eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Doposażenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pleszewie w sprzęt do rehabilitacji osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Pleszew: Doposażenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pleszewie w sprzęt do rehabilitacji osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 211414 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420719, fax 062 7420903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pleszewie w sprzęt do rehabilitacji osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu medycznego: - część 1 - platforma do ćwiczenia równowagi - 1 szt. - część 2 - osprzęt do UGUL, aparat do elektroterapii z tonolizą - 1 szt., laser terapeutyczny ze skanerem - 1 szt., mata do masażu perełkowego - 1 szt., rower z hamulcem magnetycznym - 1 szt., lustro korekcyjne z siatką - 1 szt., parafinianka/podgrzewacz okładów żelowych - 1 szt., , zmotoryzowana szyna ruchowa do terapii CPM (staw biodrowy, kolanowy i skokowy) - 1 szt., stół do trakcji - 1 szt. - część 3 - zmotoryzowana szyna ruchowa do terapii CPM (staw biodrowy i kolanowy) z elektrostymulatorem - 1 szt. 2. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty pełną gwarancją producenta, wyprodukowany nie dawniej niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty. 3. Dokładny opis przedmiotów zamówienia jest przedstawiony w załączniku do niniejszego ogłoszenia. Oferowany sprzęt medyczny musi bezwzględnie spełniać wymagania określone w wymienionych załącznikach. Jeżeli zaoferowany sprzęt nie będzie spełniał choć jednego wymagania Zamawiający uzna iż treść oferty jest niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez co zostanie ona odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP. 4. Zamawiający dopuszcza oferty na każde urządzenie, które charakteryzuje się parametrami lepszymi od opisanych przez Zamawiającego. 5. Zamówienie obejmuje: - dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z niezbędnymi dokumentami, - próbne uruchomienie (dotyczy części nr 1, części nr 2 pozycje 2, 3, 5, 7, 8, 9 i części 3), - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania dostarczonego sprzętu (dotyczy części nr 1, części nr 2 pozycje 2, 3, 5, 7, 8, 9 i części 3), - serwis gwarancyjny. 6. Wykonawca zapewnia serwisowanie oraz dostępność części zamiennych w okresie nie krótszym niż 10 lat od momentu odbioru przedmiotu zamówienia (nie dotyczy części nr 2 pozycje 1, 4 i 6). 7. W przypadku części 1 Zamawiający rezerwuje sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować urządzenie kompletne, nie wymagające dodatkowych zakupów. Jeżeli jednak rozwiązane techniczne, jakim dysponuje Wykonawca wymaga, aby sterowane było ono za pomocą komputera osobistego, to wówczas: - Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu oferty cenę za urządzenie i zestaw komputerowy łącznie; - wypełnić tabelę w załączniku nr 4a tak by Zamawiający miał wiedzę (1) jakie minimalne parametry musi posiadać zestaw komputerowy przeznaczony do sterowania platformą, (2) jakie parametry posiada zestaw komputerowy zaoferowany przez Wykonawcę, (3) ile kosztuje zestaw komputerowy zaoferowany przez Wykonawcę, (4) ile kosztuje platforma bez zestawu komputerowego (przy czym suma ceny platformy i zestawu komputerowego muszą stanowić kwotę podaną w Formularzu oferty). Zamawiający będzie wówczas w stanie ocenić czy zakup platformy wraz z komputerem będzie zakupem oszczędnym i celowym. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że jest w stanie zakupić zestaw komputerowy taniej wówczas skorzysta z prawa opcji i zawrze z Wykonawcą umowę na samą platformę. Wówczas dodatkowym obowiązkiem Wykonawcy będzie instalacja oprogramowania sterującego platformą na komputerze wskazanym przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty będą oceniane na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: platforma do ćwiczenia równowagi - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do stosowania u pacjentów po udarze; Do oceny i reedukacji prioprocepcji i kontroli nerwowo-mięśniowej układu ruchu Obiektywna ocena różnych elementów propriocepcji i równowagi, stabilności (zdolność utrzymania równowagi) oraz kontrolowanej równowagi (tzw. mobilność nałożona na stabilność); Umożliwiająca ocenę zdolności równowagi kończyn i tułowia; Możliwość wyboru stopnia trudności w zależności od stanu pacjenta; Wyposażony w oprogramowanie zapewniające wsparcie treningu poprzez prezentację wizualną przebiegu treningu (biofeedback); Monitor umożliwiający podgląd przebiegu treningu i diagnostykę; Musi posiadać zabezpieczenie przed upadkiem pacjenta (np. uchwyty, barierki, poręcze), aby pacjent mógł się chwycić, gdy straci równowagę; Generowanie raportów z testu (wskaźnik stabilności odchylenia w płaszczyznach strzałkowej i czołowej, czasu przebywania w poszczególnych obszarach tzw. kwadrantach, stopnia odchylenia platformy, danych porównawczych kończyny dolnej prawej i lewej w przypadku testu obu nóg); Możliwość porównania uzyskanych wyników z grupą kontrolną lub tworzenie własnych norm dla specyficznej grupy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. osprzęt do UGUL, 2. aparat do elektroterapii z tonolizą - 1 szt., 3. laser terapeutyczny ze skanerem - 1 szt., 4. mata do masażu perełkowego - 1 szt., 5. rower z hamulcem magnetycznym - 1 szt., 6. lustro korekcyjne z siatką - 1 szt., 7. parafinianka/podgrzewacz okładów żelowych - 1 szt. 8. zmotoryzowana szyna ruchowa do terapii CPM (staw biodrowy, kolanowy i skokowy) - 1 szt., 9. stół do trakcji - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zmotoryzowana szyna ruchowa do terapii CPM (staw biodrowy i kolanowy) z elektrostymulatorem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie elektryczne do ćwiczeń biernych kończyny dolnej; Mobilizacja stawu biodrowego i kolanowego; Możliwość zastosowania u dorosłych i dzieci, minimalne zakresy nastawień długości: - kości udowej 310mm-490mm - kości podudzia 250mm-570mm Regulacja: - prędkości ruchu - siły oporu - czasu trwania ćwiczeń - pauzy położeń krańcowych Minimalny zakres ruchu w stawie kolanowym 0º - 120º; Minimalny zakres ruchu w stawie biodrowym 0º do 100º; Funkcja rozgrzewki; Wbudowana pamięć zaprogramowanych funkcji terapii; Wbudowana pamięć czasu pracy urządzenia; Możliwość zastosowania na kończynę prawą i lewą bez przebudowy Wyłącznik pacjenta w pilocie; Wbudowany system zapobiegania urazom - automatyczne przełączanie kierunku ruchu; Akustyczna i wizualna sygnalizacja błędów; Nadające się do mycia i dezynfekcji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.