eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Remont dróg bocznychGajowej od numeru 10-20 do numeru 22, Tetmajera od numeru 96-102 do numeru 108, Krzyżkowickiej od numeru 49-49c do numeru 57

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Rydułtowy: Remont dróg bocznych: Gajowej od numeru 10-20 do numeru 22, Tetmajera od numeru 96-102 do numeru 108, Krzyżkowickiej od numeru 49-49c do numeru 57
Numer ogłoszenia: 212181 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy , ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 4537411, fax. 032 4537410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg bocznych: Gajowej od numeru 10-20 do numeru 22, Tetmajera od numeru 96-102 do numeru 108, Krzyżkowickiej od numeru 49-49c do numeru 57.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont trzech dróg bocznych w Rydułtowach a)ul. Gajowa boczna długość odcinka podlegającego remontowi -252,00 m b)ul. Tetmajera boczna długości odcinka podlegającego remontowi -155,43 m c)ul. Krzyżkowicka boczna długość odcinka podlegającego remontowi -540,38 m 2.Zakres robót obejmuje: a)roboty ziemne, b)roboty drogowe, c)nawierzchnia, d)nawierzchnia pobocze 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 4. Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w ramach tego warunku: wykonali, co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa roboty drogowe wykonane metodą recyklingu o wartości co najmniej 100.000 każda. 4. dysponują dysponują, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczaniu z postępowania: b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)- załącznik 1. c)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - załącznik 2 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 3) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). d)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 4; e)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik 5; f)wykaz min 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 6. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa roboty drogowe wykonane metodą recyklingu o wartości co najmniej 100.000 każda. g)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik 7. Do wykazu należy dołączyć potwierdzenie dysponowania, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego h)Pełnomocnictwo (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy, (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - załącznik 8; i)Kosztorys ofertowy z podziałem na poszczególne drogi (Gajowa, Tetmajera i Krzyżkowicka)- załącznik 9; j)Harmonogram finansowo-rzeczowy z podziałem na poszczególne odcinki - załącznik 10. Wykonawcy występujący wspólnie art. 23 ustawy 3. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w roz. VII ust. 1 lit , b, c, d, e przedkładają wszyscy wspólnicy spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika wg załącznika nr 8 do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przy czym na oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) wystarczy że podpis złoży pełnomocnik. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej. 4. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM a) Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika wg załącznika nr 8 do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. b)W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. c)Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. d)Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w pkt. VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione ust.1 pkt b, c, d, e składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Przy czym oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) może złożyć ustanowiony pełnomocnik (lider). e) Łączne oceniane będzie posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub potencjał kadrowy, majątkowy, oraz sytuacja ekonomicznej i finansowa Wykonawców występujących wspólnie. 5. WYKONAWCA ZAGRANICZNY Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rydułtowy Referat Inwestycji ul. Ofiar Terroru 36 44-280 Rydułtowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Rydułtowy ul. Ofiar Terroru 36 44-280 Rydułtowy pokój nr 2 Kancelaria, Otwarcie adres j.w. 02/10/2008r godz. 11:00 sala 15 nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.