Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Kraków: Budowa chodnika wraz z elementami odwodnienia na odcinku drogi powiatowej nr 2186K (18295) w miejscowości Tenczynek.
Numer ogłoszenia: 21173 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, fax 012 6371063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wraz z elementami odwodnienia na odcinku drogi powiatowej nr 2186K (18295) w miejscowości Tenczynek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z elementami odwodnienia na odcinku drogi powiatowej nr 2186K (18295) w miejscowości Tenczynek, gmina Krzeszowice. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. roboty rozbiórkowe, 2.2. roboty ziemne, 2.3. roboty brukarskie, 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w Formularzu cenowym i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej na sumę 100% ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę dla niniejszego zamówienia, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy, posiadającego następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami drogowymi. - przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) wskaże do realizacji zamówienia, z imienia i nazwiska brygadę roboczą w składzie min. 5 osób w brygadzie, w tym wymaganych: 3 brukarzy. d) dysponuje sprzętem do robót ziemnych i brukarskich, takim jak: - koparko - spycharka lub koparko - ładowarka, - zagęszczarka płytowa (wibrator), - samochody samowyładowcze (min. dwa). W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz wymagane uprawnienia wraz z udokumentowanym wpisem do Rejestru Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca - zał. nr 5, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.): a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale II ust.II niniejszej specyfikacji, według formuły spełnia-nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1). Oświadczenie o spełnieniu, warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 5) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) wykaz osoby mającej pełnić funkcję Kierownika budowy wraz z brygadą roboczą, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 7) wymagane uprawnienia dla Kierownika budowy, 8) aktualny dokument, potwierdzający przynależność Kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 9) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca - zał. nr 5 10) polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11) Wypełniony Formularz Cenowy zał. nr 1 12) Wypełniony załącznik nr 6 ( podwykonawcy ) / jeżeli dotyczy /. 13) Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 31.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.