Raszyn: Zakup usługi utrzymania, udostępniania i rozwoju systemu aukcyjnej sprzedaży drewna - zamówienie uzupełniające (zn. spr. DZ-2715-1/14)
Numer ogłoszenia: 211851 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. +48 22 219 61 78, faks 42 6772546 , strona internetowa www.zilp.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi utrzymania, udostępniania i rozwoju systemu aukcyjnej sprzedaży drewna - zamówienie uzupełniające (zn. spr. DZ-2715-1/14).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę usług, które obejmują: 1) udostępnianie i utrzymanie produkcyjnej platformy aukcyjnej e-Drewno w środowisku sprzętowo - programowym Wykonawcy, wraz z okresową replikacją danych z instancji produkcyjnej do zapasowej, zwane dalej utrzymaniem systemu, 2) wykonywanie bieżących modyfikacji systemu wynikających ze zmian procesów biznesowych LP oraz z adaptacji systemu do wymogów prawa krajowego i dyrektyw UE, zwane dalej modyfikacją systemu. Wymagania techniczne, organizacyjne oraz parametry świadczenia usług w ramach niniejszej umowy określa Załącznik nr 1 do Umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone 1 kwietnia 2014 r., a Zamawiający przewidział taką możliwość przy udzielaniu podstawowego zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w roku bieżącym (zn. spr. DZ-2710-14/14). Jednocześnie maksymalna wartość zamówienia uzupełniającego została zaplanowana w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z powyższym, spełnione zostały wszystkie ustawowe przesłanki wymagane przy zastosowaniu zamówienia z wolnej ręki zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Talex S.A., ul. Karpia 27d, 61-619 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.