To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Płock: Zakup, dostawa i montaż sprzętu
komputerowego, kopiarek oraz sprzętu multimedialnego na wyposażenie pracowni Zespołu Szkół Ekonomiczno - Kupieckich w Płocku w ramach realizacji projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Numer ogłoszenia: 211794 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187826 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomiczno-Kupieckich im. L. Krzywickiego, ul. Nowowiejskiego 4, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3671965, 3671966, faks 24 3671965, 3671966.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, kopiarek oraz sprzętu multimedialnego na wyposażenie pracowni Zespołu Szkół Ekonomiczno - Kupieckich w Płocku w ramach realizacji projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, kserokopiarek oraz sprzętu multimedialnego na wyposażenie pracowni Zespołu Szkół Ekonomiczno - Kupieckich w Płocku w ramach realizacji projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej . Zamówienie zostało podzielone na części: część 1 - dostawa sprzętu komputerowego: 1) zestawy na wyposażenie pracowni dla uczniów -komputery stacjonarne ze standardowym oprogramowaniem wraz z monitorem, klawiaturą,myszką, montażem i rozruchem - 42 zestawy 2) zestawy dla nauczycieli - komputery przenośne ze standardowym oprogramowaniem, dodatkowy monitor i stacja dokująca montażem i rozruchem - 3zestawy 3) router ze switchem na minimum 15 portów - 4 szt 4) skaner płaski - 2 szt 5) skaner rolkowy - 2 szt 6) oprogramowanie biurowe i antywirusowe I typ -licencja na 50 stanowisk 7) oprogramowanie II typ - licencja na 5 stanowisk część 2 - dostawa drukarek i kserokopiarek 1) kserokopiarka A4 - 1 szt 2) kserokopiarka A3 - 1 szt 3) drukarki fiskalne - 2 szt 4) drukarki sieciowe - 4 szt część 3 - dostawa sprzętu multimedialnego 1) rzutnik multimedialny z montażem pod sufitem - 2 szt, 2) Zestaw tablica interaktywna z oprogramowaniem na statywie z projektorem krótkoogniskowym i głośnikami, montażem i rozruchem- 3 szt. 3) wizualizer I typ - 3 szt 4) wizualizer II typ - 1 szt 5) ekran projekcyjny wielkopowierzchniowy - 1 szt 6) Rysik (pióro) cyfrowe- szt. 4 7) Translator (tłumacz) głosowy- szt.2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 38.65.21.00 - Projektory 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu realizowany w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część 1 - dostawa sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Flixo Systemy Komputerowe Piotr Domosławski, Kostrogaj 21, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122670,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139860,00
Oferta z najniższą ceną: 139860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część 2 - dostawa drukarek i kserokopiarek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Xeroserwis Ireneusz Golatowski, ul. Dworcowa 12B, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24973,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24232,32
Oferta z najniższą ceną: 24232,32 / Oferta z najwyższą ceną: 31428,25
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa sprzętu multimedialnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Xeroserwis Ireneusz Golatowski, ul. Dworcowa 12B, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37183,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50315,00
Oferta z najniższą ceną: 50315,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Dostawa projektorów dla Wydziału Budownictwa i Architektury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.