eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Odbudowa dróg powiatowych Nr 1908R Krempna - Polany i Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Jasło: Odbudowa dróg powiatowych Nr 1908R Krempna - Polany i Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała
Numer ogłoszenia: 211444 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg powiatowych Nr 1908R Krempna - Polany i Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Odbudowa dróg powiatowych Nr 1908R Krempna - Polany i Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała: ZADANIE NR 1 Odbudowa drogi powiatowej Nr 1908R Krempna - Polany w km 1+130 - 3+188 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: profilowanie zdeformowanej nawierzchni mieszanką tłuczniową - 9028,0 m2 mechaniczne oczyszczenie nawierzchni i skropienie bitumem - 5 555,0 m2 wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej - 10 308,00 m2 ścinanie i uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową - 2058,00 m2 oczyszczenie rur pod zjazdami - 75,00 mb oczyszczenie rowów z namułu - 3 438,00 mb ustawienie poręczy energochłonnych - 282,00 m wykonanie nowych zjazdów bocznych wraz z nawierzchnią - 44,00 m ZADANIE NR 2 Odbudowa drogi powiatowej Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała w km 0+320 - 3+050 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: likwidacja przełomów - 1072,50 m2 profilowanie nawierzchni mieszanką tłuczniową - 7365,00 m2 mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni - 10073,16 m2 skropienie bitumem - 11943,10 m2 wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej - 14078,10 m2 mechaniczne ścięcie poboczy i uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową - 2730,00 m2 oczyszczenie rowów z namułu - 2960,00 mb oczyszczenie rur pod zjazdami - 120,00 mb ustawienie poręczy energochłonnych - 676,00 m regulacja pionowa istniejących poręczy - 32,00 m wykonanie nowych zjazdów bocznych wraz z nawierzchnią żwirową - 15.0 m wykonanie przepustów z rur o średnicy 60 i 80 cm - 48.0 m oczyszczenie rowów z namułu - 3140,00 mb Odbudowa drogi powiatowej Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała w km 9+000 - 11+567 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: profilowanie nawierzchni mieszanką tłuczniową - 2380,00 m2 mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni i skropienie bitumem - 12918,00 m2 wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej - 12918,00 m2 mechaniczne ścięcie poboczy i uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową - 2522,00 m2 oczyszczenie rowów z namułu - 4608,00 mb oczyszczenie rur pod zjazdami - 260,00 mb ustawienie poręczy energochłonnych - 336,00 m wykonanie nowych zjazdów bocznych wraz z nawierzchnią żwirową - 34.0 m wykonanie przepustów z rur o średnicy 80 cm - 9.0 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości dla: Zadania Nr 1 - 20 000,00 zł Zadania Nr 2 - 50 000,00 zł do dnia 5 sierpnia 2011 roku, do godz. 08.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, (wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na jednym zadaniu (w zależności od wyboru zadania) dla Zadania Nr 1 - 7000,00 m2; dla Zadania Nr 2 - 15 000,00 m2) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - zał. Nr 4 (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem Wykonawca wraz z ofertą przedstawi osobę na funkcje wymienioną poniżej, która spełni następujące wymagania: osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik budowy winna posiadać: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń albo drogowe Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3, wykazu osób - zał. Nr 5, oświadczenia - zał. Nr 7.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zobowiązanie innych podmiotów - zał. Nr 6 (jeżeli dotyczy) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zał. Nr 7. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy: Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do robót wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. Cena ryczałtowa pozostanie bez zmian. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdyby strony ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Roboty zamienne będą zgłaszane przed ich wprowadzeniem. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zmniejszyć zakres zamówienia (nie więcej niż o 10%) w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby kierownika budowy na osobę o kwalifikacjach odpowiadających kwalifikacjom obecnego kierownika budowy. W przypadku takim osoba przejmująca funkcje kierownika budowy musi spełniać warunki wymagane w pkt VIII.2.2).c) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby inspektora nadzoru. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w wyniku wystąpienia robót dodatkowych. Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 211 (sekretariat Starosty).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej Nr 1908R Krempna - Polany w km 1+130 - 3+188.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: profilowanie zdeformowanej nawierzchni mieszanką tłuczniową - 9028,0 m2 mechaniczne oczyszczenie nawierzchni i skropienie bitumem - 5 555,0 m2 wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej - 10 308,00 m2 ścinanie i uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową - 2058,00 m2 oczyszczenie rur pod zjazdami - 75,00 mb oczyszczenie rowów z namułu - 3 438,00 mb ustawienie poręczy energochłonnych - 282,00 m wykonanie nowych zjazdów bocznych wraz z nawierzchnią - 44,00 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 Odbudowa drogi powiatowej Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała w km 0+320 - 3+050 i Odbudowa drogi powiatowej Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała w km 9+000 - 11+567.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 Odbudowa drogi powiatowej Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała w km 0+320 - 3+050 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: likwidacja przełomów - 1072,50 m2 profilowanie nawierzchni mieszanką tłuczniową - 7365,00 m2 mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni - 10073,16 m2 skropienie bitumem - 11943,10 m2 wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej - 14078,10 m2 mechaniczne ścięcie poboczy i uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową - 2730,00 m2 oczyszczenie rowów z namułu - 2960,00 mb oczyszczenie rur pod zjazdami - 120,00 mb ustawienie poręczy energochłonnych - 676,00 m regulacja pionowa istniejących poręczy - 32,00 m wykonanie nowych zjazdów bocznych wraz z nawierzchnią żwirową - 15.0 m wykonanie przepustów z rur o średnicy 60 i 80 cm - 48.0 m oczyszczenie rowów z namułu - 3140,00 mb Odbudowa drogi powiatowej Nr 1905R Kąty - Desznica - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała w km 9+000 - 11+567 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: profilowanie nawierzchni mieszanką tłuczniową - 2380,00 m2 mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni i skropienie bitumem - 12918,00 m2 wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej - 12918,00 m2 mechaniczne ścięcie poboczy i uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową - 2522,00 m2 oczyszczenie rowów z namułu - 4608,00 mb oczyszczenie rur pod zjazdami - 260,00 mb ustawienie poręczy energochłonnych - 336,00 m wykonanie nowych zjazdów bocznych wraz z nawierzchnią żwirową - 34.0 m wykonanie przepustów z rur o średnicy 80 cm - 9.0 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.