To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Brzeziny: Wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś
Numer ogłoszenia: 211677 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187257 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko-Wieś. Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonym obowiązującym prawem. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym, jakościowym od wskazanych w opisie). Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. W ramach zadania zostanie zrealizowany następujący zakres wyposażenia: Część 1 - wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś w urządzenia klimatyzacyjne: - klimatyzatory kasetonowe - szt. 4, - klimatyzator naścienny - 1 szt. - wentylacja wyciągowa kuchni, - komora chłodnicza Wspólny Słownik Zamówień: CPV 42500000-1 Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 7A do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Część 2 - zakup nowego umeblowania wraz z montażem do świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś Wspólny Słownik Zamówień: CPV 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni CPV 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 7B do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz oraz montaż mebli w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Termin gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty montażu mebli. Część 3 - wyposażenie w naczynia i urządzenia do kuchni istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś Wspólny Słownik Zamówień: CPV 39221210-2 Talerze CPV 39223000-1 Łyżki i widelce CPV 39241110-7 Noże stołowe CPV 39221220-5 Półmiski CPV 39221200-9 Zastawa stołowa CPV 39221180-2 Naczynia do gotowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi załącznik nr 7C do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz naczyń i urządzeń do kuchni w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Termin gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty dostawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.12.10 - Talerze 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.10 - Noże stołowe 39.22.12.20 - Półmiski 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś w urządzenia klimatyzacyjne: - klimatyzatory kasetonowe - szt. 4, - klimatyzator naścienny - 1 szt. - wentylacja wyciągowa kuchni, - komora chłodnicza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTROWENT Włodzimierz Koszela, Ul. Mazurska 1, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74561,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88402,66
Oferta z najniższą ceną: 88402,66 / Oferta z najwyższą ceną: 109470,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - zakup nowego umeblowania wraz z montażem do świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU BMS sp.j. Z. Bielecki, T. Białowąs, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyń, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42863,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49251,66
Oferta z najniższą ceną: 49251,66 / Oferta z najwyższą ceną: 70905,44
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 - wyposażenie w naczynia i urządzenia do kuchni istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sklep Przemysłowo-Ogrodniczy Dorota Stempień
jakie przetargi wygrała firma
Sklep Przemysłowo-Ogrodniczy Dorota Stempień
- Sklep Przemysłowo-Ogrodniczy Dorota Stempień, ul. 1000-lecia 1B, 62-874 Brzeziny, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9508,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11696,02
Oferta z najniższą ceną: 11696,02 / Oferta z najwyższą ceną: 13891,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Wymiana konstrukcji dachu na istniejącym budynku mieszkalnym komunalnym oraz przyległej dobudówce w Eufeminowie
- Przebudowa budynku gospodarczego w miejscowości Bogdanka wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2937 E w miejscowości Marianów Kołacki"
- "Remont drogi powiatowej nr 2918 E w miejscowości Popień"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- "Przebudowa budynków Szkoły Podstawowej w Bledzewie" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.