eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usług medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Kielce: Świadczenie usług medycznych
Numer ogłoszenia: 212188 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Wytrzeźwień, ul. Żniwna 4, 25-419 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443800, fax 041 3443800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kielce.pl (zakładka Izba Wytrzeźwień)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych przez lekarzy wszystkim osobom doprowadzonym do Izby Wytrzeźwień w Kielcach na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 04.02.2004 r. w sprawie trybu doprowadzania, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych lub wskazanych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz. U. 2004 nr 2 poz. 192 z późn. zmianami). Wykonawca winien zapewnić całodobową roczną opiekę medyczną osobom doprowadzonym w ogólnej ilości godzin 8784.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnianie warunków wg zasady spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dostarczonych przez wykonawców wraz z ofertą. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli odrębne przepisy nie wymagają od Wykonawców posiadania wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty inny aktualny dokument, potwierdzający ich statut lub formę prawną, określający zakres ich działalności, z którego jednocześnie wynika sposób reprezentowania wykonawcy na zewnątrz. c) dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu lekarza, d) zezwolenie na wykonywanie indywidualnej praktyki lekarskiej oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich. (dotyczy lekarzy, którzy będą wykonywać zamówienie na podstawie umowy cywilno-prawnej z Zamawiającym, zgodnie z art. 50 ust. 12 Ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty z dn. 05.12.1996, Dz. U. z 2005 r. nr 226, poz. 1943 z późn. zm.). e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia wraz z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kielce.pl (zakładka Izba Wytrzeźwień)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Wytrzeźwień w Kielcach 25-419 Kielce ul. Żniwna 4 sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Izba Wytrzeźwień w Kielcach 25-419 Kielce ul. Żniwna 4 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.