10 cm
f)Sieć deszczowa
- przykanalik z rur PVC klasy S o śr. 200 mm, podłączony do istniejącej sieci - odwodnienie liniowe typu ciężkiego
g)Sieć elektryczna
- nowy odcinek linii kablowej 3xXUHAKXS 1x70 mm2 o długości 34/36 m, YAKY 4x35mm2 o długości 32/34 m, - w obrębie skrzyżowania z projektowana jezdnia, siecią ciepłownicza, kanalizacja ściekowa należy założyć na kabel rury osłonowe
h)wymiana oznakowania drogowego zgodnie z projektem organizacji ruchu drogowego
i)Wymiana nawierzchni asfaltowej na odcinku 300 mb.
j)Zagospodarowanie terenu - gospodarka zielenią (porządkowania terenu i wykonanie trawników z roczną pielęgnacją)
Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) i w załączniku nr 6 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6500 zł zgod­nie z art. 45 ust. 2 ustawy w terminie do dnia 21.02.2008 r. do godz. 11:00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, t.j.:
    1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeże­li ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
    W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca załączy do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6. SIWZ. Na podsta­wie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału wg. zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty:
    1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ppkt. 6.1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3)podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. załącznika nr 2 do SIWZ
    - w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4)podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) - wg. załącznika nr 3 do SIWZ
    5)dowód wniesienia wadium, - w celu potwierdzenia spełniania warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania.
    W przypadku wykonawców występujących wspólnie:
    a)dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1 SIWZ złoży każdy z wykonawców występujących wspólnie,
    b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w pkt. 6.1. ppkt. 4 złoży każdy z wykonawców występujących wspólnie.
    6)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.