eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › DOSTAWA POJEMNIKÓW 2,5 m3 Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA SUROWCE WTÓRNE w ilości 99 szt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Lubań: DOSTAWA POJEMNIKÓW 2,5 m3 Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA SUROWCE WTÓRNE w ilości 99 szt
Numer ogłoszenia: 211699 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222229, 7222329, faks 075 7224633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POJEMNIKÓW 2,5 m3 Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA SUROWCE WTÓRNE w ilości 99 szt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego POJEMNIKÓW 2,5 m3 Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA SUROWCE WTÓRNE W ILOŚCI 99 szt. - o następujących parametrach technicznych: Pojemność 2,5 m3; Dwudzielne dno, dwudzielna klapa zainstalowana od spodu pojemnika umożliwiająca opróżnianie podnośnikiem typu HDS Konstrukcja elementów metalowych zabezpieczona powłoką antykorozyjną; Wykonany z tworzyw trudnopalnych, odpornych na uszkodzenia mechaniczne; Dwa otwory wrzutowe zlokalizowane po przeciwnych stronach dostosowane do rodzaju odpadów: - szkło, plastik - otwór okrągły, średnica 16-20 cm - papier - otwór prostokątny , szerokość 32-36 cm, wysokość 9-12 cm Wykonanie pojemnika zgodnie z normą PN - EN 13071 Kolorystyka pojemników: a) PAPIER - niebieski b) PLASTIK - żółty c) SZKŁO - zielony Ilości poszczególnych kolorów: a) niebieski - 33 szt. b) żółty - 33 szt. c) zielony - 33 szt. Na pojemnikach winien znajdować się trwały napis: ZGiUK Spółka z o.o. 59 - 800 Lubań, ul. Lwówecka 8 tel. 75- 722- 22 - 29 oraz wyraźny napis dotyczący ich przeznaczenia: a) PAPIER (na pojemnikach niebieskich) b) PLASTIK (na pojemnikach żółtych) c) SZKŁO (na pojemnikach zielonych) wraz z opisem(tło opisu zgodnie z kolorem pojemnika). *Dla pojemnika PAPIER Do tego pojemnika wrzucamy: gazety, czasopisma i katalogi, książki i zeszyty, papier biurowy torebki papierowe i papier pakowy, kartonowe i tekturowe pudełka Na co zwracamy uwagę: usuwamy zszywki oraz inne niepapierowe elementy, z książek usuwamy wcześniej twarde okładki. Do tego pojemnika nie wrzucamy: papierów zatłuszczonych i brudnych, papieru z folią, papieru termicznegoi przebitkowego (używanego w faksach, na paragonach) kartonów po napojach i innych produktach spożywczych, pieluch, podpasek i innych artykułów higienicznych materiałów budowlanych takich jak tapety, worki po gipsie czy cemencie itp *Dla pojemnika PLASTIK Do tego pojemnika wrzucamy butelki po napojach i płynach, pastikowe zakrętki, plastikowe torebki i reklamówki, plastikowe koszyczki po owocach. kartony po napojach i innych produktach spożywczych, Na co zwracamy uwagę:: wszystkie odpady powinny być czyste (np. możesz je wcześniej wypłukać wodą) zgniataj przed wyrzuceniem. Do tego pojemnika nie wrzucamy: butelek i pojemników po olejach (spożywczych, silnikowych), opakowań po lekarstwach, zabawek, sprzętu AGD i innego elektronicznego, styropianu. *Dla pojemnika SZKŁO : Do tego pojemnika wrzucamy szklane butelki po napojach i innych produktach spożywczych, słoiki, szklane opakowania po kosmetykach. Na co zwracamy uwagę: wrzucamy tylko SZKŁO wszystkie odpady powinny być czyste, nie tłuczemy szkła przed wrzuceniem do pojemnika. Do tego pojemnika nie wrzucamy: szkła stołowego, porcelany i ceramiki, szkła okiennego, luster, szyb samochodowych, doniczek, szkła żaroodpornego, wszelkich żarówek, lamp i neonówek, szkła okularowego Kształt pojemników (ściany boczne) winien umożliwiać bezpośrednie przyleganie kolejnego pojemnika do siebie tak, aby można było utworzyć trójpojemnikowe punkty odbioru odpadów- wskazany bezpośredni styk ścian bocznych pojemnika.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 44.61.30.00 - Duże pojemniki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub jest wykonywana, co najmniej trzy dostawy pojemników na tworzywa sztuczne o pojemności 2,5 m 3 w jednokrotnej dostawie co najmniej 25 kompletów pojemników w sposób należyty. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres dostawy wykazany przez Wykonawcę obejmował dostawę przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będziew oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ , b) dokumenty potwierdzające, że wymieniono w wykazie dostawy zostały wykonane należycie , c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny. Opinię w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13071.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.