eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana głównego oprogramowania systemu nadzoru i kontroli systemów bezpieczeństwa LMS Modular ver 2.5 wydanie 03 Cerberus Dati firmy Siemens (tekst i grafika) na nowe oprogramowanie i system zarządzania, sterowania i wizualizacji MM8000 (lub równoważny) w budynku nr 9 w Zamku Królewskim na Wawelu - sprawa nr X/ZKnW/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Kraków: Wymiana głównego oprogramowania systemu nadzoru i kontroli systemów bezpieczeństwa LMS Modular ver 2.5 wydanie 03 Cerberus Dati firmy Siemens (tekst i grafika) na nowe oprogramowanie i system zarządzania, sterowania i wizualizacji MM8000 (lub równoważny) w budynku nr 9 w Zamku Królewskim na Wawelu - sprawa nr X/ZKnW/11
Numer ogłoszenia: 211659 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana głównego oprogramowania systemu nadzoru i kontroli systemów bezpieczeństwa LMS Modular ver 2.5 wydanie 03 Cerberus Dati firmy Siemens (tekst i grafika) na nowe oprogramowanie i system zarządzania, sterowania i wizualizacji MM8000 (lub równoważny) w budynku nr 9 w Zamku Królewskim na Wawelu - sprawa nr X/ZKnW/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; I Prace główne prowadzone będą w budynku nr 9 na Wawelu; 1. Celem zadania ma być kompletnie działający nowy system nadzoru zaprogramowany i działający w trybie tekst i grafika integrujący do jednego stanowiska obsługi wszystkie systemy bezpieczeństwa na wzgórzu Wawelskim. System ma umożliwić nadzór, pełną kontrolę i sterowanie systemami bezpieczeństwa dla operatora systemu. 2. Zadanie polega na dostawie i zamontowaniu odpowiedniego oprogramowania wraz z dwoma jednostkami sterującymi (jedna rezerwowa), elementami kontroli komunikacji i podłączenie do struktury istniejących systemów bezpieczeństwa, w których skład wchodzą: Centrale CZ10 - 3 szt., CZ12 - 3 szt., CS1140 - 4 szt., CS6 - 4 szt., system kontroli dostępu SiPass. Podłączenie tych elementów z wykorzystaniem istniejącej struktury systemowej (wszystkie systemy wpięte do jednego systemu nadzoru umożliwiające obserwowanie stanu poszczególnych elementów jak i sterowanie, zarządzanie całym systemem (włączanie, wyłączanie, alarm, uszkodzenie, stan systemu, itp.) wraz z programowaniem systemu MM8000 (tekst i grafika) - lub równoważny. 3. Uruchomienie, programowanie nowego systemu nadzoru MM8000 (lub równoważny) i integracja przy wykorzystaniu istniejącej struktury kablowej i światłowodowej. Ze względów technicznych i konserwatorskich nie dopuszcza się wymiany lub prowadzenia nowych połączeń kablowych. 4.Testowanie kompleksowe wszystkich elementów wchodzących w skład systemów bezpieczeństwa na wzgórzu wawelskim.(kontrola na terminalu strefowym i na stanowisku dowodzenia). 5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w języku polskim w dwóch egzemplarzach. II Warunki wykonania prac: 1. Przewiduje się możliwość pracy w budynku nr 9 w godzinach od 7:00 do 20:00. 2. Prace koordynacyjne, testowanie , kontrola w pozostałych budynkach na wzgórzu w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca odpowiada finansowo za wszelkie uszkodzenia, a zwłaszcza techniczne wynikłe z niewłaściwego montażu lub niewłaściwego użytkowania pomieszczeń przekazanych do wykonania prac. Równoważność: . dopuszcza się dostawę elementów systemu równoważnych przy zachowaniu pełnej kompatybilności z pozostałymi systemami bezpieczeństwa na wzgórzu wawelskim i pracy w jednym systemie nadzoru innym niż MM8000. W przypadku dostarczenia równoważnych elementów wykonawca ponosi odpowiedzialność za elementy które w skutek podłączenia do istniejącej struktury uszkodziły (elementy) lub zakłóciły prace istniejącego systemu. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi i gwarancji wynosił minimum 2 lata licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać Koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz.U. 05.145.1221. wraz z późn. zm.) - kopia koncesji poświadczona za zgodność przez wykonawcę musi być dołączona do wniosku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną integracją systemu bezpieczeństwa w obiekcie zabytkowym z elementami składowymi (centralami): CZ10, CZ12, CS6, CS1140, czyli systemem integracji systemów bezpieczeństwa na jednym stanowisku nadzoru z w/w systemami o wartości co najmniej 100.000 zł netto. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA MUSI WYKAZAĆ IŻ; 1. dysponuje osobami (co najmniej 1) wykonującymi prace montażowe związane z systemami bezpieczeństwa, którzy posiadają licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia i 2. dysponuje osobą/bami (co najmniej 1) kierującą/cymi pracami związanymi z systemem bezpieczeństwa, która posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami) i która posiada licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (DZ.U.05.145.1221 ze zm.) a ponadto posiada aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 15 października 2003 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów, przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia- Dz. U. 03.193.1892). Uwaga - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa osobowego musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy - kopia poświadczenia poświadczona za zgodność przez wykonawcę musi być dołączona do wniosku, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimalna wartość polisy 500.000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; przykładowa treść oświadczenia: Oświadczam, że wykonawca, którego reprezentuję spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Wykaz wykonanych/wykonywanych integracji systemu bezpieczeństwa w obiekcie zabytkowym z elementami składowymi (centralami): CZ10, CZ12, CS6, CS1140, czyli system integracji systemów bezpieczeństwa na jednym stanowisku nadzoru z w/w systemami w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 100.000 zł netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi i dostawy zostały wykonane należycie. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. - osób wykonujących prace montażowe związane z systemami bezpieczeństwa, które posiadają licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia i osobę/y kierującą/ymi pracami związanymi z systemem bezpieczeństwa, która posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami) i która posiada licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia jw. i posiada aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 15 października 2003r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów, przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia- Dz. U. 03.193.1892), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa osobowego musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy - kopia poświadczenia poświadczona za zgodność przez wykonawcę musi być dołączona do wniosku, 4. Oświadczenie, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają w/w wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimalna wartość polisy 500.000,00 zł,). 6. Koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U 05 145 . 1221 wraz późniejszymi zmianami)

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

    Do składania ofert zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunku opisanego w punkcie III.6) ppkt 2, tj. tych pięciu którzy wykażą się największą ilością wykonanych integracji systemu bezpieczeństwa w obiekcie zabytkowym z elementami składowymi (centralami): CZ10, CZ12, CS6, CS1140, czyli system integracji systemów bezpieczeństwa na jednym stanowisku nadzoru z w/w systemami o wartości co najmniej 100.000 zł netto - za każdą wykonaną instalację j.w. powyżej jednej wykonawca otrzyma 1 punkt. W celu udokumentowania tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz instalacji z podaniem ich wartości (netto), przedmiotu, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu (dla każdej pozycji) potwierdzającego, że zostały wykonane one wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców, doświadczenie zostanie zsumowane

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzorze umowy

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, Wawel bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca winien złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Przykładowa treść wniosku: Zwracam się z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Wymianę głównego oprogramowania systemu nadzoru i kontroli systemów bezpieczeństwa LMS Modular ver 2.5 wydanie 03 Cerberus Dati firmy Siemens (tekst i grafika) na nowe oprogramowanie i system zarządzania, sterowania i wizualizacji MM8000 (lub równoważny) w budynku nr 9 w Zamku Królewskim na Wawelu - sprawa nr X/ZKnW/11. W załączeniu składam dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wraz z wnioskiem wykonawca winien złożyć dokumenty, o których mowa w punkcie III.4 oraz III.6 ogłoszenia. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Wniosek należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej następująco: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na: Wymianę głównego oprogramowania systemu nadzoru i kontroli systemów bezpieczeństwa LMS Modular ver 2.5 wydanie 03 Cerberus Dati firmy Siemens (tekst i grafika) na nowe oprogramowanie i system zarządzania, sterowania i wizualizacji MM8000 (lub równoważny) w budynku nr 9 w Zamku Królewskim na Wawelu - sprawa nr X/ZKnW/11 Wnioski należy złożyć do dnia 22.08.2011 r., do godz. 11:30. Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wniosek pod rygorem nieważności musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po terminie, zamawiający niezwłocznie zwróci wniosek. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taki wniosek będzie spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik - należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jak również dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.