eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › sprzątanie obiektów MOPS w Krakowie w 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Kraków: sprzątanie obiektów MOPS w Krakowie w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 211933 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370196 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie obiektów MOPS w Krakowie w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, sanitariatów oraz piwnic następujących obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie: 1) ul. Józefińska 14 2) ul. Rzeźnicza 2 3) ul. Radzikowskiego 37 4) ul. Powstańców Wielkopolskich 3 5) ul. Praska 52 6) ul. Dietla 64 7) al. Słowackiego 46 8) ul. Jerzmanowskiego 37 9) ul. Felicjanek 5/1 10) ul. Beskidzka 30A 11) ul. Dąbrowskiego 24 2. Czynności związane z wykonaniem usługi realizowane będą codziennie w dni robocze, po godzinach pracy Zamawiającego tj. w poniedziałek od godziny 17.00, od wtorku do piątku od godziny 15.30. 3. Zakres prac porządkowych wewnątrz budynków: 1) pomieszczenia biurowe: a) zamiatanie i mycie podłóg - codziennie, b) odkurzanie wykładzin i dywanów - codziennie oraz ich pranie - 2 razy do roku, c) pastowanie podłóg i posadzek -1 raz w tygodniu, d) czyszczenie mebli biurowych w tym: ścieranie kurzu z biurek, stołów, stolików -codziennie, e) pokrycie drewnianych części mebli biurowych środkiem do konserwacji - 2 razy w tygodniu, f) opróżnianie koszy na śmieci do pojemników Zamawiającego, ich mycie i wymiana worków na śmieci - codziennie, g) opróżnianie pojemników z niszczarek do specjalnych pojemników na makulaturę Zamawiającego oraz wyłożenie workiem foliowym - codziennie, h) usuwanie pajęczyn, czyszczenie lamp, luster, ram reprodukcji i obrazów, sprzętu RTV, sprzętu komputerowego z wyjątkiem klawiatury i ekranu komputera - 1 raz w tygodniu, i) czyszczenie parapetów okiennych i drzwi- 2 razy w tygodniu, j) czyszczenie kaloryferów - 1 raz w miesiącu, k) pranie mebli tapicerowanych, foteli, krzeseł - 2 razy do roku. 2) pomieszczenia sanitarne: a) opróżnianie koszy na śmieci do pojemników Zamawiającego, ich mycie i wymiana worków na śmieci - codziennie, b) mycie i czyszczenie muszli ustępowych, bidetów, pisuarów, umywalek i armatury w tym ich dezynfekowanie i usuwanie nalotów - codziennie, c) usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych - codziennie, d) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie do zamontowanych pojemników - codziennie, e) dbanie o czystość szczotek wc w sanitariatach - codziennie, wymiana na nowe co 6 miesięcy, f) uzupełnianie środków zapachowych (odświeżacz powietrza, kostka wc ) - na bieżąco, g) czyszczenie luster i parapetów - codziennie, h) zmywanie posadzki płynami o właściwościach dezynfekujących - codziennie, i) czyszczenie parapetów okiennych i drzwi- 1 raz w tygodniu j) mycie glazury płynami o właściwościach dezynfekujących - 2 razy w tygodniu. 3) korytarze i klatki schodowe: a) opróżnianie koszy na śmieci do pojemników Zamawiającego, ich mycie i wymiana worków na śmieci - codziennie, b) zamiatanie i mycie podłóg (w obiektach objętych polimeryzacją, utrzymanie warstw polimerowych odpowiednimi środkami) - codziennie, c) mycie poręczy i balustrad - codziennie, d) wycieranie parapetów - codziennie, e) mycie podłóg i drzwi w windach - codziennie, f) czyszczenie kaloryferów - 1 raz w miesiącu, g) mycie lamperii na bieżąco w tym 1 raz na kwartał kompleksowo, h) mycie szyb w drzwiach wejściowych głównych - 1 raz w tygodniu, i) mycie drzwi wejściowych - 1 raz w tygodniu, j) pastowanie podłóg i posadzek w obiektach przy ul. Józefińskiej 14, ul. Radzikowskiego 37, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, ul. Praskiej 52, Al. Słowackiego 46, Jerzmanowskiego 37, ul. Felicjanek 15, ul. Beskidzka 30A, ul. Dąbrowskiego 24, -1 raz w tygodniu, k) wykonanie powłoki polimerowej o właściwościach antypoślizgowych na posadzkach PCV poprzez wyczyszczenie posadzek PCV i nałożenie 3 warstw polimeru w obiekcie F1, zapewniając trwałość powłoki na okres pomiędzy wykonaniami kolejnych jej odnowień - 2 razy do roku, 4) piwnice użytkowe: 1 raz w miesiącu w tym: a) zamiatanie i mycie podłóg, b) opróżnianie koszy na śmieci, c) czyszczenie kaloryferów, d) czyszczenie mebli biurowych i lamp sufitowych 5) pomieszczenia serwerowni (po uzgodnieniu terminu) - 1 raz w miesiącu kompleksowo, 6) mycie okien oraz lamp sufitowych w poszczególnych obiektach - 1 raz na kwartał, 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości, tj. środków do czyszczenia mebli, płynów i preparatów do mycia i konserwacji, past, płynów do dezynfekcji, worków na odpady, środków zapachowych, środków do utrzymania i pielęgnacji powierzchni podłóg i mebli, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych itp., 2) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedniego stanu zaopatrzenia w niezbędne materiały, środki czystości, środki transportu, urządzenia, narzędzia, sprzęt itp., 3) wykonywania usługi przy użyciu środków posiadających polskie atesty i certyfikaty, (środki czyszcząco - myjące powinny być o niedrażniących zapachach i być wykorzystywane stosownie do miejsc przeznaczenia), 4) uzgodnienia z dwu tygodniowym wyprzedzeniem terminu polimeryzacji podłóg oraz zapewnienia w tym dniu dodatkowych osób do przenoszenia i ustawiania mebli, 5) zapewnienia takiej obsady, aby praca przebiegała terminowo i z należytą 6) starannością oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, 7) zapewnienia pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 8) przestrzegania przepisów ppoż. i bhp, 9) opracowania grafików sprzątania (harmonogramu prac) w każdym obiekcie, w trzy dni po podpisaniu umowy, biorąc pod uwagę częstotliwość i zakres prac określonych przez Zamawiającego z uwzględnieniem wszystkich czynności wymienionych w ust.3, 10) zachowania w tajemnicy danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, wszelkich danych technicznych (w szczególności, struktury i konfiguracji systemów zabezpieczeń), technologicznych, organizacyjnych i innych dotyczących Zamawiającego uzyskanych w związku z realizacja umowy, niezależnie od formy przekazania tych informacji oraz ich źródła. Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania uzyskanych informacji jedynie w celu realizacji umowy, 11) przekazania wykazu osób, które będą wykonywały usługę w poszczególnych obiektach wraz z aktualnymi zaświadczeniami o ich niekaralności, 12) poinformowania Zamawiającego o konieczności zatrudnienia innego pracownika, jeżeli zaistnieje ona w czasie realizacji zamówienia, 5. Zamawiający ustala następujące parametry środków czystości: 1) papier toaletowy duża rolka o średnicy min. 19 cm. 2) papier toaletowy mała rolka o średnicy min. 10 cm. 3) ręczniki papierowe składane Z bezzapachowe (nie wydzielają nieprzyjemnej woni, która, może wydobywać się w czasie wycierania rąk) 4) worki foliowe 35 l. HDPE 5) worki foliowe grubsze 60 l.mocne LDPE 6) worki foliowe 120 l. ok. 70 x 100 cm. mocne LDPE 7) worki foliowe 150 l. mocne LDPE 8) środek w sprayu do czyszczenia powierzchni drewnianych i typu Pronto lub równoważny 9) środek w sprayu do czyszczenia powierzchni drewnianych i drewnopodobnych typu Pronto lub równoważny 10) płyn do mycia szyb, luster oraz innych powierzchni szklanych, ze spryskiwaczem, typu Clean lub równoważny 11) płyn do mycia podłóg i parkietów drewnianych lakierowanych typu Ajax lub równoważny 12) emulsja do nabłyszczania podłóg drewnianych, paneli i parkietów. bez konieczności polerowania, typu Pronto lub równoważna 13) zmywacz do usuwania emulsji akrylowo-polimerowych 14) emulsja do ochrony i nabłyszczania PCV i linoleum, typu Luxpoller lub równoważny 15) mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych typu Cif lub równoważny 16) proszek do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych, typu Ajax lub równoważny 17) spray do usuwania kamieni i rdzy z wanien, umywalek, zlewów ze stali nierdzewnej, armatur, kafelek, fug, typu E Boom lub równoważny 18) płyn do mycia i odkamieniania toalet antybakteryjny. typu Domestos lub równoważny 19) koncentrat do gruntownego mycia i usuwania warstw polimerowych z powierzchni miękkich typu PCV, linoleum ph 13-14 rozcieńczenie 1-5 do 1-20 20) koncentrat do maszynowego mycia posadzek zabezpieczonych warstwą polimerową (niskopieniący) ph 8-10 rozcieńczenie 1-100 do 1-200 21) wyprawa polimerowa do nabłyszczania powierzchni miękkich na bazie polimeru ph 7-9 22) odświeżacz powietrza stojący w żelu, typu Mettes lub równoważny 23) odświeżacz powietrza w sprayu, typu Breezco lub równoważny 24) komplet: kostka i koszyk do WC zapachowa, ok. 40g, typu Brait lub równoważny 25) płyn uniwersalny do mycia i czyszczenia glazury i terakoty, typu Yplon lub równoważny 26) płyn do przetykania rur typu Kret lub równoważny 27) płyn do mycia naczyń koncentrat typu Pur lub równoważny 28) mydło w płynie z lanoliną typu Calma lub równoważny 29) antybakteryjny środek do gruntownego do mycia pomieszczeń i urządzeń sanitarnych typu Pikapur/Voigt VC-110 lub równoważny 30) antystatyczny środek do mycia tworzyw sztucznych, pleksi oraz powierzchni lakierowanych, zalecany do mycia komputerów, aparatów telefonicznych, telewizorów, typu Katopol/Voigt KC-171 lub równoważny 31) szampon do dywanów i tapicerki do prania ręcznego, typu Vanish lub równoważny 32) odplamiacz do dywanów i tkanin, wzbogacony aktywnym tlenem, typu Vanish lub równoważny Wykonawca zobowiązuje się do używania środków o parametrach nie gorszych niż wyżej wymienione. Jeżeli do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia wymagane są środki inne niż wymienione przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży ich wykaz w ofercie wraz z wykazem środków czystości, o których mowa w ust. 5 ze wskazaniem nazwy producenta. 6. Warunki płatności - 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 7. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za mienie Zamawiającego po godzinach pracy w czasie wykonywania prac porządkowych oraz jest zobowiązany do zamykania lokali po wykonaniu usługi i włączania systemu alarmowego. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz osób odpowiedzialnych za obsługę systemu alarmowego wraz z numerami telefonów. 2) Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przedłożyć ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 zł, w tym minimum 50 000 zł na jedno zdarzenie oraz zapewnić ciągłości ubezpieczenia w okresie trwania umowy. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy w okresie wykonywania usługi, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu prolongatę ubezpieczenia 3) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za uszkodzenia lub zniszczenie mienia znajdującego się w sprzątanych pomieszczeniach Zamawiającego. 4) W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, zaginięcia (kradzieży) mienia znajdującego się w pomieszczeniach sprzątanych, Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić o fakcie Zamawiającego, celem sporządzenia protokołu, stwierdzającego rodzaj i wysokość zaistniałych strat. 5) W przypadku ustalenia winy po stronie Wykonawcy ponosi on pełną odpowiedzialność finansową za powstałe straty. 6) W celu realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia nieodpłatnie pomieszczenia socjalne. 7) Wykonawca będzie zobowiązany zmienić osobę sprzątającą na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania obowiązków lub na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami. 8) Okres rozliczeniowy ustala się na miesiąc kalendarzowy, 9) Podstawą dokonania rozliczenia będzie dostarczenie przez Wykonawcę faktury za okres rozliczeniowy wraz z potwierdzeniami wykonania usługi przez osoby odpowiedzialne z ramienia Zamawiającego w danym obiekcie oraz protokołów z kontroli obiektu. 10) Brak potwierdzenia wykonania usługi będzie skutkował nie wypłaceniem wynagrodzenia za cały miesiąc, za lokal w którym nie potwierdzono wykonania usługi. 11) Przed złożeniem ofert Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej obiektów Zamawiającego (termin wizji lokalnej do uzgodnienia z Zamawiającym) 12) Zamawiający ustanowi osoby odpowiedzialne za nadzór, kontrolę i odbiór wykonanych prac w poszczególnych obiektach, a w czasie nieobecności w pracy, innych pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego zastępujących ich w czasie nieobecności. O ustaleniu takiego zastępstwa Zamawiający powiadomi Wykonawcę ze wskazaniem imienia i nazwiska osoby upoważnionej (oraz czasu trwania zastępstwa). 13) Wykonawca ustanowi osobę odpowiedzialną za wykonanie przedmiotu umowy i uprawnioną do kontaktu z Zamawiającym, a w czasie jego nieobecności w pracy inny pracownik wyznaczony przez Wykonawcę zastępujący go w czasie nieobecności O ustaleniu takiego zastępstwa Wykonawca powiadomi Zamawiającego ze wskazaniem imienia i nazwiska osoby upoważnionej (oraz czasu trwania zastępstwa). Wykonawca ma obowiązek podać numer telefonu, faksu i adresu e-mail osoby zastępującej. 14) Osoba upoważniona z ramienia Wykonawcy do kontaktów z Zamawiającym, zapozna z zakresem czynności oraz sposobem zamykania poszczególnych obiektów i uruchamiania systemu alarmowego osoby sprzątające. Wymieniona wyżej osoba będzie brała udział w kontrolach poprawności wykonania przedmiotu umowy oraz posiadać pisemne upoważnienie od Wykonawcy na podpisywanie dokumentów (protokołów pokontrolnych), które będą skutkować w przypadku nienależytego wykonywania prac obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 15) Osoby upoważnione przez Zamawiającego prowadzić będą kontrole wykonywanych usług co najmniej raz w tygodniu, na podstawie wezwania Zamawiającego. 16) Kontrole będą obejmowały wykonanie czynności określonych w grafiku. Każda czynność zostanie zakwalifikowana jako wykonana poprawnie lub nie. Kontrola będzie kończyć się protokołem podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego, Kontrole prowadzone 1 raz w tygodniu odbywać będą się w każdy czwartek w wybranym obiekcie, 17) Wezwanie na kontrolę, będzie odbywało się poprzez przesłanie faksem lub e - mail. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić swoją obecność w ciągu godziny od daty wysłania informacji o kontroli. Brak potwierdzenia będzie oznaczał akceptację terminu. Wezwania będą wysyłane w godzinach pracy Zamawiającego. 18) Kontrole tygodniowe nie wymagają potwierdzeń, są obligatoryjne, w wezwaniu Zamawiający poda termin i miejsce kontroli, w przypadku braku wezwania kontrola odbędzie się w stałym terminie w lokalu przy ul. Józefińskiej 14. 19) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego po stronie Wykonawcy nieprawidłowości, zaniedbań, czy zaniechania w zakresie wykonywania obowiązków powierzonych mu na mocy umowy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy uiszczenia kar na następujących zasadach: a) odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy 10% wynagrodzenia brutto, b) jeżeli protokół z kontroli tygodniowej wskazał, że ponad 20% prac zostało wykonanych nienależycie lub nie zostało wykonanych w ogóle Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia za dany miesiąc, c) kary umowne kumulują się tzn. jeśli w danym miesiącu dwie kontrole będą wskazywały, że Wykonawca nie wywiązuje się należycie z obowiązków, kara umowna będzie wynosiła 20% wynagrodzenia za dany miesiąc, d) w przypadku niestawienia się na kontrolę w umówionym terminie lub odmowy podpisania protokołu z kontroli, Zamawiający sporządzi notatkę służbową, która będzie podstawą do naliczenia kary umownej w wysokości 15% wynagrodzenia za dany miesiąc, w przypadku kontroli tygodniowej oraz w wysokości 3% wynagrodzenia za dany miesiąc, w przypadku kontroli na wezwanie Zamawiającego, e) w przypadku gdy użytkownik danego budynku zgłosi, że usługi są wykonywane niewłaściwie i w wyniku tego zostanie sporządzony protokół z kontroli stwierdzający powyższe, wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2% wynagrodzenia za dany miesiąc, f) w razie rozpowszechnienia informacji, w posiadanie których weszli pracownicy Wykonawcy w związku z wykonywaniem usługi sprzątania w pomieszczeniach należących do Zamawiającego, wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wartości wynagrodzenia miesięcznego, g) wysokość wynagrodzenia może ulec zmniejszeniu w okresach miesięcznych o kary pieniężne nałożone przez służby porządkowe i inne organy państwowe, za nieprzestrzeganie przepisów bhp i innych w zakresie prac objętych umową. h) Zamawiający nie będzie naliczał kar umownych za niewykonanie usługi które spowodowane było okolicznościami, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności np. zakłócenia w dostawie energii elektrycznej, wody w sprzątanych budynkach. i) jeżeli kara umowna nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego, j) łączna wysokość kar umownych w miesiącu za nienależyte wykonanie usługi stwierdzone protokołami kontroli nie może przewyższać wynagrodzenia umownego za dany miesiąc, k) zapłata kar umownych nastąpi przez potrącenie należnej kary z wynagrodzenia należnego Wykonawcy, za miesiąc w którym doszło do zdarzenia powodującego obowiązek zapłaty kary, po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy o tym fakcie. 20) Zamawiający może odstąpić od umowy jeżeli zaistnieje którakolwiek z poniższych przesłanek: a) w ciągu miesiąca więcej niż 3 kontrole tygodniowe wykażą, że Wykonawca nie realizuje należycie przedmiotu umowy tj. ponad 20% prac jest wykonywanych nieprawidłowo, b) co najmniej 4 kontrole wykonane w ciągu miesiąca na wezwanie Zamawiającego będą stwierdzać, że prace są prowadzone nienależycie, co zostanie potwierdzone w protokołach, c) Wykonawca nie zapewni w ciągu 48 godzin osoby na zastępstwo w przypadku dłuższej przerwy w pracy, d) Wykonawca nie dopełni obowiązków związanych z zabezpieczeniem majątku Zamawiającego (tj. zamknięciem obiektu i uruchomieniem systemu alarmowego), a nie wynika to z wady lub awarii, która mu to uniemożliwiła, e) Wykonawca nie stawi się na 3 kolejne kontrole. Nie dotyczy to przypadków losowych, w których Wykonawca nie ma możliwości wzięcia udziału w kontroli. Jednakże taki fakt musi zostać udokumentowany Zamawiającemu, a Zamawiający przyjmie, że usprawiedliwienie jest wystarczające, f) Rażącego naruszenia postanowień umowy, przez Wykonawcę lub utraty zaufania przez Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. 21) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 22) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia. 23) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania. 24) Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 118227.54 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych Antema Sp. z o.o., Al.. Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 118 227,54
  • Oferta z najniższą ceną: 118 227,54 oferta z najwyższą ceną: 157 489,67
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.