eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › RZP-10/11 usługi wywozu odpadów segregowanych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Słupsk: RZP-10/11 usługi wywozu odpadów segregowanych
Numer ogłoszenia: 212102 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178626 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8417558, faks 059 8417559.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZP-10/11 usługi wywozu odpadów segregowanych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów segregowanych z terenu Szkoły Policji w Słupsku w ilości minimalnej 1800 m3, maksymalnej 6120 m3 w okresie trwania umowy 1)Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów z terenu Szkoły Policji w Słupsku, z miejsc ustawienia pojemników, jak podano w pkt 8. Odpady będą posegregowane tj. składowane będą oddzielnie odpady komunalne, tworzywa sztuczne i szkło. 2)Odpady będą wywożone z częstotliwością nie mniejszą niż określona w punkcie 8 lit. a) - g). 3)Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu - Szkole Policji w Słupsku, pojemniki na odpady w nieodpłatne używanie na czas obowiązywania umowy. 4)Wykonawca zobowiązany jest do wstawienia pojemników w miejscach wskazanych w pkt. 8 lit. a) - g). 5)Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekcji pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu w okresie od 1 maja do 30 września, a w pozostałych miesiącach każdorazowo w przypadku, kiedy zajdzie taka potrzeba. 6)Zamawiający zobowiązuje się używać pojemniki zgodnie z ich przeznaczeniem. 7)Pojemniki na odpady winny być typu jak określono niżej lub równoważne, o zbliżonej lecz nie mniejszej pojemności: a)pojemnik kontenerowy typu SPW-10 (pojemność 10m3) - szt. 3, b)pojemnik kontenerowy typu KP-6 (pojemność 6m3) - szt. 1, c)pojemnik prostokątny typu SM-1100 (pojemność 1,1m3) - szt. 2, d)pojemnik druciany do tworzyw sztucznych (pojemność 1,5m3) - szt. 3, e)pojemnik typu igloo do składania szkła (pojemność 1,5m3) - szt. 1. 8)Miejsce rozmieszczenia poszczególnych pojemników oraz częstotliwość wywożenia odpadów: a)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik kontenerowy typu SPW-10, 2 szt. - 1 raz w miesiącu, b)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik kontenerowy typu KP-6, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, c)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik druciany do tworzyw sztucznych , 2 szt. - 1 raz w miesiącu, d)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik typu Igloo do składania szkła, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, e)ul. Zamiejska 30 (strzelnica) - pojemnik kontenerowy typu SPW-10, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, f)ul. Zamiejska 30 (strzelnica) - pojemnik druciany do tworzyw sztucznych, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, g)ul. Zamiejska 22 (park samochodowy) - pojemnik prostokątny typu SM-1100, 2 szt. - 1 raz w miesiącu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324074,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 277603,20

  • Oferta z najniższą ceną: 277603,20 / Oferta z najwyższą ceną: 277603,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.