eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa odczynników laboratoryjnych z podziałem na dwanaście części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Białystok: Dostawa odczynników laboratoryjnych z podziałem na dwanaście części.
Numer ogłoszenia: 212098 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku , ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A, 15-276 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych z podziałem na dwanaście części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: odczynników laboratoryjnych, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego z podziałem na dwanaście następujących części: Część Nr 1 - Odczynniki do oznaczeń i kontroli elektrolitów wykonywanych na aparacie Rapidchem 744, oraz części zużywalne do aparatu Rapidchem 744, Część Nr 2 - Odczynniki i materiały kontrolne do analizatora hematologicznego MICROS 45-OT, Część Nr 3 - Odczynniki i materiały kontrolne do badań układu krzepnięcia na koagulometrze COAG CHROM 3003, Część Nr 4 - Odczynniki i materiały kontrolne do ilościowego oznaczania białka C-reaktywnego (CRP) na aparacie Quik Read 101, Część Nr 5 - Testy do badania i kontroli moczu na aparacie URIMED 300, Część Nr 6 - Odczynniki i materiał kontrolny do badań z zakresu chemii klinicznej wykonywane na aparacie MARCEL EURO PLUS, Część Nr 7 - Odczynniki, kalibratory, materiał kontrolny i standardy do badań z zakresu chemii klinicznej wykonywane na aparacie LIVIA, oraz materiały zużywalne do aparatu LIVIA, Część Nr 8 - Odczynniki i podłoża do hodowli prątków metodą klasyczną i w aparacie BACTEC MGIT 960, Część Nr 9 - Odczynniki i materiały do diagnostyki molekularnej prątka na aparacie BD PROBE TEC ET, Część Nr 10 - Podłoże Loewensteina- Jensena (L-J) z dodatkami antybiotyków SIRE do określania lekowrażliwości prątków. Część Nr 11 - Odczynniki chemiczne do badań laboratoryjnych, Część Nr 12 - Odczynniki do badań gazometrii do aparatu Rapidlab 248. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawierają FORMULARZE CENOWE (Załączniki nr 2) - do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (spełniają wymogi graniczne, określone w Załączniku nr 2), Wykonawca winien załączyć do oferty: 1)oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U., Nr 107, poz. 679) - w przypadku składania oferty na wyrób medyczny; 2)dokumenty dot. Części Nr 1: a) oświadczenie producenta aparatu, że zaoferowane odczynniki nie uszkadzają toru pomiarowego, b) oświadczenie, że oferowane odczynniki nie powodują utraty gwarancji elektrod, c) dokument od producenta potwierdzający, że odczynniki mają udokumentowaną walidację na danym aparacie, 3)dokumenty dot. Części Nr 2: a) oświadczenie producenta aparatu, lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że zaoferowane odczynniki są kompatybilne z aparatem MICROS 45-OT i nie uszkadzają toru pomiarowego, b) aktualne karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych na odczynniki zawierające preparaty niebezpieczne, c) certyfikat producenta aparatu, wydany nie wcześniej niż w 2012r., potwierdzający autoryzację serwisu, 4) dokumenty dot. Części Nr 3: a) ulotki dot. odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych zawierające metodyki, parametry i wyniki oznaczeń kontrolnych uzyskanych dla aparatu CC3003, b) oświadczenie producenta aparatu, lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że zaoferowane odczynniki mogą współpracować z aparatem CC3003, 5) dokumenty dot. Części Nr 4: a) oświadczenie producenta aparatu, lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że zaoferowane odczynniki mogą współpracować z aparatem Quik Read 101, b) aktualne karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych wchodzących w skład zestawu oraz instrukcje dotyczące odczynników w języku polskim, 6) dokumenty dot. Części Nr 5: a) oświadczenie producenta aparatu, lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że oferowane testy mogą współpracować z aparatem URIMED 300, nie zaburzając toru optycznego, 7) dokumenty dot. Części Nr 6: a) aplikacje w języku polskim na aparat MARCEL EURO PLUS dla zaoferowanych odczynników, b) aktualne karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych. na odczynniki zawierające preparaty niebezpieczne, 8) dokumenty dot. Części Nr 7: a) aplikacje w języku polskim do aparatu LIVIA dla zaoferowanych odczynników, b) aktualne karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych na odczynniki zawierające preparaty niebezpieczne, 9) dokumenty dot. Części Nr 8: a) oświadczenie producenta aparatu, lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że oferowane produkty mogą współpracować z aparatem BACTEC MGIT 960, nie powodując jego uszkodzenia, 10) dokumenty dot. Części Nr 9: a) oświadczenie producenta aparatu, lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że oferowane produkty mogą współpracować z aparatem BD PROBE TEC ET, nie powodując jego uszkodzenia, 11) dokumenty dot. Części Nr 10: a) certyfikat zgodności do każdej serii podłoża, b) próbki (co najmniej 4 probówki z różnymi antybiotykami). 12) dokumenty dot. Części Nr 11: a) aktualne (co najmniej z 2011r.) karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych. na odczynniki zawierające preparaty niebezpieczne, 13) dokumenty dot. Części Nr 12: a) oświadczenie producenta aparatu, że zaoferowane odczynniki nie uszkadzają toru pomiarowego. Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowych dokumentów oraz próbek potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załącznikach nr 2. Dokumenty i próbki zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w oryginale lub poświadczone notarialnie), o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 3.Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY tabel podanych w Załączniku nr 2 (Wykonawca wypełnia tylko te tabele z Częściami, które dotyczą części zamówienia, w zakresie której składana jest oferta). 4.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający mogą być: a) zmniejszenie ceny określonej w umowie, wydłużenia terminu płatności - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej; b) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1; 2. Zmiany w treści niniejszej umowy, o których mowa w § 8 ust. 1 winna być poprzedzona stosownym aneksem do zawartej umowy i będzie obowiązywać od dnia zawarcia powyższego aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych artykułów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 4. W nieprzewidzianych przypadkach braku objętego umową przedmiotu zamówienia danego producenta dopuszcza się za zgodą Zamawiającego sprzedaż odpowiednika innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony, w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości badań wykonywanych przez Zamawiającego bądź wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, ul. Warszawska 18, 15-950 Białystok, I piętro, pokój Nr 169 (Sekcja zamówień publicznych)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, ul. Warszawska 18, 15-950 Białystok (sekretariat, I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do oznaczeń i kontroli elektrolitów wykonywanych na aparacie Rapidchem 744, oraz części zużywalne do aparatu Rapidchem 744.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki i materiały kontrolne do analizatora hematologicznego MICROS 45-OT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki i materiały kontrolne do badań układu krzepnięcia na koagulometrze COAG CHROM 3003.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki i materiały kontrolne do ilościowego oznaczania białka C-reaktywnego (CRP) na aparacie Quik Read 101.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Testy do badania i kontroli moczu na aparacie URIMED 300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki i materiał kontrolny do badań z zakresu chemii klinicznej wykonywane na aparacie MARCEL EURO PLUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki, kalibratory, materiał kontrolny i standardy do badań z zakresu chemii klinicznej wykonywane na aparacie LIVIA, oraz materiały zużywalne do aparatu LIVIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.41.00.00-2, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odczynniki i podłoża do hodowli prątków metodą klasyczną i w aparacie BACTEC MGIT 960.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki i materiały do diagnostyki molekularnej prątka na aparacie BD PROBE TEC ET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podłoże Loewensteina- Jensena (L-J) z dodatkami antybiotyków SIRE do określania lekowrażliwości prątków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki chemiczne do badań laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki do badań gazometrii do aparatu Rapidlab 248.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagania zawiera FORMULARZ CENOWY (Załącznik nr 2) - do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.