eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonania remontu pomieszczeń - roboty ogólnobudowlane KW 0030 budynek 2 i 4 ul. Leśna w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Warszawa: Wykonania remontu pomieszczeń - roboty ogólnobudowlane KW 0030 budynek 2 i 4 ul. Leśna w Warszawie
Numer ogłoszenia: 212213 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139885 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198, ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania remontu pomieszczeń - roboty ogólnobudowlane KW 0030 budynek 2 i 4 ul. Leśna w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia dotyczy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zadania Remont pomieszczeń realizowanego w 2 etapach : 1.Zadanie nr 1 - Remont pomieszczeń w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej w Warszawie (wybrane pomieszczenia). 2. Zadanie nr 2 - Remont pomieszczeń w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej 5 w Warszawie. II.OBOWIĄZKI INWESTORA Inwestor przekazuje Wykonawcy dokumenty do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci Przedmiarów do Kosztorysów Inwestorskich wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Inwestor przekazuje plac budowy po zgłoszeniu Wykonawcy do wykonania zadania - wykonując protokół przekazania placu budowy, określający teren budowy, sposób i miejsce składowania materiałów. Inwestor wskazuje miejsce poboru mediów. III.OBOWIĄZKI WYKONAWCY Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej obiektu-(na własny koszt- oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia -prace będą wykonywane w budynku czynnym- umożliwi dojście i dojazd do obiektu objętego zadaniem. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP, p.poż. i prawa budowlanego. Wykonawca przejmuje plac budowy, zabezpiecza i oznakowuje zgodnie z prawem budowlanym teren budowy wraz z miejscem transportu materiałów oraz we własnym zakresie zorganizuje, urządzi zaplecze budowy -np. pomieszczenia socjalne i sanitarne-. Wykonawca instaluje tymczasowe urządzenia zabezpieczające oraz przedstawia harmonogram i terminarz wykonania robót - Inwestorowi celem akceptacji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie placu budowy oraz zaplecza technicznego do momentu odbioru końcowego robót i protokolarnego przekazania. Wykonawca zobowiązany będzie do ustawicznego utrzymania placu budowy i zaplecza w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów. Wykonawca poniesie koszty związane z zabezpieczeniem kontenerów na materiały demontażowe w celu uniknięcia składowania stert i nasypów gruzu i innych materiałów na placu budowy i w okolicy. W miarę postępu robót plac budowy i zaplecze techniczne powinno być porządkowane, usuwane materiały z demontażu, zbędne materiały, sprzęt i zanieczyszczenia. Wykonawca po zakończeniu robót przywróci teren zaplecza do stanu nie gorszego niż pierwotny. Nowo położone wykładziny z tworzyw sztucznych będą zmyte -środek do czyszczenia zasadniczego R280 do zmywania wykładzin z tworzywa sztucznego- i zapastowane właściwym preparatem oraz okna będą umyte po robotach malarskich. Wykonawca powinien stosować się do Ustawy o Ochronie Środowiska i zabezpieczyć glebę zaplecza technicznego przed zniszczeniem drzewostanu, szkodliwymi substancjami tj. paliwo, olej, chemikalia oraz powietrze przed gazami, pyłami. Wykonawca poniesie koszty związane z wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały w trakcie prowadzenia robót, chyba że wynikają one z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. IV.ZAKRES ROBÓT Robotami ogólnobudowlanymi w budynku nr 2 są objęte wybrane pomieszczenia -7, 10, 12, 12a, 12b, 14, 15, 16, 24, 25- oraz korytarz główny i łazienka damska, natomiast w budynku nr 4 roboty obejmują wszystkie pomieszczenia wraz z łazienką męską i ciągami komunikacyjnymi. Niniejsze prace przewidują niwelację różnicy poziomów posadzek, wymianę istniejących wykładzin podłogowych, likwidację okładzin ściennych, położenie gładzi gipsowych i malowanie tynków wewnętrznych. Zakres robót przewiduje też wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, likwidację luksferów, burzenie wskazanych ścianek działowych i utworzenie nowych z płyt k-g oraz wykonanie sufitów podwieszanych w wybranych pomieszczeniach. W łazienkach budynków nr 2 i 4 przewidziana jest wymiana wyposażenia elementów z ceramiki sanitarnej i armatury, kabin natryskowych wraz z podejściami oraz montażem nowych rurociągów ciepłej i zimnej wody, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, montaż ścianek systemowych oraz zmiana aranżacji elementów składowych stanowiących łazienkę. Na roboty konserwacyjne elektryczne składają się położenie instalacji zasilania oświetlenia i gniazd w miejsce istniejącej aluminiowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem -oprawy oświetleniowe, gniazda, puszki-, rozbudowa i wymiana tablic rozdzielczych, konieczne prace demontażowe oraz wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych. Roboty sanitarne w budynku nr 2 przewidują wymianę grzejników wraz z zaworami w części pomieszczeń, natomiast w budynku nr 4 robotami objęta jest kompleksowa wymiana grzejników wraz z zaworami, wymiana rurociągów stalowych instalacji centralnego ogrzewania na wykonane z tworzyw sztucznych PP-R zespolonych fusiotherm-Stabi. Precyzyjniej scharakteryzowane roboty na każdym budynku wyszczególnione są poniżej. Asortyment robót z branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej będzie obejmował w szczególności 1.Prace wspólne dla obu etapów -Remont pomieszczeń w budynkach nr 2 i 4- Łazienki : damska i męska - zmiana aranżacji pomieszczeń : -rozebranie ścianek działowych z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 1-2 ceg. i przymurowanie nowych ścianek z cegieł o grubości 1-2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej do ościeży lub powierzchni ścian w nowych aranżacjach, -demontaż istniejących grzejników i montaż nowych stalowych łazienkowych wraz z zaworami termostatycznymi, -demontaż baterii i urządzeń sanitarnych wraz z podejściami, montaż nowych w nowej aranżacji i ilości, -wykonanie niezbędnych rurociągów w technologii z tworzyw sztucznych wraz z innymi pracami towarzyszącymi w rodzaju i ilościach podanych w przedmiarze prac. -sprawdzenie szczelności instalacji wodociągowej, -demontaż opraw oświetleniowych i gniazd energetycznych i montaż w nowej aranżacji wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji elektrycznych. -demontaż okładzin ściennych i okładzin posadzek z płytek ceramicznych na zaprawie i kleju -przygotowanie, zagruntowanie podłoża pod montaż płytek ceramicznych ściennych i podłogowych, -montaż okładzin z płytek ceramicznych 30 x 60 na ścianach i 30 x 30 posadzek , na klej -wykonanie zabudowy rurek z płyt gipsowo-włóknowa wodo- i ognioodporne, -montaż kabin systemowych WC wykonanych z płyt HPL w kolorze standardowym, krawędzie ścian osłonięte profilem aluminiowym, okucia z aluminium, -demontaż i montaż nowych drzwi drewnianych 0,90 x 2,00, -montaż klap rewizyjnych aluminiowych 300x300 mm i wymiana kratek wentylacyjnych, -odgrzybianie miejsc zawilgoconych i zeskrobanie i zmycie starych farb z sufitów i ścian, -wykonanie gładzi gipsowych gr. 3 mm jednowarstwowych na ścianach i stropach na podłożu z tynku. -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem -ściany i sufity -mycie okien po robotach malarskich okien. -transport materiałów z demontażu. Pozostałe pomieszczenia: -uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach, -wykonanie sufitów podwieszanych dwuwarstwowych na ruszcie metalowym w wybranych pomieszczeniach, -wykonanie zabudowy rurociągów z płyt gipsowo kartonowych, -uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III ścian i sufitów, -odgrzybianie miejsc zawilgoconych. -zeskrobanie, zmycie starych farb i gruntowanie sufitów i ścian, -wykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach. -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem -ściany i sufity-. -demontaż posadzki z tworzyw sztucznych i tekstylnych, -wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki i niwelacji różnicy poziomów z zaprawy samopoziomującej o różnych grubościach wykonywane przy użyciu -Miksokreta-, -klejenie i zgrzewanie wykładzin rulonowych PCW wielowarstwowych na przygotowanym podłożu wraz z wywinięciem na ścianie, -montaż wykładzin podłogowych dywanowych wraz z montażem listew przyściennych. -demontaż istniejących grzejników i montaż nowych stalowych panelowych wraz z zaworami termostatycznymi i pracami towarzyszącymi, -wymiana opraw oświetleniowych i gniazd energetycznych na nowe. -montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych - oprawy rastrowe 4x18, -mycie okien po robotach malarskich, -transport materiałów z demontażu. 2.Prace indywidualne dla 1 etapu -Remont pomieszczeń w budynku nr 2-: -demontaż podokienników betonowych z lastriko i montaż nowych z konglomeratu, -malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych, -demontaż istniejącej i składanie nowej podłogi podniesionej technicznej REI30 z dodatkową podkonstrukcją wzmacniającą 100% pow., i otworami rewizyjnymi 60x60, kratką wentylacyjną i puszkąpod instalację elektryczną- pomieszczenie nr 24. -demontaż skrzynek rozdzielczych - 4 szt. i osprzętu modułowego, -montaż 2 tablic rozdzielczych i rozbudowa istniejącej tablicy w korytarzu oraz dołożenie osprzętu w istniejących 3 skrzynkach rozdzielczych w serwerowni i korytarzu, -dociągnięcie okablowania zasilania gwarantowanego do pom. 10 i 9, -montaż koryt kablowych układanych na wspornikach naściennych w korytarzu. -wykonanie właściwych pomiarów elektrycznych. 3.Prace indywidualne dla 2etapu -Remont pomieszczeń w budynku nr 4- : -wykonanie przesklepień w ścianach z cegieł, -przygotowanie otworów w ścianach z k-g pod montaż drzwi, -demontaż skrzydeł drzwiowych i ościeżnic drewnianych, -montaż ościeżnic stalowych wewnątrzlokalowych i montaż skrzydeł drzwiowych, płytowych, wewnętrznych, jednodzielnych wraz z naprawą tynków na styku ościeżnic ze ścianami, -wymiana drzwi dwuskrzydłowych drewnianych na aluminiowe zg. z wymog. bhp, -ikwidacja ścianek z kafli szklanych, zamurowanie otworu uzupełnienie tynków wewn. i gładzi gipsowej, na zewnątrz uzupełnienie ocieplenia i wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, malowanie tynków wewn. i zewn, -demontaż boazerii z płyt, -rozebranie ścianek działowych z płyt k-g i z cegieł, -wydzielenie 3 pomieszczeń z użyciem płyt k-g, -wykonanie ściany działowej zamykającej pomieszczenia 33 i 34, -wymiana kratek wentylacyjnych, -wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - lamperia w korytarzu i szatni, -przełożenie elektronicznego zamka szyfrowego do nowych drzwi, -wymiana konstrukcji wsporczej pod ekran precyzyjny, -demontaż tablicy bezpiecznikowej i budowa nowej wraz z osprzętem modułowym w korytarzu, -rozbudowa istniejącej tablicy TK zasilania komputerów, -montaż koryt kablowych układanych na wspornikach naściennych i listew elektroinstalacyjnych w pom.13 , -położenie instalacji zasilania oświetlenia i gniazd -w miejsce aluminiowej- wraz z innymi pracami towarzyszącymi w rodzaju i ilościach podanych w przedmiarze prac, -wykonanie właściwych pomiarów elektrycznych, -wykonanie przebić w ścianach w celu demontażu i montażu rurociągów, -demontaż rurociągów stalowych i osprzętu w instalacji c.o., montaż rurociągów z tworzyw sztucznych PP-R zespolonych fusiotherm-Stabi o połączeniach zgrzewanych wraz z innymi pracami towarzyszącymi w rodzaju i ilościach podanych w przedmiarze prac, -montaż zaworów przelotowych pod automatyczne zawory odpowietrzające i automatycznych zaworów odpowietrzających na instalacji c.o., -zabetonowanie otworów w ścianach po montażu rurociągów, -sprawdzenie szczelności instalacji c.o. Zakres w-w prac został określony w przedmiarze robót do wyceny dla Wykonawcy do przetargu. V . WYMAGANIA DOTYCZĄCE STOLARKI DRZEWNEJ: Drzwi przeznaczone będą do zastosowania w obiekcie budownictwa użyteczności publicznej w budynkach nr 2 i 4: - w budynku nr 4 - drzwi dwuskrzydłowe z kształtowników aluminiowych wewnętrzne przymykane, pełne, -szerokość skrzydła głównego 0,90m, zg. z wymog. bhp - o wym. 1,40 x 2,08 - szt. 1 - w budynku nr 4 - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne- dąb, ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych do lokalu malowane dwukrotnie - o wym. 0,90 x 2,05 - szt. 13, - w budynku nr 4 - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne łazienkowe szklone szybą o powierzchni do 0.2 m2, ościeżnica drewniana zwykła - o wym. 0,09 x 2,00 - szt. 1, - w budynku nr 2 -skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne łazienkowe szklone szybą o powierzchni do 0.2 m2, ościeżnica drewniana zwykła - o wym. 0,09 x 2,00 - szt. 1, Kolorystyka do uzgodnienia z Użytkownikiem Drzwi muszą posiadać następujące badania i świadectwa: - Instytutu Techniki Budowlanej na zgodność z normą PN-90-B-92210, - Znak Budowlany, VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ : - kabina natryskowa - typowa w rodzaju kwadratowa, z brodzikiem natryskowym akrylowym wzmocnionym pianką poliuretanową kwadratowy, ze sztywną konstrukcja kabiny w kształtowników z aluminium, z wypełnieniem szybami z płyt polistyrenowych, matowymi, - ceramika sanitarna - umywalka, miski klozetowe typowe produkcji np. -Cersanit-, Koło lub inne proponowane przez Wykonawcę lecz nie gorszej jakości, - okładzina ścienna pomieszczenia sanitariatów - to płytki tradycyjnie otrzymywane z glin, krzemionki, topników, barwników i innych surowców mineralnych, powinny być twarde, wytrzymałe i higieniczne, łatwe do czyszczenia, odporne na działanie preparatów na bazie kwasów i zasad, ognioodporne i niepalne, o strukturze wierzchniej matowej, o bardzo małej nasiąkliwości o gr. ok. 0,7 mm, w kolorze do uzgodnienia z Użytkownikiem. - okładzina podłogowa pomieszczenia sanitariatów - to płytki tradycyjnie otrzymywane z glin, krzemionki, topników, barwników i innych surowców mineralnych, powinny charakteryzować się wysoką twardością, wytrzymałe i higieniczne, łatwe do czyszczenia, odporne na działanie preparatów na bazie kwasów i zasad, ognioodporne i niepalne. Płytki powinny posiadać powierzchnię strukturalną wierzchnią matową, nie polerowaną, o bardzo małej nasiąkliwości, antypoślizgową z grupy R9 - R13 co określa norma ZH1-571-DIN51130, o dużej odporności na ścieranie - min. klasy IV. Grubość ok. 18 mm, w kolorze zgodnym z kolorystyką okładzin ściennych do uzgodnienia z Użytkownikiem. - wykładzina podłogowa z PVC powinna być obiektowa -heterogeniczna-antypoślizgowa grub. min 2,0 mm położona z wywinięciem wykładziny na ścianę na wys. 0,10 m. - Posadzki z wykładzin dywanowych - rulonowe rekomendowane do pomieszczeń biurowych - wzorzyste łatwe do utrzymania w czystości. - grzejniki - powinny posiadać bardzo wysoką odporność na korozję wodną, powinny cechować się dużą trwałością eksploatacyjną, z przeznaczeniem dla pomieszczeń użyteczności publicznej, z przeznaczeniem dla obiegu czynnika grzejnego opalanego gazem o temp. 95 C i pełnej szczelności przy ciśnieniu roboczym 6 Bar, o wysokiej wydajności cieplnej z jednostki masy grzejnika, o lamelach oddających ciepło wykonanych z aluminium, z zamontowanym zasilaniem dolnym 1-2 cala, w rozstawie przyłączy 50 mm, posiadający estetyczny wygląd, wysoką jakość wykonania i trwałą powłokę z farby epoksydowo - poliestrowej nakładaną metodą elektrostatyczną i wypalaną w temp. 190 C, w kolorze białym wg palety RAL 9016. Grzejniki łazienkowe -stalowe, typu łazienkowego, drabinkowe. Grzejniki powinny być produkcji firmy posiadającej certyfikat ISO 9002 Rettig Heating Spółka z o.o. - np. grzejnik PURMO typ C 22, lub inny nie gorszej jakości spełniający wymagania polskiej normy PN-EN 442 i posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie. - zawory grzejnikowe, termostatyczne np. DANFOSS, lub inne lecz nie gorszej jakości. - płyty karton - gips do robót wykończeniowych w łazience - wodoodporne tz. zielone. -instalacja kanalizacyjna powinna być wykonana z rur kanalizacyjnych kielichowychi przelotowych z PCV, wyposażona w odpowietrzniki. - instalacja wody ciepłej - wykonane w technologii rur, złączek i kształtek polipropylenu PP-R zespolone fusiotherm-Stabi PN 20, stabilizowane mechaniczne wkładką aluminiową perforowaną, przeznaczona do łączenia w sposób zgrzewany. - instalacja wody zimnej - wykonane technologii rur, złączek i kształtek z polipropylenu PP-R, przeznaczona do łączenia w sposób zgrzewany, - gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym 2 biegunowe z kluczem do zasilania komputerów podwójne -bud. nr 4 pom.: 13,13a, 13b, 13c, bud. nr 2 pom. 9,10-, - w sufitach podwieszanych powinny być oprawy rastrowe 4x18W, częściowo z modułem awaryjnym w ilościach zgodnie z obmiarem, - podokienniki wewn. mają być wykonane z płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym. -podłoga podniesiona techniczna REI30- demontowalna z płyt anhydrytowych o wym 60x60 cm klejona pióro wpust, płyty muszą być obłożone posadzką PCV elektrostatyczną gładką. Doliczono dodatkową podkonstrukcję wzmacniającą 100% pow., 4 otwory rewizyjne 60x60, kratę wentylacyjną i puszkę pod instalację elektryczną. - materiał do robót malarskich wewnętrznych - farba emulsyjna nie gorszej jakości jak powszechnie stosowane materiały do robót malarskich, nie gorszej jakości jak Śnieżka, Dekoral, itp. Zastosowanie kolorystyki - po okazaniu palety barw w uzgodnieniu z Użytkownikiem. - lamperia w korytarzu i szatni wykonana z wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej o fakturze rustykalnej CERESIT CT 68 grubości 2.5 mm z gotowej suchej mieszanki żywiczno-mineralnej. VII.WYMAGANIA DOTYCZĄCE POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW Pozostałe materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie opatrzone -znakiem budowlanym- na podstawie przepisów ogólnych Rozdział 4 - Znakowanie wyrobów (paragraf 9-l l) oraz powinny być zgodne z obowiązującymi normami, powinny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia oraz akceptację Inspektora Nadzoru. Użyte materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie opatrzone -znakiem budowlanym- na podstawie przepisów ogólnych Rozdział 4 - Znakowanie wyrobów -paragraf 9-l l- VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU Elektronarzędzia powszechnego użytku w robotach budowlanych typu wiertarka z wiertłami, wkrętaka z oprzyrządowaniem, mieszarki wypraw tynkarskich, klejów i farb oraz narzędzia osobiste jak: wiaderka, młotki, szpachle, szpachelki oraz pace. Ważnym sprzętem niezbędnym do wykonania robót powinny być drabiny, które powinny cechować się stosownymi certyfikatami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie. Dobór sprzętu używany do wykonania robót przewidzianych w umowie powinien gwarantować dobrą jakość oraz powinien spełniać wszystkie warunki przestrzegania przepisów bhp. IX. SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1.Wykonawca ustala Kierownika Budowy posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym. 2. Wykonawca zrealizuje roboty z własnych materiałów. 3. Ze względu na charakter budynku oraz kompleksu w którym się obiekty znajdują materiały użyte do wykonania zadania mają być pierwszej jakości a jakość robót najwyższa. 4. Termin realizacji - 2 miesiące od daty podpisania umowy. 5. Rozliczenie robót po całkowitym ich wykonaniu w sposób ryczałtowo-ilościowy. 6. Wszystkie materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie na podstawie przepisów ogólnych - Rozdział IV -Znakowanie wyrobów -paragraf 9-11- i opatrzone znakiem budowlanym. 7. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 8. Materiały z demontażu tj. ościeżnice drzwiowe, drzwi, podokienniki betonowe z lastriko, wykładziny podłogowe, baterie umywalkowe i natryskowe, brodziki, grzejniki żeliwne, rurociągi stalowe podlegają przekazaniu na stan magazynu budowlanego Infrastuktury przy ul. Żwirki i Wigury 1 C, budynek Nr 66 po uprzednim wykonaniu dokumentu Asygnaty Przychodowej w Dziale Księgowości Materiałowej JW4198 przy ul. Żwirki i Wigury 1 C, Budynek Nr 2, pok. Nr 4. 9. Przekazaniu na stan magazynu budowlanego JW4198 nie podlegają: - gruz - płytki ceramiczne okładzin ściennych z demontażu - umywalki - ustępy z miską porcelanową X. WARUNKI ODBIORU ROBÓT l. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o gotowości do końcowego odbioru prac najpóźniej w dniu zakończenia robót wg umowy. 2. Zamawiający zobowiązany jest dokonać odbioru prac najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. 3. Najpóźniej w dniu odbioru robót Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty i aprobaty i zgodności na wszystkie użyte do wykonania zadania materiały, oraz zrealizowane dokumenty przychodowe -asygnaty- na materiały demontażowe. 4. Zamawiający zastrzega konieczność kontroli prawidłowości wykonywania prac w trakcie ich trwania potwierdzając Protokołem Odbioru Częściowego. 5. Potwierdzeniem końcowego odbioru będzie Protokół Końcowego Odbioru Robót sporządzony przez przedstawicieli obu stron i zatwierdzony przez Zamawiającego. XI.KONTROLA JAKOŚCI ROBÓT Kontrola transportu, składowania, wykonania i obsadzenia drzwi kontrola prawidłowości ruchu i szczelności skrzydeł drzwiowych, kontrola uszczelek. Kontrola jakości użytych materiałów wyposażenia sanitariatów oraz szczelność połączeń prac sanitarnych. Kontrola prawidłowości wykonania prac glazurniczych - wygląd płaszczyzn, pionowość i poziomość płaszczyzn, krawędzie przecięcia się płaszczyzn, trwałość montażu narożników oraz styki z ościeżnicami. Kontrola powierzchni posadzek na całej swojej powierzchni - trwale połączona z podkładem. równość i poziom -lub ze spodkiem o ile jest przewidziany-. Dopuszczalne odchylenie powierzchni posadzki od płaszczyzny poziomej mierzone 2-metrową łatą w dowolnych kierunkach i w dowolnym miejscu nie powinno być większe niż 5 mm na długości łaty. Spoiny między płytkami przez całą długość i szerokość pomieszczenia powinny tworzyć linie proste, dopuszczalne odchylenie spoin od linii prostej nie powinno wynosić więcej niż 2 mm na metr i 3 mm na całej długości i szerokości pomieszczenia, grubość spoin. Dokumenty potwierdzające antypoślizgowość płytek ceramicznych. Na etapie wykonawstwa na mocy kontroli robót zanikowych - kontrola grubości i jakości wykonania posadzki, jej zbrojenia i wykonania w poziomie. Kontrola jakości robót - malowanie farbą emulsyjną ścian wg PN- 69-B-10280 - o robotach malarskich budowlanych farbami wodnymi i rozcieńczalnymi farbami emulsyjnymi - warunki wykonywania i odbioru robót. Kontrola prawidłowości wykonania prac i powierzchni wykładzin dywanowych rulonowych i PCW wielowarstwowych klejonych techniką kontaktową z wywinięciem wykładziny na ścianę na wys. 0,10 m. Certyfikaty potwierdzające właściwości wykładzin PCV i dywanowych. Kontrola prawidłowości wykonania podłogi podniesionej technicznej REI30, wykonania podkonstrukcji wzmacniającej na 100% pow.,montażu otworów rewizyjnych, kratki wentylacyjnej i puszki pod instalację elektryczną. XIII. ODBIÓR Odbioru wykonania robót dokonuje się komisyjnie z udziałem z ramienia Zarządcy - Inspektor Nadzoru wraz z przedstawicielem Administratora - Kierownika Rejonu P. Ewa JAKUBOWSKA w obecności przedstawiciela Użytkownika, przy współudziale Wykonawcy, na podstawie wizji lokalnej. Odbiór prac polega na stwierdzeniu zgodności prac z dokumentacją kosztorysową oraz jakością użytych materiałów i jakością wykonania robót. Kontrola jakości prac to kontrola prawidłowości wykonania prac tynkarskich, malarskich i glazurniczych w pomieszczeniach sanitariatów, wykonanie prac posadzkarskich prawidłowości montażu wykładzin podłogowych. Prawidłowości montażu armatury łazienkowej i instalacji wodociągowej oraz c.o. wraz osprzętem. Prawidłowości rozbudowy instalacji zasilania oświetlenia i gniazd oraz budowy tablic rozdzielczych, montażu opraw oświetleniowych, puszek i gniazd energetycznych. Niezbędnym elementem dokonania odbioru robót jest dostarczenie przez Wykonawcę stosownych certyfikatów oraz zgodności na użyte materiały oraz okazanie przez Wykonawcę dokumentu Asygnaty Przychodowej JW 4198, na przekazanie materiałów z demontażu do magazynu budowlanego. Zakres robót uważa się za odebrany z chwilą wykonania Protokołu Końcowego Odbioru Robót - bez uwag i komisyjnego złożenia podpisów. XVI. GWARANCJA WYKONANIA Gwarancje na wykonane prace: - odnośnie wymienionych drzwi - na sztywność, niezawodność okuć, nieodkształcenia profili - minimum 120 miesięcy, - na trwałość i funkcjonalność elementów z ceramiki i armatury wyposażenia pom. sanitariatów - wg gwarancji producenta, - na wykonanie i montaż oraz sprawność techniczną zgodnie z opisem drzwi do kabin oraz kabiny natryskowej w pom. sanitariatów - 36 miesięcy, -na trwałość połączenia płytek podłogowych z podłożem i płytek ściennych z tynkiem - 60 miesięcy, - na trwałość wykonanych prac tynkarskich wewnętrznych - 36 miesięcy, - na trwałość wykonanych prac malarskich - 36 miesięcy, - na trwałość wykładzin dywanowych rulonowych i PCW wielowarstwowych klejonych techniką kontaktową - wg gwarancji producenta, -na trwałość i funkcjonalność elementów podłogi podniesionej technicznej REI30- demontowalnej z płyt anhydrytowych - wg gwarancji producenta. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robot i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.53.00 - 45.45.53.00 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Remont pomieszczeń w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej w Warszawie (wybrane pomieszczenia).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Piotr Przybysz, ul. Husarska 17/20, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99414,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128105,72

  • Oferta z najniższą ceną: 128105,72 / Oferta z najwyższą ceną: 128105,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Remont pomieszczeń w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej 5 w Warszawie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Piotr Przybysz, ul. Husarska 17/20, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176955,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233561,15

  • Oferta z najniższą ceną: 233561,15 / Oferta z najwyższą ceną: 233561,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.