eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie usług projektowych oraz drukarskich dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Gdańsk: Wykonanie usług projektowych oraz drukarskich dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 211843 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług projektowych oraz drukarskich dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia w zakresie usług projektowych oraz drukarskich dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 2 części Część 1 Przedmiotem zamówienia jest: 1. opracowanie graficzne, skład, korekta techniczna i druk folderu promocyjnego /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/; 2. opracowanie graficzne skład, korekta techniczna i druk publikacji /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/ oznaczonego nr ISBN 3. opracowanie graficzne koncepcji folderu publikacji /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/w wersji aplikacji sieciowej na stronę internetową (technologia umożliwiająca aktywne korzystanie z treści np. flash lub HTML5) oraz sporządzenie tejże aplikacji zgodnie z przyjętą koncepcją . Część 2 1. Przedmiotem zamówienia jest korekta językowa, redakcja techniczna, skład i druk publikacji z numerem ISBN pt. INICJATYWA JEREMIE W POLSCE. Nowy mechanizm interwencji publicznej. Istota i pierwsze doświadczenia,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1: Na dowód posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi w zakresie opracowania graficznego i wydruku publikacji wraz z opracowaniem aplikacji sieciowej na stronę internetową o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto łącznie. Część 2: Na dowód posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi w zakresie korekty językowej, redakcji technicznej, składu i druku publikacji o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto łącznie. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dołączonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust 1 pkt 2 do SIWZ i wypełnionego wykazu usług stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: Dla Części 1 Zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odnośnie: a) terminu realizacji umowy, b) warunków płatności, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d) zmiany parametrów technicznych przedmiotu Umowy, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia 2. Zmiany, o których mowa w powyżej mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: a) w zakresie pkt.1.lit. a, b - w przypadku wystąpienia /siły wyższej/, pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie.; b) w zakresie pkt.1. lit b, c - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Dla Części 2 Zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odnośnie: a) terminu realizacji umowy, b) warunków płatności, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d) zmiany parametrów technicznych przedmiotu Umowy, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia 2. Zmiany, o których mowa w powyżej mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: a) w zakresie pkt.1.lit. a, b - w przypadku wystąpienia /siły wyższej/, pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie.; b) w zakresie pkt.1. lit b, c - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT c) w zakresie pkt 1 lit a w przypadku przedłużenia się terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia 2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Wszelkie istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Marszałkowski Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 133B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 2 zamówienia: Publikacja powstaje w ramach zadań z zakresu programowania perspektywy finansowej 2014-2020 i zostanie sfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej RPO WP..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. opracowanie graficzne, skład, korekta techniczna i druk folderu promocyjnego /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/; 2. opracowanie graficzne skład, korekta techniczna i druk publikacji /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/ oznaczonego nr ISBN 3. opracowanie graficzne koncepcji folderu publikacji /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/ w wersji aplikacji sieciowej na stronę internetową (technologia umożliwiająca aktywne korzystanie z treści np. flash lub HTML5) oraz sporządzenie tejże aplikacji zgodnie z przyjętą koncepcją . Zadanie 1 Opracowanie graficzne, skład, korekta techniczna i druk folderu promocyjnego /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/ obejmuje. wykonanie: 1) projektu koncepcji graficznej środka folderu w formacie 210mmx210mm, (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego); 2) projektu graficznego okładki wg wytycznych Zamawiającego (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego); 3) składu komputerowego; 4) korekty technicznej po przygotowaniu składu komputerowego, a przed wydrukiem; 5) naświetlań; 6) druku na papierze i oprawy; 7) dostawy wydrukowanych folderów do siedziby Zamawiającego Folder zostanie przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy w postaci pliku tekstowego MS Word. Oprócz tekstu zawiera tablice i zdjęcia. Zadanie 2 Opracowanie graficzne skład, korekta techniczna i druk publikacji /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/ oznaczonego nr ISBN, tj. wykonanie: 1) projektu graficznego okładki wg wytycznych Zamawiającego (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego); 2) składu komputerowego; 3) korekty technicznej po przygotowaniu składu komputerowego, a przed wydrukiem; 4) naświetlań; 5) druku na papierze i oprawy; 6) dostawy wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego Publikacja zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w postaci pliku tekstowego MS Word. Oprócz tekstu zawiera tablice i wykresy. Zadanie 3 4. Opracowanie graficzne koncepcji folderu (pełna wersja treści) /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/ w wersji aplikacji sieciowej na stronę internetową ) oraz sporządzenie tejże aplikacji zgodnie z przyjętą koncepcją . (technologia umożliwiająca aktywne korzystanie z treści np. flash lub HTML5), z animowanym przejściem stron, możliwością powiększenia aktywnej strony oraz hiperłącza przy spisie treści do poszczególnych rozdziałów (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu graficznego koncepcji folderu oraz funkcji aplikacji do akceptacji Zamawiającego). Parametry przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Opracowanie graficzne, skład, korekta techniczna i druk folderu promocyjnego /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/ w językach: polskim, angielskim i niemieckim: 1) format 210mm x 210mm; 2) okładka papier kreda matowa 200/g m2; druk dwustronny 4/4; full kolor dodatkowo 1 i 4 strona okładki, lakier UV; 3) objętość (środek tekst) publikacji: papier kreda matowa 170 g/m2, druk dwustronny kolor 4/4; 4) ilość stron 20 str. (dla każdej wersji językowej); 5) oprawa szyta; 6) nakład w j. polskim: 1000 egzemplarzy, w j. angielskim 350 egzemplarzy, w j. niemieckim 150 egzemplarzy. Zadanie 2 Opracowanie graficzne, skład, korekta techniczna i druk publikacji w wersji dwujęzycznej /Strategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020/ 1) format B5; 2) okładka: papier karton, 290 g/m2; druk dwustronny 4/4; full kolor, lakier UV na 1 i 4 stronie okładki; 3) objętość (środek tekst) publikacji: papier offset 110 g/m2; druk dwustronny; full kolor; 4) ilość stron 152 ? 10 str. (w przybliżeniu w formacie B5) 5) oprawa klejona; 6) nakład: 1000 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest korekta językowa, redakcja techniczna, skład i druk publikacji z numerem ISBN pt. INICJATYWA JEREMIE W POLSCE. Nowy mechanizm interwencji publicznej. Istota i pierwsze doświadczenia, 2. Przewidziane do wykonania czynności obejmują: 1) korektę językową materiałów dostarczonych przez Zamawiającego w formie elektronicznej, tj. sprawdzenie materiałów pod względem poprawności językowej, ortograficznej, interpunkcyjnej i stylistycznej, 2) redakcję techniczną i skład komputerowy publikacji, 3) przekazanie Zamawiającemu do akceptacji przygotowanej do druku publikacji w formacie .pdf - nie później niż 15 dni roboczych od dnia dostarczenia materiałów przez Zamawiającego 4) wykonanie naświetleń, 5) druk i oprawę publikacji - wyłącznie po uwzględnieniu uwag Zamawiającego i po uzyskaniu od Zamawiającego ostatecznej akceptacji przygotowanej do druku publikacji, 6) dostarczenie wraz z wniesieniem opakowanej w sposób trwały i zabezpieczony przed wpływem czynników atmosferycznych publikacji w 750 egzemplarzach do siedziby Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego Okopowa 21/27, 80-310 Gdańsk 3. Materiały do druku zostaną przekazane Wykonawcy w postaci plików Word, Excel, JPG w wersji elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze od daty zawarcia umowy. Potwierdzeniem odbioru materiałów przez Wykonawcę będzie potwierdzenie odbioru wiadomości. 4. Zamawiający wraz z materiałami do druku przekaże Wykonawcy numer ISBN w celu umieszczenia go na publikacji. 5. Publikacja ukaże się w ramach serii Pomorskie Studia Regionalne. Zamawiający udostępni Wykonawcy Wytyczne druku publikacji w formacie .pdf i .cdr, które Zamawiający zobowiązuje się przestrzegać. 6. Publikacja jest finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Zamawiający udostępni Wykonawcy odpowiednie logotypy UE i programu, w ramach których publikacja jest finansowana w celu zamieszczenia na okładce publikacji. 7. Pozostałe parametry publikacji: nakład: 750 egzemplarzy, format: B5, objętość: 190 ?10 stron, druk dwustronny, okładka: papier karton, 250 g/m2, druk dwustronny 4/4, full kolor UV 1 i 4 stronie, środek publikacji: papier 110 g/m2, druk offset CMYK 4/4, oprawa: miękka klejona. 8. Po wykonaniu przez Wykonawcę składu komputerowego publikacji, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji publikacji w formacie .pdf. 9. Po wykonaniu przez Wykonawcę korekty językowej, redakcji technicznej i składu komputerowego, Wykonawca dostarczy Publikację przygotowaną do druku w formacie PDF na adres m.pronobis@pomorskie.eu. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje Publikację w terminie 5 dni roboczych po jej otrzymaniu lub zgłosi w tym terminie ewentualne uwagi. 10. Zamawiający ostatecznie zaakceptuje Publikację po uwzględnieniu przez Wykonawcę zgłoszonych uwag. 11. Zamawiający zastrzega sobie nadzór nad drukiem. 12. W terminie 5 dni roboczych od dostarczenia przez Wykonawcę Publikacji, Zamawiający podpisze protokół zdawczo-odbiorczy stwierdzający należyte wykonanie umowy lub w razie zastrzeżeń, wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin do uzupełnienia braków, usunięcia wad ilościowych lub jakościowych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Po uwzględnieniu przez Wykonawcę roszczeń Zamawiającego i jego uwag, Zamawiający przyjmie przedmiot umowy poprzez podpisanie bez zastrzeżeń końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. 13. Wszelkie materiały otrzymane od Zamawiającego oraz przetworzone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, po protokolarnym ich odbiorze, Wykonawca zwróci Zamawiającemu oraz usunie je z komputerów i wszelkich nośników informacji własnych i podwykonawców. 14. Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar był pierwszego gatunku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.