eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemów Mdok i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach Mdok i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Lublin: Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemów Mdok i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach Mdok i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT
Numer ogłoszenia: 212007 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemów Mdok i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach Mdok i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dla części I:
1. Rozszerzenie posiadanej przez Zamawiającego licencji na System Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok.
2. Świadczenie asysty technicznej systemu Mdok.
W ramach usługi asysty technicznej systemu Mdok Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, a w szczególności:
1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy dwudniowego szkolenia dla administratorów systemu Mdok w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;
3) modyfikacji systemu Mdok w terminie:
  a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
  b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
4) aktualizacji systemu Mdok z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej systemu Mdok -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu Mdok przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu Mdok -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmiany;
9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu Mdok;
10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu Mdok, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu Mdok;
12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu Mdok; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych funkcjonalności lub rozszerzeń systemu Mdok, a także nowych rozwiązań technologicznych;
14) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z systemami: KSAT i SOWA -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje;
15) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z innymi programami i systemami wskazanymi przez Zamawiającego;
16) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego jednodniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po każdej zmianie wersji systemu Mdok -- w terminie 14 dni od dokonania zmian.
3. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie Mdok:
1) przygotowanie metryk spraw -- zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
2) przygotowanie funkcjonalności składania podpisu kwalifikowanego;
3) możliwość przywracania zamkniętych wątków spraw;
4) możliwość przejmowania wątków spraw przez przełożonego;
5) rozbudowanie formularzy o pola wielokrotne;
6) możliwość przypisania JRWA i komórek organizacyjnych dla dokumentów nie tworzących akt sprawy;
7) opcja oznaczenia dokumentów inicjujących i zamykających sprawę;
8) wyszukiwanie i sporządzanie listy przesyłek bez pełnego odwzorowania cyfrowego;
9) umożliwienie wybierania adresatów dekretacji z drzewa komórek organizacyjnych;
10) przełączanie trybu podpisywania (kartą lub certyfikatem wewnętrznym) w oknie podpisywania;
11) wyświetlanie przy kursorze myszy liczby zaznaczanych pozycji;
12) możliwość określenia sposobu załatwienia zakańczanej sprawy;
13) możliwość tworzenia listy dla gońców z adresatów usuniętych z listy pierwotnej;
14) udostępnianie sprawy z określeniem jaka cześć dokumentacji ma zostać udostępniona;
15) wprowadzenie dodatkowych metadanych dla dokumentu: brak pełnego odwzorowania cyfrowego, typ nośnika.
4. Przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku realizacją przedmiotu zamówienia.
Dla części II:
1. Świadczenie asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, DM.
W ramach usługi asysty technicznej systemu KSAT Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT, a w szczególności:
1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy trzydniowego szkolenia dla administratorów systemu KSAT oraz jednodniowego szkolenia dla administratorów bazy danych w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;

3) modyfikacji systemu KSAT w terminie:
  a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
  b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
4) aktualizacji systemu KSAT z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej modułu systemu KSAT -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu KSAT przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu KSAT -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmian;
9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu KSAT;
10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu KSAT, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu KSAT;
12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu KSAT; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT, a także nowych rozwiązań technologicznych;
14) dostosowywania systemu KSAT w celu wymiany danych z systemem Mdok -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje.
2. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie KSAT:
1) umożliwienie wydruków informacji o działkach, budynkach i lokalach z pliku SWDE;
2) stworzenie w module EWD rejestru zaświadczeń wydawanych mieszkańcom w związku ze zmianami adresowymi, wraz z możliwością przeglądania rejestru i wykonywania raportów.
3. Wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT:
1) skonfigurowanie nowego rejonu dla księgowości podatkowej (rejon 28);
2) skonfigurowanie dekretacji do księgi głównej dokumentów z modułu MAJ w zakresie ewidencji GRUNTY;
3) poprawienie tabeli skojarzeń kontrahentów i adresów wykorzystywanej przy imporcie rachunków geodezyjnych z sytemu OŚRODEK;
4) wykonanie kopii bazy danych systemu KSAT dla celów testowych i szkoleniowych, wraz z przygotowaniem dokumentacji tego procesu.
4. Przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku realizacją przedmiotu zamówienia
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 72.26.20.00-9, 72.26.50.00-0, 80.51.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
dla części I: 8.000 zł
dla części II: 4.000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I:
      Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej dwóch usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie -- polegających na świadczeniu dla urzędu gminy liczącego co najmniej 500 pracowników, przez co najmniej jeden rok, serwisu systemu Mdok obejmującego w szczególności: zapewnienie ciągłości funkcjonowania i dostosowywanie do przepisów prawa oraz doradztwo.
      Dla części II:
      Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej dwóch usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie -- polegających na świadczeniu dla urzędu gminy liczącego co najmniej 500 pracowników, przez co najmniej jeden rok, serwisu systemu KSAT (w zakresie co najmniej pięciu jego modułów) obejmującego w szczególności: zapewnienie ciągłości funkcjonowania i dostosowywanie do przepisów prawa oraz doradztwo

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na wniosek nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca -- w przypadku osób fizycznych.
4. Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być:
4.1 Zaadresowana: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 3
4.2. Oznakowany: Wniosek - Rozszerzenie licencji na system MDOK, świadczenie asysty technicznej systemów MDOK i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach MDOK i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT- Nr sprawy: ZP-P-I.271.3.2.2012. z dopiskiem: Nie otwierać przed upływem terminu składania wniosków.
4.3. Opatrzony nazwą i dokładnym adresem wykonawcy.
5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
7. Wniosek, o którym mowa w pkt. 1 winien być złożony w formie pisemnej oraz winien być podpisany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, a w przypadku osób fizycznych przez wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniosek winien być podpisany przez pełnomocnika.
8. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2. i 3. powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -- Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2008 roku Nr 189, poz. 1158 z późn. zm.).
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane w pkt III.4.1) oraz dokumenty wymagane w pkt III.4.1) winny być złożone wspólnie przez wykonawców.
9.2. dokumenty wymagane w pkt III.4.2) winien złożyć każdy wykonawca.
10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymagane w pkt III.4.1) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 5. winny być składane w formie oryginału.
11. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1), III.4.2), III.4.3) winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę -- poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci (za zgodność z oryginałem).
12. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
13. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1. Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, za wykazanie każdej usługi wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie, która polegała na:
dla części I:
świadczeniu dla urzędu gminy liczącego co najmniej 500 pracowników, przez co najmniej jeden rok serwisu systemu Mdok, obejmującego w szczególności: zapewnienie ciągłości funkcjonowania i dostosowywanie do przepisów prawa oraz doradztwo -- uzyska 1 pkt;
dla części II:
świadczeniu dla urzędu gminy liczącego co najmniej 500 pracowników, przez co najmniej jeden rok serwisu systemu KSAT (w zakresie co najmniej pięciu jego modułów), obejmującego w szczególności: zapewnienie ciągłości funkcjonowania i dostosowywanie do przepisów prawa oraz doradztwo -- uzyska 1 pkt.
Dla części I oraz dla części II:
2. Wykonawca może korzystać z zasobów podmiotów trzecich wyłącznie do wykazania spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie uwzględniał potencjału podmiotów trzecich w punktacji przyznanej w ramach ocen spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza powołania się na doświadczenie czy wiedzę innego podmiotu w przypadku gdy ma to służyć otrzymaniu przez wykonawcę większej liczby punktów, a w konsekwencji wyższej pozycji w rankingu wykonawców.
3. Jeżeli wpłynie mniej niż 4 wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub warunki udziału w postępowaniu będzie spełniało mniej niż 4 wykonawców, w wyniku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wszyscy wykonawcy otrzymają maksymalne oceny spełniania tych warunków.
4. W przypadku, gdy pozycję 3. w rankingu zajmie dwóch lub więcej wykonawców z równą liczbą punktów, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wykonawców zajmujących w rankingu pozycje 1--2 oraz wszystkich wykonawców zajmujących w rankingu pozycję 3

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostaną opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zgodnie z art. 57 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 12:30, miejsce:
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, 20-080 Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemu Mdok, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie Mdok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozszerzenie posiadanej przez Zamawiającego licencji na System Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok.
    2. Świadczenie asysty technicznej systemu Mdok.
    W ramach usługi asysty technicznej systemu Mdok Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, a w szczególności:
    1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy dwudniowego szkolenia dla administratorów systemu Mdok w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
    2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;
    3) modyfikacji systemu Mdok w terminie:
    a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
    b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
    4) aktualizacji systemu Mdok z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
    5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej systemu Mdok -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
    6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu Mdok przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
    7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu Mdok -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
    8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmiany;
    9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu Mdok;
    10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu Mdok, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
    11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu Mdok;
    12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu Mdok; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
    13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych funkcjonalności lub rozszerzeń systemu Mdok, a także nowych rozwiązań technologicznych;
    14) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z systemami: KSAT i SOWA -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje;
    15) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z innymi programami i systemami wskazanymi przez Zamawiającego;
    16) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego jednodniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po każdej zmianie wersji systemu Mdok -- w terminie 14 dni od dokonania zmian.
    3. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie Mdok:
    1) przygotowanie metryk spraw -- zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
    2) przygotowanie funkcjonalności składania podpisu kwalifikowanego;
    3) możliwość przywracania zamkniętych wątków spraw;
    4) możliwość przejmowania wątków spraw przez przełożonego;
    5) rozbudowanie formularzy o pola wielokrotne;
    6) możliwość przypisania JRWA i komórek organizacyjnych dla dokumentów nie tworzących akt sprawy;
    7) opcja oznaczenia dokumentów inicjujących i zamykających sprawę;
    8) wyszukiwanie i sporządzanie listy przesyłek bez pełnego odwzorowania cyfrowego;
    9) umożliwienie wybierania adresatów dekretacji z drzewa komórek organizacyjnych;
    10) przełączanie trybu podpisywania (kartą lub certyfikatem wewnętrznym) w oknie podpisywania;
    11) wyświetlanie przy kursorze myszy liczby zaznaczanych pozycji;
    12) możliwość określenia sposobu załatwienia zakańczanej sprawy;
    13) możliwość tworzenia listy dla gońców z adresatów usuniętych z listy pierwotnej;
    14) udostępnianie sprawy z określeniem jaka cześć dokumentacji ma zostać udostępniona;
    15) wprowadzenie dodatkowych metadanych dla dokumentu: brak pełnego odwzorowania cyfrowego, typ nośnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.92.00.00-3, 72.26.20.00-9, 72.26.30.00-6, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie asysty technicznej systemu KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, DM.
    W ramach usługi asysty technicznej systemu KSAT Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT, a w szczególności:
    1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy trzydniowego szkolenia dla administratorów systemu KSAT oraz jednodniowego szkolenia dla administratorów bazy danych w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
    2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;

    3) modyfikacji systemu KSAT w terminie:
    a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
    b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
    4) aktualizacji systemu KSAT z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
    5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej modułu systemu KSAT -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
    6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu KSAT przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
    7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu KSAT -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
    8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmian;
    9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu KSAT;
    10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu KSAT, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
    11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu KSAT;
    12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu KSAT; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
    13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT, a także nowych rozwiązań technologicznych;
    14) dostosowywania systemu KSAT w celu wymiany danych z systemem Mdok -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje.
    2. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie KSAT:
    1) umożliwienie wydruków informacji o działkach, budynkach i lokalach z pliku SWDE;
    2) stworzenie w module EWD rejestru zaświadczeń wydawanych mieszkańcom w związku ze zmianami adresowymi, wraz z możliwością przeglądania rejestru i wykonywania raportów.
    3. Wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT:
    1) skonfigurowanie nowego rejonu dla księgowości podatkowej (rejon 28);
    2) skonfigurowanie dekretacji do księgi głównej dokumentów z modułu MAJ w zakresie ewidencji GRUNTY;
    3) poprawienie tabeli skojarzeń kontrahentów i adresów wykorzystywanej przy imporcie rachunków geodezyjnych z sytemu OŚRODEK;
    4) wykonanie kopii bazy danych systemu KSAT dla celów testowych i szkoleniowych, wraz z przygotowaniem dokumentacji tego procesu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00-9, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.