eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa odzieży i obuwia roboczego, odzieży i obuwia ochronnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Wieliczka: Dostawa odzieży i obuwia roboczego, odzieży i obuwia ochronnego
Numer ogłoszenia: 211983 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo-Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia roboczego, odzieży i obuwia ochronnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I - dostawa ubrań ochronnych antyelektrostatycznych z taśmami odblaskowymi, Część II - dostawa koszul flanelowych ochronnych, Część III - dostawa kalesonów męskich ochronnych, Część IV - dostawa trzewików skórzanych ochronnych z podnoskiem kompozytowym i antyprzebiciową podeszwą, Część V - dostawa butów gumowych ochronnych, Część VI - dostawa bluz watowanych ochronnych, Część VII - dostawa ubrań watowanych ochronnych, Część VIII - dostawa rękawic ochronnych 5-palcowych, drelichowych, wzmocnionych skórą, Część IX - dostawa skarpet przemysłowych, Część X - dostawa odzieży i obuwia roboczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I - dostawa ubrań ochronnych antyelektrostatycznych z taśmami odblaskowymi Wadium w wysokości: 3 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert . Część II - dostawa koszul flanelowych ochronnych Wadium w wysokości: 700,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Część III - dostawa kalesonów męskich ochronnych Wadium w wysokości: 200,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Część IV - dostawa trzewików skórzanych ochronnych z podnoskiem kompozytowym i antyprzebiciową podeszwą Wadium w wysokości: 1 500,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Część V - dostawa butów gumowych ochronnych Wadium w wysokości: 200,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Część VI - dostawa bluz watowanych ochronnych Wadium w wysokości: 150,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Część VII - dostawa ubrań watowanych ochronnych Wadium w wysokości: 100,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Część VIII - dostawa rękawic ochronnych 5-palcowych, drelichowych, wzmocnionych skórą Wadium w wysokości: 200,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Część IX - dostawa skarpet przemysłowych Wadium w wysokości: 100,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Część X - dostawa odzieży i obuwia roboczego Wadium w wysokości: 200,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Warunki, które musi spełniać przedmiot zamówienia: 1) zapewnienie bezpiecznego stosowania środków ochrony indywidualnej w atmosferze zagrożonej wybuchem (dotyczy Wykonawców składających oferty na I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX część zamówienia), 2) udokumentowanie spełniania przez odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej, wymagań prawa polskiego i Unii Europejskiej (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia). 2. W celu potwierdzenia wymagań określonych powyżej, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) deklarację zgodności WE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 Nr 138 poz. 935 ze zm.) (dotyczy Wykonawców składających oferty na X część zamówienia), 2) deklarację zgodności WE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 Nr 138 poz. 935 ze zm.) oraz przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173), (dotyczy Wykonawców składających oferty na I,II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX część zamówienia), 3) certyfikat oceny typu WE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 Nr 138 poz. 935 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173), (dotyczy Wykonawców składających oferty na I,II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX część zamówienia). 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. należy złożyć w formie oryginału. Dopuszcza się także złożenie ww. dokumentów w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie kopii za zgodność z oryginałem powinno zawierać sformułowanie: Potwierdzam za zgodność z oryginałem, a także imię i nazwisko osoby dokonującej potwierdzenia oraz datę dokonania potwierdzenia. Potwierdzenia dokonuje osoba (osoby) uprawniona (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy, o której mowa w części XXIV pkt. 4 specyfikacji. 4. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jakość - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr A.9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A parter (dotyczy wszystkich części zamówienia)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ubrań ochronnych antyelektrostatycznych z taśmami odblaskowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań ochronnych antyelektrostatycznych z taśmami odblaskowymi typ szwedzki, o gramaturze materiału 280-300 g/m2, antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej ubraniami ochronnymi. 2. Rodzaj i maksymalną ilość ubrań ochronnych objętych przedmiotem zamówienia określono poniżej: Ubranie ochronne antyelektrostatyczne dopuszczone do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem z taśmami odblaskowymi, typ szwedzki 1) Na ubraniach ma znajdować się logo Zamawiającego w kolorze białym (nadruk trwały koloru białego) wyśrodkowane na plecach na wysokości łopatek. Logo należy wyskalować proporcjonalnie do podstawy o długości 25 cm. szer. 20 cm, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 24 do specyfikacji. 2) Ubrania winny być dostarczane w kolorze granatowym na rękawach i nogawkach obszyte po całym obwodzie taśmami odblaskowymi. 3) Gramatura materiału 280-300 g/m2 Maksymalne ilości - ubrania granatowe - 1 500 kpl, rozmiar - wzrost od 160 cm do 200 cm W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu ubrań ochronnych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część ubrań ochronnych, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa koszul flanelowych ochronnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul flanelowych ochronnych o gramaturze materiału 180 g/m2 zwanych dalej koszulami. Wyrób ten będzie stosowany atmosferze zagrożonej wybuchem. 2. Rodzaj i maksymalna ilość koszul objętych przedmiotem zamówienia - 2 000 szt, wzrost od 160 cm do 200 cm, rozm. kołnierza od 38 cm do 50 cm W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu koszul wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część koszul, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 15 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kalesonów męskich ochronnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalesonów męskich bawełnianych ochronnych (białych) zwanych dalej kalesonami. Wyrób ten będzie stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem. 2. Rodzaj i maksymalna ilość kalesonów objętych przedmiotem zamówienia - 1 500 sztuk, wzrost od 160 cm do 200 cm W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu kalesonów wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część kalesonów, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części III zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 16 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa trzewików skórzanych ochronnych z podnoskiem kompozytowym i antyprzebiciową podeszwą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzewików skórzanych ochronnych z podnoskiem kompozytowym, z antyprzebiciową podeszwą z elastycznego, nie zawierającego metalu materiału, antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej trzewikami. 2. Rodzaj i maksymalna ilość trzewików objętych przedmiotem zamówienia - 1 000 par, rozmiar od 38 do 49 W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu trzewików wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część trzewików, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części IV zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 17 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa butów gumowych ochronnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów gumowych ochronnych, antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej butami. 2. Rodzaj i maksymalna ilość butów objętych przedmiotem zamówienia - 200 par, rozmiar od 39 do 49 W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu butów wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część butów, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części V zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 18 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa bluz watowanych ochronnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bluz watowanych ochronnych (kurtek ocieplanych) o gramaturze materiału 280-300 g/m2, antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej bluzami watowanymi. 2. Rodzaj i maksymalna ilość bluz watowych objętych przedmiotem zamówienia - 150 sztuk, wzrost od 160 cm do 200 cm W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu bluz watowanych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część bluz watowanych, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części VI zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 19 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa ubrań watowanych ochronnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań watowanych ochronnych (spodnie do pasa) o gramaturze materiału 280-300 g/m2, antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej ubraniami watowanymi. 2. Rodzaj i maksymalna ilość ubrań watowych objętych przedmiotem zamówienia - 50kpl, wzrost od 160 cm do 200 cm W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu ubrań watowanych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część ubrań watowanych, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części VII zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 20 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa rękawic ochronnych 5-palcowych, drelichowych, wzmocnionych skórą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic ochronnych 5 palcowych drelichowych wzmocnionych skórą (cała dłoń), antyelektrostatycznych, z dopuszczeniem do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej rękawicami drelichowymi wzmocnionymi skórą. 2. Rodzaj i maksymalna ilość rękawic drelichowych wzmocnionych skórą objętych przedmiotem zamówienia - 3 000 par W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu rękawic drelichowych wzmocnionych skórą wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część rękawic drelichowych wzmocnionych skórą, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części VIII zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 21 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa skarpet przemysłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skarpet przemysłowych zwanych dalej skarpetami. Wyrób ten będzie stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem. 2. Rodzaj i maksymalna ilość skarpet objętych przedmiotem zamówienia - 1 500 par W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu skarpet wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część skarpet, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części IX zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 22 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia roboczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego. 2. Rodzaj i maksymalna ilość odzieży i obuwia roboczego objętego przedmiotem zamówienia: 1) Buty gumowo-filcowe robocze - 100 par, rozmiar od 39 do 50 2) Buty skórzano - filcowe robocze - 10 par, rozmiar od 39 do 50 3) Fartuch drelichowy roboczy gramatura materiału 220-250 g/m2 - 20 sztuk, rozmiar od S do XXXL 4) Rękawice robocze 5-palcowe drelichowe - 1 000 par 5) Skarpety męskie bawełniane 100% bawełna - 1 500 par, rozmiar od 38 do 50 W ramach realizacji zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu odzieży i obuwia wymienionego powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część przedmiotu zamówienia, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części X zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 23 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.