eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych (sygn. 46/ZP/12).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Zgierz: Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych (sygn. 46/ZP/12).
Numer ogłoszenia: 211914 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych (sygn. 46/ZP/12)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 2573 wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów powstałych w wyniku świadczenia usługi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opróżnienie urządzeń, zbiorników, studni, poletek osadowych z zalegających odpadów typu mieszaniny wodno-olejowe, zaolejone pisaki, tłuszcze i mieszaniny olejów jadalnych z separacji, szlamy z kolektorów, osady ściekowe (w zależności od specyfiki urządzenia) ; - wywóz i unieszkodliwienie odpadów powstałych w trakcie opróżniania urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia; - kontrola drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby; - wymiana złoża w neutralizatorach; - napełnienie czystą wodą komór separacyjnych po ich opróżnieniu i oczyszczeniu; - uporządkowanie terenu wokół oczyszczonego urządzenia. Szczegółowy opis, wykaz obiektów, urządzeń, zbiorników itp. objętych przedmiotem zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydaną przez właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na wytwarzanie odpadów, które powstają podczas usługi czyszczenia urządzeń zainstalowanych na terenach zamkniętych (zgodnie z art. 180, 181 oraz 378 ustawy Prawo ochrony środowiska). Odbierane odpady należy klasyfikować do podgrupy 13 05, 16 10 i 19 08 katalogu odpadów. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz kopii decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transport, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów ( podgrupa: 13 05, 16 10, 19 08) w zależności od prowadzonego charakteru działalności wydane przez właściwe organy zgodnie z ustawa z dnia 27.04.2001r., o odpadach (Dz. U. 2010, Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz kopii zezwolenia jak powyżej. lub W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada zezwolenia w zakresie unieszkodliwiania odpadów winien posiadać aktualną umowę z podmiotem posiadającym przedmiotowe zezwolenie. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz kopii obowiązującej umowy jak powyżej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydanej przez właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na wytwarzanie odpadów, które powstają podczas usługi czyszczenia urządzeń zainstalowanych na terenach zamkniętych (zgodnie z art. 180, 181 oraz 378 ustawy Prawo ochrony środowiska). Odbierane odpady należy klasyfikować do podgrupy 13 05, 16 10 i 19 08 katalogu odpadów. 2) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transport, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów ( podgrupa: 13 05, 16 10, 19 08) w zależności od prowadzonego charakteru działalności wydane przez właściwe organy zgodnie z ustawa z dnia 27.04.2001r., o odpadach (Dz. U. 2010, Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) LUB w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada zezwolenia w zakresie jak powyżej wymaga się przedłożenia obowiązującej umowy z podmiotem posiadającym przedmiotowe zezwolenie. 3) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2573, 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85 (budynek Nr 1, 1 piętro, pomieszczenie Nr 102).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Jednostka Wojskowa Nr 2573 Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz w Kancelarii jawnej (budynek Nr 2, I piętro, pomieszczenie Nr 114)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.