eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ-47-2010 Dostawa odzieży medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Włocławek: DIZ-47-2010 Dostawa odzieży medycznej
Numer ogłoszenia: 211984 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-47-2010 Dostawa odzieży medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej opisanej poniżej: PAKIET I Ubrania i fartuchy 1. Ubranie damskie białe (żakiet + spódnica lub spodnie) - rozm.34 - 60 komplet 590 (na 1 rok) 1180 (na 2 lata) 2. Fartuch damski - rozm.34 -54 sztuka 45 (na 1 rok) 90 (na 2 lata) 3. Ubranie męskie białe (marynarka + spodnie) - rozm. 40 - 62 komplet 40 (na 1 rok) 80 (na 2 lata) 4. Fartuch męskie biały - rozm. 40 - 62 sztuka 5 (na 1 rok) 10 ( na 2 lata) PAKIET II Odzież operacyjna wielokrotnego użytku 1.Fartuch operacyjny barierowy w zakresie standardowego ryzyka -rozm. XL-XXL sztuka 250 (na 1 rok) 500 (na 2 lata) 2.Fartuch operacyjny barierowy w zakresie wysokiego ryzyka-rozm. XL-XXL sztuka 70 (na 1 rok) 140 ( na 2 lata) PAKIET III Ubrania operacyjne wielokrotnego użytku 1.Sukienka operacyjna - rozm. S - XXXL sztuka 350( na 1 rok) 700 (na 2 lata) 2.Ubranie operacyjne (bluza + spodnie) - rozm. M-XXXL komplet 420 (n a1 rok) 840( na 2 lata) PAKIET IV Bielizna operacyjna wielokrotnego użytku 1.Serweta wysokiej chłonności: - rozm. 90 x 90 cm sztuka 150(na 1 rok) 300(na 2 lata) 2.Serweta operacyjna standard: - rozm. 90 x 75-90 cm sztuka 200(na 1 rok) 400(na 2 lata) - rozm. 150 x 100 cm sztuka 170(na 1 rok) 340(na 2 lata) - rozm. 200-240 x 150 cm sztuka 300(na 1 rok) 600(na 2 lata).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku określonego w rozdziale V pkt 1 SIWZ Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V SIWZ muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku określonego w Rozdziale V pkt 2 SIWZ Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych dostaw odzieży medycznej dla pracowników placówek służby zdrowia oraz dostaw bielizny operacyjnej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto 100 000,00 zł ),zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V SIWZ muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku określonego w Rozdziale V pkt 3 SIWZ Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V SIWZ muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku określonego w Rozdziale V pkt 3 SIWZ Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V SIWZ muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia tego warunku określonego w Rozdziale V pkt 4 SIWZ Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V SIWZ muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. dostarczenie bezpłatnych próbek oferowanych z ich oznaczeniem i opisem ( po 1 sztuce do każdej pozycji w poszczególnym pakiecie); b. Deklaracja Zgodności CE; c. Karta Techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę tkaniny i jej skład; d. wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzającą parametry techniczne zgodne z normą PN-EN 13795 dla strefy krytycznej fartucha; e. wynik badania zgodny z normą PN-EN 13795 poziomu pylenia oraz czystości cząstek stałych tkaniny zastosowanej w polu niekrytycznym fartucha i pozostałych wyrobach wykonany przez niezależną jednostkę badawczą; f. wyniki badania poziomu przepuszczalności powietrza tkaniny zastosowanej w polu niekrytycznym wykonane przez niezależną jednostkę badawczą; g. wyniki badań tkaniny (serweta wysokochłonna) potwierdzające kryteria chłonności wykonane przez niezależną jednostkę badawczą; h. technologia prania; i. gwarancja barierowości na 100 lub więcej użyć wystawiona przez producenta; j. instrukcja użytkowania; h. folder handlowy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy-, zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikami nr 1A-1D do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem -TAJNE-. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ocena użytkownika - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Ubrania i fartuchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie damskie białe (żakiet + spódnica lub spodnie) - rozm.34 - 60 komplet 590 (na 1 rok) 1180 (na 2 lata) 2. Fartuch damski - rozm.34 -54 sztuka 45 (na 1 rok) 90 (na 2 lata) 3. Ubranie męskie białe (marynarka + spodnie) - rozm. 40 - 62 komplet 40 (na 1 rok) 80 (na 2 lata) 4. Fartuch męskie biały - rozm. 40 - 62 sztuka 5 (na 1 rok) 10 ( na 2 lata).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II Odzież operacyjna wielokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Fartuch operacyjny barierowy w zakresie standardowego ryzyka -rozm. XL-XXL sztuka 250 (na 1 rok) 500 (na 2 lata) 2.Fartuch operacyjny barierowy w zakresie wysokiego ryzyka-rozm. XL-XXL sztuka 70 (na 1 rok) 140 ( na 2 lata).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III Ubrania operacyjne wielokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sukienka operacyjna - rozm. S - XXXL sztuka 350( na 1 rok) 700 (na 2 lata) 2.Ubranie operacyjne (bluza + spodnie) - rozm. M-XXXL komplet 420 (n a1 rok) 840( na 2 lata).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV Bielizna operacyjna wielokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Serweta wysokiej chłonności: - rozm. 90 x 90 cm sztuka 150(na 1 rok) 300(na 2 lata) 2.Serweta operacyjna standard: - rozm. 90 x 75-90 cm sztuka 200(na 1 rok) 400(na 2 lata) - rozm. 150 x 100 cm sztuka 170(na 1 rok) 340(na 2 lata) - rozm. 200-240 x 150 cm sztuka 300(na 1 rok) 600(na 2 lata).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena użytkownika - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.