eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Sochaczew: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych
Numer ogłoszenia: 211471 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sochaczew Sp. z o.o. , Al. 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8629200, faks 046 8629200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pecsochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A) Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), wykonanego w jednakowej technologii bazodanowej, w tym udzielenie Zamawiającemu bezterminowej licencji na użytkowanie oprogramowania, obsługującego następujące zagadnienia: - Księgowość i finanse, - Biuro Obsługi Klienta, - Sprzedaż i dystrybucja energii cieplnej, - Pozostała sprzedaż, - Magazyn, - Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, - Kadry z ewidencją czasu pracy, - Płace, - Zarządzanie Obiegiem Dokumentów i Informacji, - Zestawienia analityczne dla Zarządu i Rady Nadzorczej. Wraz z oprogramowaniem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcje obsługi dla użytkowników w języku polskim w postaci podręczników. B) Dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnej infrastruktury informatycznej do sprawnego funkcjonowania ZSI obejmująca: 1.Sprzęt komputerowy: serwer bazy danych i aplikacji 2.System operacyjny dla 15 użytkowników wraz z nośnikiem do instalacji. 3.Bazę danych dla 15 użytkowników C) Nadzór nad wdrożeniem systemu w zakresie: 1.wykonanie projektu wdrożenia, 2.konwersja danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego, 3.instalacja i konfiguracja oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych, 4.parametryzacja systemu dostosowująca ZSI do specyfiki Zamawiającego, 5.szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych systemów i modułów, 6.asysta w początkowym okresie eksploatacji systemu, Gwarancja na Zintegrowany System Informatyczny trwa przez 12 miesięczny okres od zakończenia wdrożenia i obejmuje nieodpłatne wykonywanie poprawek celem usunięcia ewentualnych błędów ujawnionych w oprogramowaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów programowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego zawiera Zał. Nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 30.24.00.00 - 30.24.00.00 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy według zał. Nr 1 do siwz oraz załącznik do formularza ofertowego zawierający szczegółową specyfikację sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania ZSI. 2. Oświadczenie Oferenta - zał. Nr 2. 3. Wykaz zrealizowanych wdrożeń Zintegrowanego Systemu Informatycznego w wersji będącej przedmiotem oferty, w języku polskim, w przedsiębiorstwach ciepłowniczych w okresie ostatnich 3 lat oraz zakresu wykonanych prac wraz z załączeniem dokumentów (listy referencyjne potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie) - zał. Nr 3. 4. Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego - zał. Nr 4; 5. Przedstawienie potencjału kadrowego Oferenta wraz z podaniem wykazu osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (programiści i wdrożeniowcy) - zał. Nr 5; 6. Opis metodologii wdrożenia w tym: - przedstawienie zakresu prac wchodzących w skład nadzoru nad wdrożeniem, - podanie ilości godzin (globalnej, lub miesięcznie), przeznaczonych na prowadzenie prac związanych z wdrożeniem oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenie. - Proponowany wstępny harmonogram realizacji zamówienia. 7. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. 7, ppkt. 3 niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: Oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do oferty nw. oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22, ust. 1 i art.24, ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 5.Wykaz co najmniej 5 wdrożeń wersji ZSI będącej przedmiotem oferty zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat w przedsiębiorstwach w branży energetyki cieplnej, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie umowy. 6.Dowód wniesienia wadium, 7.Certyfikat ISO, lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Oferent spełnia wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia 8.Polisa co najmniej w wysokości 1.000 000 zł a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9.Oświadczenie o spełnianiu wymagania dotyczącego posiadania siedziby lub oddziału znajdującego się w odległości gwarantującej 2-godzinny czas dojazdu specjalisty Oferenta do siedziby Zamawiającego od telefonicznego zgłoszenia awarii. 10.oferent załączy zaparafowaną umowę - załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pecsochaczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sochaczew Sp. z o.o. 96-500 Sochaczew Al. 600 Lecia 90.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sochaczew Sp. z o.o. 96-500 Sochaczew Al. 600 Lecia 90.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.