eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa stanowiska do badań dynamiki robotów i maszyn. Oznaczenie sprawyOZ/D/4/AS/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Gliwice: Dostawa stanowiska do badań dynamiki robotów i maszyn. Oznaczenie sprawy: OZ/D/4/AS/10
Numer ogłoszenia: 21203 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stanowiska do badań dynamiki robotów i maszyn. Oznaczenie sprawy: OZ/D/4/AS/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w podziale na 5 zadań: Zadanie 1 - Robot przemysłowy, Zadanie 2 - Wzmacniacz pomiarowy, Zadanie 3 - Czujniki drgań, Zadanie 4 - Oprogramowanie, Zadanie 5 - Generator i oscyloskop. Wartość niniejszego zamówienia przekracza 14.000 Euro, a zbilansowana wartość tego typu zamówień nie przekracza 193.000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.73.00 - Roboty przemysłowe 32.34.30.00 - Wzmacniacze 35.12.51.00 - Czujniki 48.93.10.00 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego 34.99.91.00 - Generatory sygnałowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki podmiotowe (wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków): I. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostaw, z czego każda musi obejmować: w zakresie zadania 1 - Robot przemysłowy za ok. 200.000 zł brutto, w zakresie zadania 2 - Wzmacniacz pomiarowy za ok. 80.000 zł brutto, w zakresie zadania 3 - Czujnik drgań za ok. 10.000 zł brutto, w zakresie zadania 4 - Oprogramowanie za ok. 10.000 zł brutto, w zakresie zadania 5 - Generator za ok. 25.000 zł brutto, Oscyloskop za ok. 5.000 zł brutto. 2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem, technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m.in. za prawidłową realizacją zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Posiadanie przez Wykonawcę, ważnego na dzień otwarcia ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony. II. Brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy. 1. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 1 ustawy: Brak stwierdzenia, wobec Wykonawcy, szkody (polegającej na nie wykonaniu przez niego zamówienia lub wykonaniu go nienależycie) orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 2. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy: Brak, wobec Wykonawcy, otwarcia likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. 3. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy: Brak zalegania przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy: Brak prawomocnego skazania osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu spółki partnerskiej, komplementariuszy spółki komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy: Brak orzeczenia sądu zakazu ubiegania się podmiotu zbiorowego o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. B) Wymagania przedmiotowe (wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 2. Zaoferowanie parametrów technicznych spełniających wymagania Zamawiającego. W razie zaoferowania oprogramowania o parametrach równoważnych do wymaganych należy fakt ten udokumentować stosownymi materiałami. C) Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w ww. pkt. A I i II, na zasadzie: spełnia/nie spełnia tj. stwierdzając czy wymagane oświadczenia i dokumenty zostały złożone i czy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń lub dokumentów lub złożenie oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ustawy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy w zakresie nw. pkt A I 1.1 - 3.1, A II 1.1 - 5.1. Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego w ww. pkt B). Brak któregokolwiek z dokumentów i załączników lub złożenie dokumentów i załączników zawierających błędy będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art.89 ust.1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 1.1 - 2.1, z zastrzeżeniem art. 87 ustawy; - odrzuceniem oferty na mocy art.89 ust.1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 2.2 z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: I. Oświadczenie. 1.1 Oświadczenie - jak w pkt I. 2.1 Oświadczenie - jak w pkt I. 3.1 Oświadczenie - jak w pkt I. II. Oświadczenie. 1.1 Oświadczenie - jak w pkt II. 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. 3.1 Oświadczenie - jak w pkt II, 4.1 Oświadczenie - jak w pkt II. 5.1 Oświadczenie - jak w pkt II. B) Na potwierdzenie wymagań przedmiotowych: 1.1 Oferta Cenowa. 2.1 Tabela Parametrów Technicznych. 2.2 Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały w tym w szczególności dotyczące rozwiązań równoważnych - w języku polskim lub angielskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A) II. 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. C), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury i spełnienia warunków umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Robot przemysłowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego 6-osiowego robota przemysłowego zintegrowanego z torem jezdnym oraz kontrolerem wyposażonym w rozszerzone możliwości oprogramowania i komunikacji, który służyć będzie do badań dynamiki robotów i maszyn. Ma on również na celu przeprowadzanie ćwiczeń laboratoryjnych w zakresie kinematyki i dynamiki robotów. Stanowisko badawcze do wielopoziomowej analizy dynamicznej robotów umożliwia eksperymentalną weryfikację wyprowadzonych modeli matematycznych oraz rozpoczyna etap badań eksperymentalnych nad wpływem płaskiego i przestrzennego ruchu unoszenia na zachowanie się układów belkowych zarówno w postaci samych ogniw robota jak i elementów przytwierdzonych do kiści robota. Umożliwia on programowalną zmianę parametrów robota (np. sztywności ogniw) do analizy dynamicznej. (CPV: 42.99.73.00-4 Roboty przemysłowe). Termin realizacji do 12 tygodni (84 dni) od dnia podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.73.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Wzmacniacz pomiarowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego wzmacniacza pomiarowego o nowoczesnej konstrukcji. Przeznaczony jest on do badań w warunkach laboratoryjnych jak i w terenie. Stosowane obudowy to 6 i 16 kanałowe (slotowe) wersje stołowe oraz rackowe. Wysoka klasa dokładności - 0,03% (lub lepsza), pełna sterowalność z panelu kontrolnego jak i z komputera poprzez różnorodne interfejsy. Konstrukcja pozwalająca na zbieranie danych, zapisywanie ich w pamięci podręcznej lub w pamięci komputera, z którym jest połączony. Przeznaczony także do współpracy z prawie wszystkimi rodzajami czujników. Możliwość dowolnej konfiguracji oraz rozbudowy wzmacniacza zgodnie z potrzebami i wymaganiami, którą tworzy się według własnych potrzeb i upodobań (CPV: 32.34.30.00-9 Wzmacniacze). Termin realizacji do 10 tygodni (70 dni) od dnia podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Czujniki drgań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę trzech jednoosiowych czujników drgań do pomiaru przyspieszeń (CPV:35.12.51.00-7 Czujniki).Termin realizacji do 6 tygodni (42 dni) od dnia podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego oprogramowania składającego się z dwóch licencji, które służyć będzie do nauki z zakresu diagnostyki (CPV:48.93.10.00-3 Pakiety oprogramowania szkoleniowego).Termin realizacji do 3 tygodni (21dni) od dnia podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.93.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Generator i oscyloskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego generatora czterokanałowego, który będzie służyć do generowania zdefiniowanych przebiegów sygnałów oraz jednego oscyloskopu czterokanałowego służącego do wizualizacji czterech przebiegów elektrycznych (CPV:34.99.91.00-7 Generatory sygnałowe). Termin realizacji do 6 tygodni (42 dni) od dnia podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.91.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.