eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DRUK WRAZ Z CZĘŚCIOWYM WYKONANIEM PROJEKTU GRAFICZNEGO, ORAZ DOSTAWA GADŻETÓW INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Warszawa: DRUK WRAZ Z CZĘŚCIOWYM WYKONANIEM PROJEKTU GRAFICZNEGO, ORAZ DOSTAWA GADŻETÓW INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 211480 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych , ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK WRAZ Z CZĘŚCIOWYM WYKONANIEM PROJEKTU GRAFICZNEGO, ORAZ DOSTAWA GADŻETÓW INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. CZĘŚĆ I - Druk wraz z częściowym zaprojektowaniem materiałów informacyjno - promocyjnych. Przedmiotem zamówienia tej części jest: Zadanie nr 1 - Druk 3 różnych folderów w języku angielskim 3 x 200 sztuk; Zadanie nr 2 - Projekt i druk publikacji polsko-angielskiej dot. V osi priorytetowej POIiŚ - 2000 sztuk. Zadanie nr 3 - Druk materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby wdrażania V priorytetu POIiŚ: 3.1. Projekt i druk broszury o projektach na potrzeby wdrażania V priorytetu POIiŚ - 2000 sztuk; 3.2. Projekt i druk folderu informacyjnego (dodruk folderu ogólnego CKPŚ ) - 1500 sztuk; 3.3. Druk wizytówek - biletów wizytowych - 1000 sztuk; 3.4. Druk kalendarzy książkowych - 250 sztuk; 3.5. Projekt i druk kalendarzy plakatowych - 700 sztuk; 3.6. Projekt i druk kalendarzy na biurko (tygodniowych) - 150 sztuk; 3.7. Projekt i druk zakładek do książek - 500 sztuk; 3.8. Druk karnetów świątecznych (składanych) - 150 sztuk; 3.9. Projekt i druk zaproszeń na konferencję - 300 sztuk; 3.10. Projekt i druk programu konferencji - 150 sztuk. II. CZĘŚĆ II - Dostawa gadżetów informacyjno - promocyjnych. Przedmiotem zamówienia tej części jest dostawa: 1. Torba z juty - 400 sztuk; 2. Kubek termiczny - 250 sztuk; 3. Kredki - 200 sztuk; 4. Pamięć 8G - 250 sztuk; 5. Latarka - 200 sztuk; 6. Piłka antystres - 200 sztuk; 7. Długopis - 1000 sztuk..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 39.29.41.00-0, 30.19.00.00-7, 79.82.25.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadaniem doświadczenia polegającego na wykonaniu 2 zamówienia w ramach którego wystąpił profesjonalny projekt graficzny, druk oraz dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych o wartości minimum 20 000 zł brutto każde zamówienie. Część II Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadaniem doświadczenia polegającego na wykonaniu 2 zamówienia polegającego na dostawie gadżetów informacyjno - promocyjnych o wartości minimum 10 000 zł brutto każde zamówienie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innego podmiotu - w zakresie wiedzy i doświadczenia zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część postępowania, Wykonawca winien wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w sekcji III ogłoszenia, dla każdej z części zamówienia na którą składa ofertę. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 3.1 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2 Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają wspólnie ofertę, przy czym: a) Oświadczenia lub dokumenty wskazane w sekcji III.3.2 powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku Wykonawców łącznie). b) Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp może zostać złożone łącznie (na jednym druku) w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). c) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, muszą być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu realizacji umowy, zakresu prac wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia, formy protokołów odbioru oraz sposobu zatwierdzenia i podpisania protokołu odbioru, sposobu dokonywania płatności, kar umownych, w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, d) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, e) wprowadzenie zmian ułatwi realizację umowy obu stronom przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej jakości jej wykonania. 2. Żadna z wprowadzonych zmian do umowy nie może stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Do okoliczności, które nie stanowią zmiany umowy należą: - zmiany danych kontaktowych i adresowych Wykonawcy lub Zamawiającego oraz zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy - mogą być wprowadzone po wzajemnym poinformowaniu stron Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawa przy ulicy Stawki 2, piętro 20 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin wykonania zamówienia: Część I - Zaprojektowanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych: Zadanie 1 - 25 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; Zadanie 2 - 24 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy; Zadanie 3 - 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Część II - Dostawa gadżetów informacyjno - promocyjnych 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk wraz z zaprojektowaniem materiałów informacyjno - promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Druk 3 różnych folderów w języku angielskim 3 x 200 sztuk. Zadanie nr 2 - Projekt i druk publikacji polsko-angielskiej dot. V osi priorytetowej POIiŚ - 2000 sztuk. Zadanie nr 3 - Druk materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby wdrażania V priorytetu POIiŚ: 3.1. Projekt i druk broszury o projektach na potrzeby wdrażania V priorytetu POIiŚ - 2000 sztuk; 3.2. Projekt i druk folderu informacyjnego (dodruk folderu ogólnego CKPŚ ) - 1500 sztuk; 3.3. Druk wizytówek - biletów wizytowych - 1000 sztuk; 3.4. Druk kalendarzy książkowych - 250 sztuk; 3.5. Projekt i druk kalendarzy plakatowych - 700 sztuk; 3.6. Projekt i druk kalendarzy na biurko (tygodniowych) - 150 sztuk; 3.7. Projekt i druk zakładek do książek - 500 sztuk; 3.8. Druk karnetów świątecznych (składanych) - 150 sztuk; 3.9. Projekt i druk zaproszeń na konferencję - 300 sztuk; 3.10. Projekt i druk programu konferencji - 150 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.00.00-7, 22.00.00.00-1, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gadżetów informacyjno - promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Torba z juty - 400 sztuk; 2. Kubek termiczny - 250 sztuk; 3. Kredki - 200 sztuk; 4. Pamięć 8G - 250 sztuk; 5. Latarka - 200 sztuk; 6. Piłka antystres - 200 sztuk; 7. Długopis - 1000 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.