eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski w roku szkolnym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Międzyrzec Podlaski: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 211797 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski w roku szkolnym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi transportowe, osobowe w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski. Jednostki oświatowe, do których należy dowieść uczniów to: Szkoła Podstawowa w Halasach, Szkoła Podstawowa w Kożuszkach, Szkoła Podstawowa w Misiach, Szkoła Podstawowa w Rzeczycy, Szkoła Podstawowa w Tłuśćcu, Szkoła Podstawowa w Rogoźnicy, Szkoła Podstawowa w Rudnikach, Gimnazjum Nr 1 w Jelnicy, Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy, Gimnazjum Nr 3 w Rogoźnicy. Liczba dzieci, za które Zamawiający będzie pokrywał koszty przejazdu będzie ściśle określona z dniem 1.09.2011 r., a przewiduje się, iż będzie to 567 uczniów, których liczba jednak może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych. Jednocześnie Zamawiający: a) dopuszcza możliwość dowozu pozostałych uczniów (których przejazdu Zamawiający nie finansuje) uczęszczających do poszczególnych jednostek oświatowych, na zasadach określonych przez Wykonawcę, ale przy jednoczesnym spełnieniu następujących warunków: -zapewnienia pierwszeństwa przejazdu uczniom, których przejazdy finansuje Zamawiający, -zapewnienia przez Wykonawcę bezpiecznego przejazdu wszystkich uczniów za co odpowiedzialność ponosi Wykonawca; -za cenę przewozu 1 ucznia nie wyższą niż ustalana według formuły: liczba km dziennego przejazdu na wszystkich trasach (obwodach) x stawka (ofertowa jednostkowa cena brutto) za 1 km przewozu / liczbę uczniów, których przejazdy finansuje Zamawiający; b) wymaga - w określonych sytuacjach i na swój wniosek - zapewnienia przez Wykonawcę przewozu w danym obwodzie pozostałych uczniów (których przejazdu Zamawiający nie finansuje) uczęszczających do poszczególnych jednostek oświatowych, na zasadach określonych przez Wykonawcę, ale przy jednoczesnym spełnieniu następujących warunków: -zapewnienia przez Wykonawcę bezpiecznego przejazdu wszystkich uczniów za co odpowiedzialność ponosi Wykonawca; -za cenę przewozu 1 ucznia nie wyższą niż ustalana według formuły: liczba km dziennego przejazdu na wszystkich trasach (obwodach) x stawka (ofertowa jednostkowa cena brutto) za 1 km przewozu / liczbę uczniów, których przejazdy finansuje Zamawiający; c) może odstąpić od zlecenia usługi przewozu, o której mowa w pkt. 9 lit. b), w sytuacji przedstawienia przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia nt. kosztów wydatków przewyższających koszty dochodów w przypadku realizacji tego rodzaju usługi przewozu. 2) W załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podano miejscowości z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski, do których należy dowozić i odwozić określoną liczbę uczniów do szkół wymienionych w pkt 1, a także długość tras i liczbę dzieci dojeżdżających z poszczególnych miejscowości. 3) Szczegółowe rozkłady jazdy (poszczególne trasy) będą dokładnie dopracowane z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2) Wadium może być wniesione w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy p.z.p. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz, a w szczególności posiadanie: opłaconej polisy o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (łącznie z kopią dowodu wpłaty), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wystawionym na dzień składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski (Referat Oświaty).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski (sekretariat, pok. nr 9).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.