eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Przebudowa ul. Zgoda w Brwinowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Brwinów: Przebudowa ul. Zgoda w Brwinowie
Numer ogłoszenia: 21173 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263325 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Zgoda w Brwinowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Zgoda w Brwinowie. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 3 (bez wybudowania miejsc parkingowych), w tym: 1) budowę: a) jezdni wraz z kontrapasem rowerowym, b) chodnika, c) ciągu pieszo-jezdnego, d) odcinka kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami, 2) przebudowę: a) chodnika, b) zjazdów, c) oświetlenia ulicznego, d) napowietrznej linii elektroenergetycznej nN wraz z przepięciem budynków mieszkalnych, e) napowietrznej linii telekomunikacyjnej wraz z przepięciem budynków mieszkalnych, 3) wycinkę drzew oraz nasadzenie 9 drzew (dąb odmiana kolumnowa) w miejscu wskazanym przez pracownika Referatu Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Brwinów, 4) humusowanie niezagospodarowanego terenu pasa drogowego, 5) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego, 6) wymianę nasypu, 7) przewiezienie: a) drewna z pni z wycinki drzew w miejsce wskazane przez pracownika Referatu Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Brwinów na odległość do 10 km, b) płytek betonowych z rozbiórki istniejącego chodnika w miejsce wskazane przez pracownika Referatu Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy Brwinów na odległość do 10 km, c) gruntu z wymiany nasypu na miejsce stałego składowania, d) nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 8) odwodnienie wykopów zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i ST, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 9) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl., 10) zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 11) sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 12) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 13) zapewnienie specjalistycznych nadzorów zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej w/s uzgodnienia usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu i ST, 14) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 15) badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 16) odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 17) uzgadnianie na bieżąco z Zamawiającym materiałów do wbudowania. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAL-BRUK sp. z o.o. s.k., ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 890112,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 563955,00

  • Oferta z najniższą ceną: 563955,00 / Oferta z najwyższą ceną: 939000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.