eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Remont poddasza Szkoły podstawowej nr 4 w Elblagu-II etap.Wykonanie robót dodatkowych



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Elbląg: Remont poddasza Szkoły podstawowej nr 4 w Elblagu-II etap.Wykonanie robót dodatkowych
Numer ogłoszenia: 211628 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Mickiewicza 41, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2337926, faks 55 2368033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont poddasza Szkoły podstawowej nr 4 w Elblagu-II etap.Wykonanie robót dodatkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych do Umowy Nr 01/2010 zawartej w dniu 19.05.2010 r. na remont poddasza Szkoły Podstawowej nr 4 w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 45.21.42.10-5 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 2.Zakres zamówienia: Wykonanie izolacji termicznej poddasza. 3.Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: a)protokół konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia 14.07.2010 b)kosztorysy ofertowe robót dodatkowych. 4.Zamawiający nie zastrzega w Zaproszeniu do Negocjacji, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane produkcyjno Handlowo usługowe Handbud S.J -R. Jankowiak, W. Derewońko, ul. Płk. Dąbka 94A, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3601,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4393,96

  • Oferta z najniższą ceną: 4393,96 / Oferta z najwyższą ceną: 4393,96

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji Umowy Nr 1/2010 zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych polegających na Remoncie poddasza Szkoły Podstawowej nr 4 - II etap stwierdzono konieczność wykonania nowej izolacji z wełny mineralnej skosów na powierzchni 77,60 m 2. Wykonanie robót dodatkowych powierzone będzie Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. PBPH-U HANDBUD. W § 6 umowy zawartej z ww. Wykonawcą przewidziano sytuację, w której będzie on zobowiązany do wykonania dodatkowych robót budowlanych. W związku z powyższym sporządzono protokół konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia 14.07.2010 Roboty budowlane objęte zamówieniem dodatkowym nie są objęte zamówieniem podstawowym. Wartość robót dodatkowych ustalona na kwotę brutto w wysokości 4 393.96 nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, które wynosiło brutto 95 606.04 zł. Zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia w momencie ogłoszenia przetargu na zamówienie podstawowe tj. Remont Poddasza Szkoły Podstawowej nr 4- II etap. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, ponieważ roboty dodatkowe są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania obiektu. Poprawiają izolacje termiczną ścian. Zakres dodatkowych robót budowlanych wynika ze ścisłego powiązania z robotami budowlanymi realizowanymi w ramach umowy podstawowej i obejmuje: Wykonanie dodatkowej izolacji termicznej poddasza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.