eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Straszęcin › Budowa instalacji solarnej, modernizacja kotłowni gazowej, montaż liczników ciepła na istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w budynku wielorodzinnym 233, oraz wymiana instalacji wody i kanalizacji w budynkach wielorodzinnych 234, 235 i 236 położonych w Straszęcinie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Straszęcin: Budowa instalacji solarnej, modernizacja kotłowni gazowej, montaż liczników ciepła na istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w budynku wielorodzinnym 233, oraz wymiana instalacji wody i kanalizacji w budynkach wielorodzinnych 234, 235 i 236 położonych w Straszęcinie
Numer ogłoszenia: 211502 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straszęcińska Spółdzielnia Mieszkaniowa , Straszęcin 238/11, 39-218 Straszęcin, woj. podkarpackie, tel. 14 682 35 60, faks 14 682 35 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://straszecin.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji solarnej, modernizacja kotłowni gazowej, montaż liczników ciepła na istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w budynku wielorodzinnym 233, oraz wymiana instalacji wody i kanalizacji w budynkach wielorodzinnych 234, 235 i 236 położonych w Straszęcinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie instalacji solarnej, modernizacji kotłowni gazowej w zakresie dostosowującym do instalacji solarnej, montażu liczników ciepła na istniejącej instalacji c.o. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z funkcją handlowo-usługową na parterze nr 233, wymiana instalacji wody w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 235 oraz wymiany instalacji wody i kanalizacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych nr 234, 236 położonych w Straszęcinie, gm. Żyraków. Dokumentację projektową na każdy budynek wielorodzinny objęty zamówieniem oraz na wymagane branże obejmuje m.in.: - Przygotowanie koncepcji projektowych dla poszczególnych budynków oraz branż objętych zamówieniem, uwzględniających alternatywne rozwiązania projektowe. Na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego koncepcji, Wykonawca przystąpi do wykonywania dokumentacji projektowej; - Przygotowanie kompletu materiałów niezbędnych do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego łącznie z mapami ewidencyjnymi, zasadniczymi oraz wypisami z ewidencji gruntów oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego od właścicieli nieruchomości pisemnej zgody na wejście w teren i wykonanie robót (w przypadku rezygnacji z wykonania robót uzyskanie od właściciela nieruchomości pisemnego oświadczenia); - Wykonanie map do celów projektowych; - Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych; - Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji do projektu budowlanego, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; - Złożenie kompletnego wniosku i uzyskanie pozwolenia na budowę; - Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; - Dostarczenie dokumentacji w formie papierowej w 6 egz. oraz w formie elektronicznej na płycie CD. 3.3 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektów oraz zakres robót. Budynki mieszkalne wielorodzinne wybudowane w latach 80-tych i 90-tych ubiegłego wieku zlokalizowane są w miejscowości Straszęcin gm. Żyraków na działkach: - budynek nr 233 ( V kondygnacji ) na działce nr ew. gr. 684/103 obr. Straszęcin; - budynek nr 234 ( III kondygnacje ) na działce nr ew. gr. 684/119 obr. Straszęcin; - budynek nr 235 ( IV kondygnacje ) na działce nr ew. gr. 684/120 obr. Straszęcin; - budynek nr 236 ( III kondygnacje ) na działce nr ew. gr. 684/122 obr. Straszęcin. W/w budynki w całości wykonane są z cegły ceramicznej na zaprawie cem.-wap., stropy żelbetowe, klatki schodowe dwubiegowe o konstrukcji żelbetowej. Stolarka okienna PCV W bloku nr 233, w pozostałych budynkach częściowo drewniana i PCV. Budynek nr 233 - pięciokondygnacyjny mieszkalny wielorodzinny (49 mieszkań - 137 mieszkańców) z funkcją usługowo-handlową na parterze (sklep, punkt pocztowy, ośrodek rehabilitacyjny) o powierzchni użytkowej 2 953,83 m2 wyposażony jest w niżej wymienione instalacje: - wody zimnej z sieci gminnej, - wody ciepłej z lokalnej kotłowni gazowej, - kanalizacji sanitarnej gminnej, - centralnego ogrzewania (własna kotłownia gazowa opalana gazem ziemnym), - elektryczną 230 V oraz 380 V (oświetleniowa i gniazda wtykowe), - gazową (zasilanie kotłowni gazowej), - wentylację grawitacyjną, - telefoniczną, - odgromową. Budynki mieszkalne wielorodzinne nr 234, 235, 236: Nr 234 - powierzchnia użytkowa 1 749,91 m2 , III kondygnacje, 21 mieszkań, 73 mieszkańców; Nr 235 - powierzchnia użytkowa 1 984,86 m2, IV kondygnacje, 28 mieszkań, 75 mieszkańców; Nr 236 - powierzchnia użytkowa 1 647,13 m2, III kondygnacje, 24 mieszkania, 49 mieszkańców wyposażone są w następujące instalacje: - wody zimnej z sieci gminnej, kanalizacji sanitarnej gminnej, - ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania (indywidualne dwufunkcyjne piece gazowe), - elektryczną 230 V (oświetleniowa i gniazda wtykowe), - gazową z gazociągu, - wentylację grawitacyjną, - telefoniczną, - odgromową. 3.4 Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) opracowania aktualnych podkładów geodezyjnych, b) opracowania dokumentacji projektowej, projektu budowlanego w zakresie koniecznym do zrealizowania inwestycji zgodnie z rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej ( Dz. U. Nr 202 z 2004 r. poz. 2072, Dz. U. Nr 75 z 2005 r., poz. 664) w 4 egz. - projekt musi być przedstawiony Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację, c) dokumentacja projektowa musi być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Jednostki Projektowej, że jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i pozwala na realizację zadania, d) dokumentacja musi być sprawdzona zgodnie z wymogami art. 20 ust.1 Ustawy Prawo budowlane, e) projektant będzie konsultował z zamawiającym na bieżąco rozwiązania projektowe w trakcie realizacji projektu w tym dobór materiałów oraz technologii, f) dokonanie wszelkich uzgodnień branżowych i administracyjnych, g) w razie konieczności uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas budowy wraz poniesieniem ewentualnych kosztów (opłat), h) przygotowania dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie i zakończenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy, i) realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową, j) wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń, rozruchów i odbiorów technicznych wraz z poniesieniem kosztów ewentualnych opłat, k) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, l) ustanowienie kierownika budowy, m) naprawa ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót, przywrócenie do stanu pierwotnego, n) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. Realizacja powyższego zakresu robót powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności przepisy Prawa budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych doświadczeniu zawodowym. 3.5 Rodzaje robót budowlanych, ich lokalizacja i orientacyjne wielkości tych robót. Budynek nr 233 W budynku mieszkalnym wielorodzinnym z funkcją handlowo-usługową na parterze planuje się wykonanie instalacji solarnej na dachu, dostosowanie kotłowni gazowej do układu solarnego poprzez montaż dodatkowego zasobnika ciepłej wody użytkowej i podłączenie do układu technologicznego kotłowni oraz montaż na instalacji c.o. w częściach wspólnych (korytarzach) indywidualnych liczników ciepła do poszczególnych mieszkań. Budynki nr 234, 236 W budynkach mieszkalnych wielorodzinnych nr 234, 235, 236 planuje się wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej (poziomy i piony) oraz wymianę instalacji wody zimnej (poziomy i piony). Budynek nr 235 W budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 235 planuje się wymianę instalacji wody zimnej (piony). 3.5.1 Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych. Budynek nr 233 mieszkalny wielorodzinny z funkcją usługowo-handlową na parterze (V kondygnacji, 49 mieszkań) Instalacja solarna : - wykonanie konstrukcji pod montaż kolektorów na dachu, - dostawa i montaż kolektorów próżniowych, w ilości dostosowanej do dotychczasowego zapotrzebowania na ciepła wodę użytkową, - wykonanie instalacji solarnej z rur miedzianych pomiędzy kolektorami słonecznymi, a kotłownią zlokalizowaną na parterze budynku, - dostaw i montaż podgrzewacza ciepłej wody o pojemności dostosowanej do zaprojektowanej instalacji solarnej, - podłączenie układu instalacji solarnej do istniejącego układu technologicznego kotłowni, - wykonanie automatyki, armatury i zabezpieczenia instalacji solarnej, - napełnienie układu płynem niezamarzającym, - wykonanie niezbędnych prób i uruchomienie kotłowni. Montaż liczników ciepła: Przed każdym lokalem mieszkalnym i użytkowym należy na istniejącej instalacji c.o. wykonanej z rur miedzianych zamontować indywidualne liczniki ciepła wraz z czujnikami temperatury. Liczniki ciepła należy zamontować na instalacji w korytarzach i zabezpieczyć przed osobami trzecimi w zamykanych skrzynkach. Budynek nr 234 mieszkalny wielorodzinny (III kondygnacje, 21 mieszkań) - Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej od pierwszych studzienek do wejścia do budynku oraz wymiana poziomów i pionów kanalizacji sanitarnej żeliwnej na rurociągi z rur PCV. - Ilość pionów przeznaczonych do wymiany - 12 szt. - Długość kanalizacji od studzienek do budynku w ilości 2 szt. wynosi łącznie ok. 14,5 m. - Wymiana instalacji wody zimnej (poziomy i piony bez lokalówek) w całym budynku od centralnego układu pomiarowego zlokalizowanego w piwnicy do zaworów przed wodomierzami w mieszkaniach. Istniejącą instalację wody wykonaną z rur stalowych ocynkowanych należy wymienić na instalację z rur polipropylenowych zgrzewanych. - Wykonanie niezbędnych prób. Ilość pionów wody zimnej przeznaczonych do wymiany - 7 szt. Piony wod.-kan. przechodzą przez pomieszczenia mieszkalne. Budynek nr 235 mieszkalny wielorodzinny (IV kondygnacje, 28 mieszkań) - Wymiana instalacji wody zimnej (poziomy i piony bez lokalówek) w całym budynku od centralnego układu pomiarowego zlokalizowanego w piwnicy do zaworów przed wodomierzami do mieszkań. Istniejącą instalację wody wykonaną z rur stalowych ocynkowanych należy wymienić na instalację z rur polipropylenowych zgrzewanych. - Wykonanie niezbędnych prób. Ilość pionów wody zimnej przeznaczonych do wymiany - 2 szt. Piony wody zlokalizowane są w klatkach schodowych. Budynek nr 236 mieszkalny wielorodzinny (III-kondygnacje, 24 mieszkania) - Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej od studzienki do wejścia do budynku oraz wymiana poziomów i pionów kanalizacji sanitarnej żeliwnej na rurociągi z rur PCV. - Ilość pionów przeznaczonych do wymiany - 16 szt. - Długość kanalizacji od studzienki do budynku wynosi ok.3,8 m. - Wymiana instalacji wody zimnej (poziomy i piony bez lokalówek) w całym budynku od centralnego układu pomiarowego zlokalizowanego w piwnicy do zaworów przed wodomierzami w mieszkaniach. Istniejącą instalację wody wykonaną z rur stalowych ocynkowanych należy wymienić na instalację z rur polipropylenowych zgrzewanych. - Wykonanie niezbędnych prób Ilość pionów wody zimnej przeznaczonych do wymiany - 8 szt. Piony wod.-kan. przechodzą przez pomieszczenia mieszkalne. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp. W przypadku rozszerzenia zakresu rzeczowego, tożsamego z robotami objętymi zamówieniem i nierozerwalnie z nim związanego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do INSTRUKCJI (IDW). (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do INSTRUKCJI (IDW) podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu wewnętrznej instalacji wodnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym o wartości minimum 40 tyś. zł brutto - oraz załączy dokument potwierdzający, datę i miejsca wykonania oraz, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty jeden wspólny wykaz na załączniku nr 4 do INSTRUKCJI (IDW) wraz z dokumentami, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamóweinia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr2 do SIWZ podpisane przez każdegfo z nich)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. : 1) minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - która będzie pełnić obowiązki kierownika robót sanitarnych o minimalnych wymaganiach: - wykształcenie średnie techniczne, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - Załącznik nr 5 do INSTRUKCJI (IDW) lub w osobnym opracowaniu załączonym do oferty. 2) minimum 1 osoba uprawnioną do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - która będzie wykonywać dokumentację projektową na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 do INSTRUKCJI (IDW) lub w osobnym opracowaniu załączonym do oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia) Zamawiający określając wymagania dla każdej osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wystarczającej sytuacji ekonomicznej do realizacji zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do INSTRUKCJI (IDW); 2. Wykaz z częściami zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom na załączniku nr 3 do INSTRUKCJI (IDW), 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 8 do INSTRUKCJI (IDW) (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W nawiązaniu do art.144 ust.1 Pzp przewiduje się następujące zmiany umowy wraz z określeniem warunków tych zmian: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: - wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. - wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, - działaniem siły wyższej ( np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie, - warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót projektowych lub robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 14 dni. - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; - zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; - zmiana terminu realizacji dokonuje się wraz ze zmianą harmonogramu rzeczowofinansowego. b) zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. c) zmiana płatności: - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy; - zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany warunków finansowania lub zaistnienia innych niezależnych od niego czynników. - miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. d) zmiany zakresu rzeczowego: . zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego. . wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy. . w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, . w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. e) pozostałe zmiany: - zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu; - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; - wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://straszecin.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STRASZĘCIŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W STRASZĘCINIE 39-218 Straszęcin 238/11 woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 15:50, miejsce: Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej, trwale zabezpieczonej, zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie w sekretariacie siedziby Zamawiającego: 39-218 Straszęcin 238/11,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 7, Spójność wewnątrzregionalna, dzialanie 7.1 Rewitalizacja miast.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.