eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy artykułów papierniczych dla Zakładu Graficznego UW w okresie 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Warszawa: Dostawy artykułów papierniczych dla Zakładu Graficznego UW w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 211766 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów papierniczych dla Zakładu Graficznego UW w okresie 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów papierniczych dla Zakładu Graficznego UW w okresie 12 miesięcy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poniżej: Lp. Opis artykułu Gramatura Format Ilośćw (j.m.) 1 Papier offsetowy 80g A1 5.000 kg 2 Papier offsetowy 80g B1 12.000 kg 3 Papier offsetowy 100-120 g A1, B1 25.000 kg 4 Papier ksero -biały 80g A4 1.200 ryz 5 Papier ksero -biały 80g A3 400 ryz 6 Papier ksero -kolor 80g A3 200 ryz 7 Papier kreda matowa 115-135 g A1 4.000 ark. 8 Papier kreda matowa 115-135 g B1 14.000 ark. 9Karton okładkowy 1-str. kredowany 240 g B1 500 kg 10Karton okładkowy 1-str kredowany 240g 640 x 920 mm 1.200 kg 11 Karton gładzony-biały 170 g A1 1.500 ark. 12 Karton gładzony -biały190-215 g B1 1.500 ark. 13 Karton gładzony -biały250 g B1 500 ark. 14 Kartony kolorowe 160-170 g A3 20.000 ark. 15 Kartony kolorowe 200-250 g A1, B1 1.000 ark. 16 Karton kreda 300g B1 1.000 ark. 17 Karton kreda 150-170 g A1 1.500 ark. 18 Karton kreda 150-170 g B1 3.000 ark. 19 Karton wizytówkowy 246 g A1 1.200 ark. 20 Karton magnus 220 g B1 500 ark. 21Karton składany 1-str. kredowany215 g B1 1.500 ark. 3.Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów papierniczych. Dostarczanie winno być realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt, na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez Zamawiającego. 4.Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz dostarczyć zamówione artykuły w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, pod wskazany adres. 5.Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.2.1.Wykonawca wykaże, wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda z wykazanych dostaw o wartości nie niższej niż 100.000 PLN. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych oświadczeniami i dokumentami. 5. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od dostawców oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Do formularza Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania. 2)Formularz nr 2 - oświadczenie, że rodzaj i jakość dostarczonego papieru nie ulegnie zmianie, a ceny nie ulegną zwiększeniu do końca realizacji umowy. Do formularza Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikaty jakości oferowanego papieru. Najpóźniej w chwili składania oferty Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 Warszawa, wzorniki proponowanych przez siebie w ofercie artykułów (opisanych i ponumerowanych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. Wzorniki papieru muszą być zgodne z załączonymi do oferty certyfikatami jakości. Wzorniki podlegają zwrotowi po rozstrzygnięciu postępowania /dot. Wykonawców których oferta nie została wybrana/. Wzorniki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana pozostają jako depozyt u Zamawiającego na czas trwania umowy. Nie spełnienie tego warunku będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3)Formularz Nr 3 - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda z wykazanych dostaw o wartości nie niższej niż 100.000 PLN. 4)Zaleca się, aby Wykonawca sporządził szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich oświadczeń i dokumentów i dołączy, jako Formularz Nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI - Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pokój 33 cena brutto: 20,00 PLN.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI - Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pokój 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami jest Paulina Chudzicka - Dział Zamówień Publicznych tel.: 0-22 55-20-831.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.