eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › SPRZEDAŻ I DOSTAWA PROGRAMU STATISTICA NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU W RAMACH PROJEKTU ROZWÓJ INFRASTRUKTURY DYDAKTYCZNEJ PWSZ W NOWYM SĄCZU POD KĄTEM NOWOCZESNYCH KIERUNKÓW STUDIÓW DOSTOSOWANYCH DO STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Nowy Sącz: SPRZEDAŻ I DOSTAWA PROGRAMU STATISTICA NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU W RAMACH PROJEKTU ROZWÓJ INFRASTRUKTURY DYDAKTYCZNEJ PWSZ W NOWYM SĄCZU POD KĄTEM NOWOCZESNYCH KIERUNKÓW STUDIÓW DOSTOSOWANYCH DO STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA
Numer ogłoszenia: 21145 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWA PROGRAMU STATISTICA NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU W RAMACH PROJEKTU ROZWÓJ INFRASTRUKTURY DYDAKTYCZNEJ PWSZ W NOWYM SĄCZU POD KĄTEM NOWOCZESNYCH KIERUNKÓW STUDIÓW DOSTOSOWANYCH DO STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa programu (STATISTICA) wraz z licencją na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu w ramach projektu Rozwój infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Nowym Sączu pod kątem nowoczesnych kierunków studiów dostosowanych do strategii rozwoju województwa zwanego dalej oprogramowaniem. 2. W zakres zamówienia wchodzi program wspomagający analizę danych Statistica 8 PL - wersja edukacyjna, wielostanowiskowa (lub równoważny). Dokładny i szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących właściwości zamawianego oprogramowania znajduje się w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę oprogramowania do Instytutu Ekonomicznego Zamawiającego przy ul. Jagiellońskiej 61 w Nowym Sączu. 4. Przedmiot zamówienia określony w ust. 2 uszczegółowiony w załączniku nr 1 (Specyfikacja techniczna) został określony przez wskazanie znaków towarowych i pochodzenia oprogramowania, gdyż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających oprogramowanie równoważne, tzn. spełniające minimalne właściwości i parametry, które posiada określone w załączniku nr 1 (Specyfikacja Techniczna) przez wskazanie znaku towarowego i pochodzenia oprogramowanie. Takie rozwiązanie pozwala określić przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący a jednocześnie nie utrudnia uczciwej konkurencji. 5. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego wskazać nazwę, typ, właściwości i parametry oferowanego oprogramowania, a także załączyć do oferty informacje producenta o właściwościach i parametrach oferowanego oprogramowania. Właściwości i parametry, które będą brane pod uwagę przy ocenie równoważności zostały określone w załączniku nr 1 do specyfikacji 6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Licencja udzielana jest na określony w Specyfikacji technicznej okres. 2) Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom, jednakże żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: a) podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy; b) wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników; c) zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać ze wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich; d) wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia. 3) Wykonanie zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami niniejszej specyfikacji oraz wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, 4) Podczas dostawy wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy upoważnionego do podpisania protokołu odbioru. 5) Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby dostarczone przez niego oprogramowanie funkcjonowało bezawaryjnie, a dane zawarte w bazie pozbawione były błędów językowych, funkcjonalnych i merytorycznych. 6) W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak wsparcie techniczne na czas instalacji i eksploatacji oprogramowania oraz serwis gwarancyjny; 7) Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie nie posiada wad fizycznych i prawnych i udziela gwarancji na poprawne działanie oprogramowania na okres 84 miesięcy, w którym to okresie zapewni wsparcie techniczne dla poprawnego działania oprogramowania; 8) Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z rozstrzygnięciami ustawowymi Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, pod uwagę będą brane oferty: a) Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, b) Wykonawców, którzy potwierdzą, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt.: 1, 2 niniejszego Rozdziału. 4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę Wykonawców. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia). 6. Niedopełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy. 7. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie, jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: 1) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, 2) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę zobowiązani są złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy oraz OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. DOKUMENT potwierdzający brak podstaw do wykluczenia wykonawcy, o których mowa w art. 24 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. DOKUMENTY potwierdzające, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego: informacje (opisy lub fotografie) producenta świadczące o wymaganych przez zamawiającego parametrach technicznych oferowanego towaru - dotyczy sytuacji o których mowa w Rozdz. III pkt 4 i 5 specyfikacji. 4. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 i 2 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału. 5. Dokument, o którym mowa w pkt 2 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty; b) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; c) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokument, o którym mowa w pkt. 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 7 stosuje się odpowiednio. 9. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA - REKTORAT, UL. STASZICA 1; 33-300 NOWY SĄCZ; POK. NR 17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 12:45, miejsce: SEKRETARIAT OGÓLNY PŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ UL. STASZICA 1; 33-300 NOWY SĄCZ; POK. NR 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.