eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Kraków: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 21205 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa , Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi przewodnickiej grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część I: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w: 1. budynku dawnej Fabryki Schindlera - Kraków - czas okupacji 1939-1945 - przy ul. Lipowej 4, 30-702 Kraków; 2. Oddziale Ulica Pomorska - Krakowianie wobec terroru 1939-1945-1956 - ul. Pomorska 2, 30-039 Kraków; 3. filii Oddziału Stara Synagoga - Apteka pod Orłem, Plac Bohaterów Getta 18, 30-547 Kraków, 4. Oddziale Stara Synagoga - Dzieje i kultura Żydów - , ul. Szeroka 24, 31-053 Kraków, 5. Oddziale Dzieje Nowej Huty, os. Słoneczne 16, 31-958 Kraków Część II: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, tj.: 1. wystawie stałej Śladem europejskiej tożsamości Krakowa - szlak turystyczny po podziemiach Rynku Krakowskiego - mieszczącej się pod płytą Rynku Głównego, Rynek Główny 1, 31-042 Kraków; 2. wystawie w Oddziale Kamienica Hipolitów - Dom Mieszczański - Plac Mariacki 3, 31-042 Kraków; 3. wystawie w Wieży Ratuszowej, Rynek Główny 1, 31-001 Kraków; 4. wystawie w Barbakanie i w Murach Obronnych ul. Pijarska, 30-547 Kraków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji, w którym zawarty jest opis przedmiotu zamówienia w podziale na części tj. na część I i II. Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia; jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakup usług w ilości 70 % zakresu zamówienia określonego w SIWZ, co może być spowodowane brakiem potrzeby zabezpieczenia jednostki w dane usługi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.40.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I i II zamówienia: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: a) co najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze przewodnickiej o wartości zamówienia brutto minimum 30.000,00 zł. albo b) wiele zamówień polegających na usłudze przewodnickiej o łącznej wartości brutto minimum 30.000,00 zł., Uwaga: - Przez zamówienie Zamawiający rozumie jedną umowę. - W przypadku usług nie zakończonych Zamawiający oceniając czy wartość wykazanych przez Wykonawcę usług odpowiada warunkom określonym w tym zakresie przez Zamawiającego będzie oceniał wartość usług wykonanych do dnia otwarcia ofert lub wystawienia referencji, a nie wartość kontraktu Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale XI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I zamówienia: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej 20 osobami posiadającymi aktualne uprawnienia określone w Ustawie z dnia 29.08.1997r o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 223, poz. 2268 ze zm.) - legitymację i ważne identyfikatory przewodników miejskich dla miasta Krakowa, w tym również osobami posiadającymi uprawnienia do oprowadzania wycieczek zagranicznych w językach obcych (polski, angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, rosyjski) określonych w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla części II zamówienia: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej 20 osobami posiadającymi aktualne uprawnienia określone w Ustawie z dnia 29.08.1997r o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 223, poz. 2268 ze zm.) - legitymację i ważne identyfikatory przewodników miejskich dla miasta Krakowa, w tym również osobami posiadającymi uprawnienia do oprowadzania wycieczek zagranicznych w językach obcych (polski, angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, rosyjski) określonych w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale XI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST PRZEDŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Podpisany i wypełniony FORMULARZ CENOWY - według załącznika nr 8 do nin. SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) nastąpi zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (np. zmiana stawki podatku VAT), wówczas za niezmienną uznaję się cenę jednostkową brutto jednego oprowadzenia, zgodnie z Formularzem cenowym, będącym częścią oferty, stanowiącej zał. nr 1 do nin. umowy. b) nastąpi zmiana regulaminów zwiedzania wystaw, stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej umowy, c) nastąpi zmiana procedury dokonywania rezerwacji wejść na wystawę, d) nastąpi zmiana terminu wykonywania usługi, e) nastąpi zmiana terminu wykonywania usługi w przypadku przerwania świadczenia usługi na skutej wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Strony, f) nastąpi zmiana godzin i dni otwarcia wystawy, g) Zamawiający wypowie umowę w całości lub w części w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od niego lub zależnych od Organizatora Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Kraków, Rynek Główny 35 - Sekretariat - 3p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości umowy brutto. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w FORMULARZU OFERTOWYM (zał. nr 1 do nin. SIWZ) części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w: 1. budynku dawnej Fabryki Schindlera - Kraków - czas okupacji 1939-1945 - przy ul. Lipowej 4, 30-702 Kraków; 2. Oddziale Ulica Pomorska - Krakowianie wobec terroru 1939-1945-1956 - ul. Pomorska 2, 30-039 Kraków; 3. filii Oddziału Stara Synagoga - Apteka pod Orłem, Plac Bohaterów Getta 18, 30-547 Kraków, 4. Oddziale Stara Synagoga - Dzieje i kultura Żydów - , ul. Szeroka 24, 31-053 Kraków, 5. Oddziale Dzieje Nowej Huty, os. Słoneczne 16, 31-958 Kraków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, tj.: 1. wystawie stałej Śladem europejskiej tożsamości Krakowa - szlak turystyczny po podziemiach Rynku Krakowskiego - mieszczącej się pod płytą Rynku Głównego, Rynek Główny 1, 31-042 Kraków; 2. wystawie w Oddziale Kamienica Hipolitów - Dom Mieszczański - Plac Mariacki 3, 31-042 Kraków; 3. wystawie w Wieży Ratuszowej, Rynek Główny 1, 31-001 Kraków; 4. wystawie w Barbakanie i w Murach Obronnych ul. Pijarska, 30-547 Kraków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.