eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Bieżące utrzymanie oraz roboty awaryjne i remontowe sieci deszczowej na terenie Legnicy w 2008-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Legnica: Bieżące utrzymanie oraz roboty awaryjne i remontowe sieci deszczowej na terenie Legnicy w 2008-2010
Numer ogłoszenia: 21145 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Mickiewicza 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8523471, fax 076 8523478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oraz roboty awaryjne i remontowe sieci deszczowej na terenie Legnicy w 2008-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżace utrzymanie kanalizacji deszczowej w zakresie czyszczenia sieci: mechaniczne i ręczne czyszczenie studzienek, wpustów, sieci. Bieżące utrzymanie w zakresie przeglądów kanalizacji deszczowej: likwidacja nielegalnych podłączeń, przegląd TV wraz ze sprawozdaniem przeglądu. Bieżące utrzymanie wylotów do rzek, przegląd zasuw, krat na wylotach oraz ich konserwacja, zamykanie i otwieranie zasuw oraz czynności związane z zabezpieczeniem przed wodami nadmiernymi (pompowanie, stawianie zapór). Roboty awaryjne: zabezpieczanie brakujących pokryw włazów lub wpustów. Roboty remontowe: wymiana zasuwy, klapy, kraty, naprawa wylotu cieku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełnić warunki art. 22 ust 1 pkt 1-3- ocena warunku: podpisany załącznik nr 2 o spełnieniu warunków, aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z płatnościami, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art 24 ust 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Pzp.Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem - ocena warunku: aktualny odpis z właściwego rejestru. Posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny - ocena warunku: mieć do dyspozycji personel oraz prowadzenie dyżurów całodobowych, dostęp do sprzeu: samochód WUKO-S.C-110 - 1 szt, samochód WUKO - SW-21 - 1 szt, multikar - 1 szt, samochód dostawczy - 1 szt, przenośnie środki łączności. Posiadać środki lub zdloność kredytową mion. 200.000 zł - ocena warunku informacja z banku oraz polisa lub inny dokumant potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy w/g zał. 1, kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru, podpisane załączniki nr 2, 3,4, 5, 6, 7. Aktualny odpis z rejestru, aktualne zaświadczenie z ZUS, Urzędu Skarbowego, KRK w zakresie art. 24 ust 1 pkt 4-8 i 9, informacja z banku potwierdzajaca wysokość posiadanych środków min. 200000 lub zdolność kredytową, polisę lub inny dokument ubezpieczenia,dowód wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2 pokój 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2 pokój 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.