eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Instalacja nawadniająca w Parku Wilsona

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Poznań: Instalacja nawadniająca w Parku Wilsona
Numer ogłoszenia: 211650 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Palmiarnia Poznańska , ul. Matejki 18, 60-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8663435, faks 061 8658907.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palmiarnia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja nawadniająca w Parku Wilsona.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji automatycznego nawadniania we wskazanych fragmentach Parku Wilsona określanych jako obszary nawadniania 3 i 4 . Na powierzchni (obszar 3 - 4900m2) i (obszar 4 - 5880m2). W zakresie prac przewiduje się wykonanie instalacji automatycznego nawadniania w obszarze 3 i 4 do nawadniania trawników , zwartych zakrzewień i rabat roślin jednorocznych. Prace polegają na montażu przyłączy w istniejących studniach hydrantowych . Wykonaniu wykopów oraz ułożeniu rurociągów w wykopach. Montażu sterowników bateryjnych, elektrozaworów , skrzyń zaworowych , zraszaczy wynurzalnych turbinkowych (122 szt.) i statycznych (58szt.) , linii kroplujących do ułożonych rurociągów. Zaprogramowaniu sterowników i uruchomieniu instalacji wg technologii i zakresu określonego w dokumentacji projektowej (obszar 3 i 4). Uwaga: W celu uproszczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zapewnienia kompatybilności parametrów zaleca się zainstalowanie wszystkich urządzeń nawadniających jednej firmy. Prace instalacyjne powinny być prowadzone ze szczególną dbałością o szatę roślinną parku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.21 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : - posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (instalacje nawadniające miejskie, parkowe) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 realizacja (załącznik nr 2) - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie wodociągowej, zrzeszony w Izbie Zawodowej 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24.1 i 2 Ustawy Pzp). Zamawiający oceni w/w dokumenty poprzez ich kompletność i poprawność. Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. VI niniejszej SIWZ dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w języku obcym. 3. Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty : a/ ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru (zał. nr 1) b/ kosztorys ofertowy, który musi być sporządzony zgodnie z układem i pozycjami kosztorysów nakładczych (z podaniem : czynników cenotwórczych, obmiaru robót, cen jednostkowych i sumy poszczególnych pozycji oraz całości) i wartością stanowiącą cenę zamówienia : cena netto + podatek Vat = cena brutto. Jeżeli wykonawca nie jest płatnikiem podatku Vat powinien dostarczyć podstawę prawną z której to wynika. c/ doświadczenie zawodowe (zał. nr 2) d/ aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). e/ aktualne kserokopie : -uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie wodociągowej osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót - wpisu na listę członków właściwej Izby Zawodowej osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót f/ parafowany projekt umowy (zał. nr 4) g/ oświadczenie - art.22 ust.1 Pzp,art.24 ust. 1 i 2 Pzp (zał. nr 3) Nie spełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało z wykluczeniem Wykonawcy. 4. Wszystkie dokumenty i oświadczenia będące spełnieniem wymogów określonych w niniejszej dokumentacji przetargowej muszą być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania danego Wykonawcę w zakresie praw majątkowych zgodnie z dokumentem rejestracyjnym lub innym dokumentem potwierdzającym właściwą reprezentację. W wypadku udzielenia przez te osoby upoważnienia do występowania w niniejszym postępowaniu w imieniu Wykonawcy, winno ono być dołączone do oferty. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców (działających na zasadzie wpisu swojej działalności do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestru sądowego) związanych umową spółki cywilnej, formularz ofertowy musi by podpisany przez wszystkich przedsiębiorców (wspólników) związanych taką umową. W wypadku udzielenia upoważnienia do działania w imieniu przedsiębiorców, musi być ono udzielone przez wszystkich przedsiębiorców wspólników i dołączone do oferty. Nie spełnienie tego warunku będzie się wiązało z odrzuceniem oferty. 5. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę powinny być zszyte lub spięte w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty. 6. Każda strona oferty powinna być ponumerowana i parafowana przez osobę/by podpisującą ofertę. 7. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę/by podpisującą ofertę. Zamawiający oceni w/w dokumenty poprzez ich kompletność i poprawność. Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. VI niniejszej SIWZ dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia/ nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palmiarnia.poznan.pl oraz www.bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Matejki 18, 60-767 Poznań, Dział Techniczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Matejki 18, 60-767 Poznań, Dział Techniczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.