eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa pomp infuzyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Toruń: Dostawa pomp infuzyjnych.
Numer ogłoszenia: 21160 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomp infuzyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomp infuzyjnych:
Zadanie Nr 1 - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 4 szt.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Zadanie Nr 1
I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Pompa 2-strzykawkowa z możliwością stosowania strzykawek o poj. 20 ml, 50 ml różnych producentów
2. Mocowanie strzykawki zmniejszające ryzyko zalania i awarii
3. Możliwość stosowania strzykawek wymiennie na obu torach
4. Szybkości dozowania od 0,1 do 99,9 ml/h z dokładnością do 0,1 ml/h
5. Możliwość niezależnego programowania szybkości podawania dla każdego toru oddzielnie.
6. Możliwość kontrolowania dawki uderzeniowej na wyświetlaczu przepływu.
7. Ciśnienie okluzji 930 hPa ([700 mm Hg])
8. Funkcja KVO i STAND-BY
9. Alarmy - sygnalizacja dźwiękowa i świetlna: KVO, okluzja, koniec infuzji, rozładowane baterie, brak zasilania z sieci, pusta strzykawka.
10. Zasilanie z sieci 230V i awaryjnie z wewnętrznej baterii ładowanej w czasie pracy pompy z zasilania z sieci-przełączanie awaryjne automatyczne.
11. Czas pracy pompy przy zasilaniu z baterii min. 4 godziny, przy wykorzystaniu dwóch torów.
12. Wymiary max: 140 x 260 x 250 mm
13. Maksymalna waga do 4,5 kg
14. Wbudowany uchwyt do przenoszenia pompy.
15. Mocowanie na statywie.

Zadanie Nr 2 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 4 szt.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Zadanie Nr 2
I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Zasilanie sieciowe zgodne z warunkami obowiązującymi w Polsce, AC 230 V 50 Hz
2. Ochrona przed wilgocią wg EN 6060529 IP 24
3. Klasa ochronności zgodnie z IEC/EN60601-1 : Klasa I, typ CF
II. Wymagania podstawowe
4. Pompa strzykawkowa do podawania dożylnego, dotętniczego
5. Zasilanie z akumulatora wewnętrznego min. 12 godzin.
6. Masa pompy wraz z zaciskiem umożliwiającym mocowanie na stojaku maksymalnie 2,1 kg
7. Możliwość mocowania pompy do rury pionowej i poziomej przy pomocy elementu na stałe wbudowanego w pompę lub odłączalnego.
III. Mocowanie strzykawki
8. Mocowanie strzykawki od przodu pompy
9. System mocowania strzykawki obsługiwany ręcznie
10. Pompa skalibrowana do pracy ze strzykawkami o objętości 5, 10, 20, 30 i 50/60 ml różnych typów oraz różnych producentów
11. Mechanizm blokujący tłok zapobiegający samoczynnemu opróżnianiu strzykawki
12. Czujniki:
a) prawidłowego umocowania kołnierza strzykawki;
b) tłoka strzykawki
IV. Programowanie infuzji
13. Zakres szybkości przepływu od 0,01 - 1200 ml/godz.
14. Zmiana szybkości infuzji bez konieczności przerywania wlewu.
15. Funkcja redukcji bolusa
16. Bolus podawany na żądanie bez konieczności wstrzymywania trwającej infuzji
17. Dwa rodzaje bolusa:
- Ręczny - szybkość podaży 100 - 1200 ml/h
- Automatyczny - 0,01-999 ml/h
18. Dokładność mechanizmu pompy +/- 1 %.
19. Funkcja programowania objętości do podania (VTBD) 0,1- 999,9 ml
20. Funkcja programowania czasu infuzji od 1min do10 h
21. Ciągły pomiar ciśnienia w linii
22. Min. 10 poziomów ciśnienia okluzji
23. Funkcja KVO
24. Funkcja - przerwa (standby) w zakresie od 1min do 24 godz.
25. Funkcja historii - min. 1000 zdarzeń
V. Panel sterowania
26. Kolorowy wyświetlacz LCD
27. Ustawienie prędkości przepływu i wybór poszczególnych nastawień parametrów pompy przy pomocy wbudowanej w pompę tarczy obrotowej oraz piktogramów
28. Komunikaty tekstowe w języku polskim
VI. Układ alarmów
29. Akustyczno-optyczny system alarmów i ostrzeżeń
30. Alarm pustej strzykawki
31. Alarm przypominający
-zatrzymana infuzja
32. Alarm okluzji z funkcją monitorowania narastania okluzji
33. Alarm rozładowanego akumulatora
34. Alarm dyslokacji tłoka strzykawki
35. Alarm dyslokacji strzykawki
36. Alarm przypominający o starcie pompy
37. Alarm informujący o uszkodzeniu sprzętu.
38. Alarm wstępny przed końcem infuzji z możliwością zaprogramowania czasu przed końcem infuzji, w którym pojawi się alarm
39. Alarm braku nastawienia przepływu
VII. INNE WYMAGANIA
40. Możliwość transmisji danych z pompy, możliwość połączenia w sieć z komputerem centralnym
41. Możliwość łączenia pomp w moduły zasilane jednym przewodem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw pomp infuzyjnych o wartości min. dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 8.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 10.000,00 zł, brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 4.800,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 6.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi i certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679)
    b/ prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
c/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
4. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 4 szt.
    SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Zadanie Nr 1
    I. PARAMETRY OGÓLNE
    1. Pompa 2-strzykawkowa z możliwością stosowania strzykawek o poj. 20 ml, 50 ml różnych producentów
    2. Mocowanie strzykawki zmniejszające ryzyko zalania i awarii
    3. Możliwość stosowania strzykawek wymiennie na obu torach
    4. Szybkości dozowania od 0,1 do 99,9 ml/h z dokładnością do 0,1 ml/h
    5. Możliwość niezależnego programowania szybkości podawania dla każdego toru oddzielnie.
    6. Możliwość kontrolowania dawki uderzeniowej na wyświetlaczu przepływu.
    7. Ciśnienie okluzji 930 hPa ([700 mm Hg])
    8. Funkcja KVO i STAND-BY
    9. Alarmy - sygnalizacja dźwiękowa i świetlna: KVO, okluzja, koniec infuzji, rozładowane baterie, brak zasilania z sieci, pusta strzykawka.
    10. Zasilanie z sieci 230V i awaryjnie z wewnętrznej baterii ładowanej w czasie pracy pompy z zasilania z sieci-przełączanie awaryjne automatyczne.
    11. Czas pracy pompy przy zasilaniu z baterii min. 4 godziny, przy wykorzystaniu dwóch torów.
    12. Wymiary max: 140 x 260 x 250 mm
    13. Maksymalna waga do 4,5 kg
    14. Wbudowany uchwyt do przenoszenia pompy.
    15. Mocowanie na statywie.

    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 4 szt.
    SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Zadanie Nr 2
    I. PARAMETRY OGÓLNE
    1. Zasilanie sieciowe zgodne z warunkami obowiązującymi w Polsce, AC 230 V 50 Hz
    2. Ochrona przed wilgocią wg EN 6060529 IP 24
    3. Klasa ochronności zgodnie z IEC/EN60601-1 : Klasa I, typ CF
    II. Wymagania podstawowe
    4. Pompa strzykawkowa do podawania dożylnego, dotętniczego
    5. Zasilanie z akumulatora wewnętrznego min. 12 godzin.
    6. Masa pompy wraz z zaciskiem umożliwiającym mocowanie na stojaku maksymalnie 2,1 kg
    7. Możliwość mocowania pompy do rury pionowej i poziomej przy pomocy elementu na stałe wbudowanego w pompę lub odłączalnego.
    III. Mocowanie strzykawki
    8. Mocowanie strzykawki od przodu pompy
    9. System mocowania strzykawki obsługiwany ręcznie
    10. Pompa skalibrowana do pracy ze strzykawkami o objętości 5, 10, 20, 30 i 50/60 ml różnych typów oraz różnych producentów
    11. Mechanizm blokujący tłok zapobiegający samoczynnemu opróżnianiu strzykawki
    12. Czujniki:
    a) prawidłowego umocowania kołnierza strzykawki;
    b) tłoka strzykawki
    IV. Programowanie infuzji
    13. Zakres szybkości przepływu od 0,01 - 1200 ml/godz.
    14. Zmiana szybkości infuzji bez konieczności przerywania wlewu.
    15. Funkcja redukcji bolusa
    16. Bolus podawany na żądanie bez konieczności wstrzymywania trwającej infuzji
    17. Dwa rodzaje bolusa:
    - Ręczny - szybkość podaży 100 - 1200 ml/h
    - Automatyczny - 0,01-999 ml/h
    18. Dokładność mechanizmu pompy +/- 1 %.
    19. Funkcja programowania objętości do podania (VTBD) 0,1- 999,9 ml
    20. Funkcja programowania czasu infuzji od 1min do10 h
    21. Ciągły pomiar ciśnienia w linii
    22. Min. 10 poziomów ciśnienia okluzji
    23. Funkcja KVO
    24. Funkcja - przerwa (standby) w zakresie od 1min do 24 godz.
    25. Funkcja historii - min. 1000 zdarzeń
    V. Panel sterowania
    26. Kolorowy wyświetlacz LCD
    27. Ustawienie prędkości przepływu i wybór poszczególnych nastawień parametrów pompy przy pomocy wbudowanej w pompę tarczy obrotowej oraz piktogramów
    28. Komunikaty tekstowe w języku polskim
    VI. Układ alarmów
    29. Akustyczno-optyczny system alarmów i ostrzeżeń
    30. Alarm pustej strzykawki
    31. Alarm przypominający
    -zatrzymana infuzja
    32. Alarm okluzji z funkcją monitorowania narastania okluzji
    33. Alarm rozładowanego akumulatora
    34. Alarm dyslokacji tłoka strzykawki
    35. Alarm dyslokacji strzykawki
    36. Alarm przypominający o starcie pompy
    37. Alarm informujący o uszkodzeniu sprzętu.
    38. Alarm wstępny przed końcem infuzji z możliwością zaprogramowania czasu przed końcem infuzji, w którym pojawi się alarm
    39. Alarm braku nastawienia przepływu
    VII. INNE WYMAGANIA
    40. Możliwość transmisji danych z pompy, możliwość połączenia w sieć z komputerem centralnym
    41. Możliwość łączenia pomp w moduły zasilane jednym przewodem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.