eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 2.003,4 TONY NA WYKONANIEPRZEBUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH POŁOŻONEJ NA DZIAŁCE DROGOWEJ O NR EWID. 136 W KOL. BECHCICE I NR EWID. 1 W BECHCICACH GM. LUTOMIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Lutomiersk: DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 2.003,4 TONY NA WYKONANIE: PRZEBUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH POŁOŻONEJ NA DZIAŁCE DROGOWEJ O NR EWID. 136 W KOL. BECHCICE I NR EWID. 1 W BECHCICACH GM. LUTOMIERSK
Numer ogłoszenia: 211815 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutomiersk , Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, fax. 043 6775094.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 2.003,4 TONY NA WYKONANIE: PRZEBUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH POŁOŻONEJ NA DZIAŁCE DROGOWEJ O NR EWID. 136 W KOL. BECHCICE I NR EWID. 1 W BECHCICACH GM. LUTOMIERSK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 2.003,4 TONY NA WYKONANIE: PRZEBUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH POŁOŻONEJ NA DZIAŁCE DROGOWEJ O NR EWID. 136 W KOL. BECHCICE I NR EWID. 1 W BECHCICACH GM. LUTOMIERSK. Kruszywo zgodne z PN-B 11112 ;1996. 2. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 14.21.20.00 - 2 Kruszywo CPV: 60.12.21.30 - 9 Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem. 3. Wykonawca dostarczy materiał własnym transportem w ilościach i terminie uzgodnionym telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem na drogi wskazane przez Zamawiającego. 4. Rozliczenie nastąpi w oparciu o fakturę końcową wystawioną na podstawie protokółu odbioru wykonanych robót i dostaw. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć po wykonaniu zamówienia: a.) potwierdzenie wagowe dostarczonego kruszywa (chalcedonit) b.) orzeczenie jakości kruszywa (chalcedonit) 0 - 31,5 mm 5. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi Zamawiającego: - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac. - Wykonawca dostarczy kruszywo własnym transportem i na własny koszt oraz dokona rozładunku własnym sprzętem i na własny koszt. Zamawiający wymaga aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu wymaganej przez Zamawiającego grubości warstwy kruszywa. 6. Niniejsze zamówienie obejmuje zakup mieszanki kruszywa drogowego 0 - 31,5mm (chalcedonit) w ilości 2003,40 ton z transportem na drogi wskazane przez Zamawiającego z układaniem na długości 1400m na grubość po zagęszczeniu 12cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-2, 60.12.21.30-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a przedmiot zamówienia wchodzi w skład jego działalności; 2) wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac jak w niniejszym zamówieniu a także dysponuje odpowiednim sprzętem i dysponuje osobami które wykonają niniejsze zamówienie w terminie określonym w rozdziale IV niniejszej siwz; 3) wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu wykonać zamówienie przyjmując warunki płatności określone w rozdziale XVI niniejszej siwz; 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - tzn. nie dotyczy go żadna przesłanka wymieniona w w/w przepisie . 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia. 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (jej wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie, 3) upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej, 4) oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn określonych art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji, 2. Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy. 3. Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lutomiersk Pl. Jana Pawła II 11 95-083 Lutomiersk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, pok. nr 17 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.