eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieniężno › Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji zadania pn.; Budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Pieniężno: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji zadania pn.; Budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie
Numer ogłoszenia: 212054 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156990 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieniężno, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 237 46 00, faks 055 237 46 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji zadania pn.; Budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu przy realizacji zadania Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczeniem, kontrolą, sprawdzeniem dokumentacji projektowej i nadzorem nad realizacją robót budowlanych polegających na: Budowie Sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie: - Sala gimnastyczna posiada następujące parametry: Ilość kondygnacji -część dydaktyczna 2, część sportowa 1 Powierzchnia zabudowy - 2 311,24 m2 Powierzchnia całkowita - 3 646,24 m2 Powierzchnia użytkowa - 3 355,69 m2 Kubatura - 22 182,13 m2 Wysokość - 8,70 / 12,50 m Długość - 60,60 m Szerokość - 42,90 m 2.2. Parter - szczegółowy program użytkowy: - Wiatrołap - 9,12 m2 - schowek - 6,31 m2 - holl wejściowy - 148,45 m2 - przedsionek 7,59 m2 - wc dziewcząt - 11,22 m2 - przedsionek - 9,34 m2 - wc chłopców - 10,63 m2 - wc niepełnosprawnych - 4,78 m2 - wc personelu damski - 4,30 m2 - wc personelu męski - 4,88 m2 - pokój nauczycielski - 44,30 m2 - sekretariat - 20,15 m2 - gabinet dyrektora - 19,94 m2 - wiatrołap - 9,40 m2 - korytarz - 27,78 m2 - pomieszczenie woźnego - 8,14 m2 - szatnia - 73,58 m2 - korytarz - 79,00 m2 - pokój trenerów - 18,76 m2 - siłownia - 82,99 m2 - szatnia siłowni - 15,69 m2 - wc - 4,69 m2 - szatnia trenerów - 13,35 m2 - wc - 4,55 m2 - szatnia sprzątaczek - 10,08 m2 - wc - 4,27 m2 - sprzęt porządkowy - 3,92 m2 - korytarz -8,66 m2 - pomieszczenie konserwatora - 15,57 m2 - pomieszczenie energetyczne - 11,03 m2 - węzeł cieplny - 26,56 m2 - wiatrołap - 9,10 m2 - schowek - 4,26 m2 - komunikacja - 130,49 m2 - przedsionek - 4,28 m2 - umywalnia - 19,04 m2 - szatnia - 13,67 m2 - szatnia - 18,31 m2 - wc-m - 4,22 m2 - wc-d - 4,22 m2 - magazyn sprzętu sportowego - 28,00 m2 - przedsionek - 4,28 m2 - umywalnia - 19,04 m2 - szatnia - 13,67 m2 - szatnia - 18,31 m2 - sala jogi i fitness - 92,11 m2 - sala gimnastyczna - 269,30 m2 - sala gier zespołowych - 745,57 m2 - kl. Schodowa - 23,71 m2 - kl. Schodowa - 15,32 m2 2.3. Piętro - szczegółowy program użytkowy: - holl rekreacyjny - 194,91 m2 - przedsionek - 7,59 m2 - wc dziewcząt - 11,22 m2 - przedsionek - 9,34 m2 - wc chłopców - 10,63 m2 - gabinet fizyki i chemii - 19,07 m2 - pracownia fizyki i chemii - 80,34 m2 - gabinet - 20,70 m2 - klasa - 60,65 m2 - pokój psychologa szkolnego - 20,62 m2 - korytarz - 81,87 m2 - klasa - 61,01 m2 - gabinet - 16,35 m2 - klasa - 63,51 m2 - gabinet - 15,55 m2 - klasa - 61,94 m2 - sprzęt porządkowy - 5,74 m2 - wc personelu / niepełnosprawnych - 10,74 m2 - galeria komunikacyjna - 69,87 m2 - przedsionek - 9,95 m2 - wc - 1,89 m2 - umywalnia - 11,95 m2 - szatnia - 12,04 m2 - sala pomocnicza - 71,36 m2 - przedsionek - 9,95 m2 - wc - 1,89 m2 - umywalnia - 11,95 m2 - szatnia - 12,04 m2 - magazyn - 16,70 m2 - sala gier stołowych - 93,75 m2 - galeria widokowa - 55,67 m2 - klatka schodowa - 47,43 m2 - klatka schodowa - 25,67 m2 2.4. Zamawiający powierzy Wykonawcy: - sprawdzenie przygotowanej dokumentacji projektowej - przygotowanie i przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wyłonienie wykonawcy robót z godnie z ustawą PZP - zarządzanie, koordynowanie , rozliczenie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa powyżej, w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną oraz złożoną ofertą Wykonawcy robót budowlanych w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót. 2.5. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) szczegółowe sprawdzenie dokumentacji projektowej b) przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z Ustawą PZP postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonawcę robót budowlanych c) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane, za pośrednictwem zespołu inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: ogólnobudowlanej, drogowej, instalacyjnej. Do obowiązków pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego należy: - zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego na d prowadzonymi robotami zgodnie z polskim Prawem budowlanym i przepisami z nimi związanymi; - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie, kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawcę robót - sprawdzenie czy używane przez Wykonawcę robót urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty wymagane kontraktem, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie zgodności i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami podpisanej z nim umowy; - w razie konieczności odbywania badań i inspekcji w miejscach wytwarzania elementów, komponentów oraz materiałów; - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (protokolarnie), w razie potrzeby, wymiany sprzętu; - żądanie od Wykonawcy robót, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwe wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne (w przypadkach istotnych za zgodą Zamawiającego); - przedkładanie Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin, wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez Wykonawcę robót; - weryfikowanie robót zamiennych w zakresie, nie później ich zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone; - udzielenie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; - wydawanie Wykonawcy robót, a w przypadku określonych w Umowie za zgodą Zamawiajacego, poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; - nadzór nad wszystkimi próbami - wystawienie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawcę robót świadectw prowadzonych prób; - akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót; - udział w czynnościach odbiorowych robót budowlanych oraz kompletnych instalacji oraz uczestniczenie w przekazaniu ich do użytkowania poprzez skompletowanie dokumentów oraz współpracę z Zamawiającym w otrzymaniu pozwolenia na użytkowanie; - kontrola, w tym usługi w zakresie kontroli Wykonawcy robót w zakresie aspektów technicznych, zgodności z ofertą, jakości, stosowanych urządzeń i ich funkcjonowania, terminów i dyscypliny; - odbiór od Wykonawcy robót, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej; - przeprowadzenie regularnych inspekcji placu budowy oraz zapewnienie zaplecza biurowego na terenie budowy; - reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z Dokumentacją, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzania i zapewniania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru końcowego gotowego obiektu oraz udziału w powołanych przez Zamawiającego komisjach odbiorowych; - potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; - odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; - kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; - udzielenie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; - organizowanie oraz przewodniczenie w co dwutygodniowych naradach na budowie dotyczących postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania ( Wykonawca robót, Inżynier Kontraktu, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualnie Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; - organizowanie i przewodniczenie naradom technicznym oraz sporządzania protokołów z tych narad; - opiniowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowofinansowego robót i Harmonogramu płatności. Przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz wnioskowania o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; - monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; - kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów; - zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; - poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót; - przedstawienie Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nieprzewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawcą robót; - przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; - poświadczenie terminu zakończenia robót; - powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenie bieżącej kontroli zadania i aktualizowania szacunku końcowej wartości zadania; - sprawdzenie ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy robót; - weryfikacja i akceptacja sporządzonego prze Wykonawcę robót protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; - zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; - inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związane bezpośrednio z realizacją inwestycji; - weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; - dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; - przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego dokumentów księgowych (OT, PT, i inne); - rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań; - uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy robót, Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 94800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.