Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Zawiercie: Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu (4 pakiety).
Numer ogłoszenia: 211770 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, fax. 032 6721532.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu (4 pakiety)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy. łącznie 10 pozycji zgrupowanych w 4 pakietach: Pakiet nr 1 - Soczewki jednoczęściowe hydrofilne akryżelowe, preparaty wiskoelastyczne, pierścienie wewnątrzgałkowe - 6 pozycji. Pakiet nr 2 - Soczewki wewnątrzgałkowe, jednoczęściowe, hydrofilne - 2 pozycje Pakiet nr 3 - Soczewki trzyczęściowe, akrylowe, hydrofobowe z filtrem UV - 1 pozycja Pakiet nr 4 - Barwnik - błękit trypanu - 1 pozycja.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.41.31.11 - Soczewki śródoczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne Oryginalny kod CPV: 24.49.24.00 - Roztwory do wstrzykiwania Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.24.00 - Roztwory do perfuzji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust.1 ustawy pzp., tj: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - spełnieniem warunku będzie dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - spełnieniem warunku będzie wykazanie zrealizowania co najmniej jednej dostawy o zakresie rzeczowym i finansowym zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia, np. referencje. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem. b/ W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty: - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla danego pakietu, - dokumenty potwierdzające że oferowane produkty spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych - znak CE, deklaracja zgodności, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub inny odpowiedni dokument określony w ustawie o wyrobach medycznych. c/ wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, - formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1, - szczegółowy opis oferowanych wyrobów ( ulotki informacyjne, foldery lub aktualny katalog) - dokumenty, na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w rozdz.III.pkt.4, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w oparcie o art.24 ust.1 i 2. zamówień publicznych, - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia.(np. referencjami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu
42-400 Zawiercie
ul. Miodowa 14
Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych - pokój nr 11..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu 42-400 Zawiercie ul. Miodowa 14 Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych - pokój nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Soczewki, preparaty wiskoelastyczne, pierścienie wewnątrzgałkowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki, preparaty wiskoelastyczne, pierścienie wewnątrzgałkowe- 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9, 24.49.24.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Soczewki wewnątrzgałkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki wewnątrzgałkowe, jednoczęściowe, hydrofilne - 2 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Soczewki wewnątrzgałkowe, trzyczęściowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki trzyczęściowe, akrylowe, hydrofobowe, z filtrem UV - 1 pozycja..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Barwnik.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwnik - roztwór błękitu trypanu - 1 pozycja..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.12.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.