eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Przeprowadzenie dwóch szkoleń grupowych dla 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie1)Obsługa księgowo-rachunkowych programów komputerowych 2)Pracownik administracyjno-biurowy z pakietem MS OFFICE i obsługą Internetu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Sosnowiec: Przeprowadzenie dwóch szkoleń grupowych dla 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: 1)Obsługa księgowo-rachunkowych programów komputerowych 2)Pracownik administracyjno-biurowy z pakietem MS OFFICE i obsługą Internetu
Numer ogłoszenia: 211412 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171576 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, faks 32 297 87 01, 297 87 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dwóch szkoleń grupowych dla 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: 1)Obsługa księgowo-rachunkowych programów komputerowych 2)Pracownik administracyjno-biurowy z pakietem MS OFFICE i obsługą Internetu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch szkoleń grupowych dla 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu. 2.Niniejsze szkolenia współfinansowane będą ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO). 3.Z uwagi na różne źródła finansowania szkoleń przewiduje się podpisanie z wybranym Wykonawcą odrębnych umów na realizację dla każdej z grup. 4.Na szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) zostaną skierowane osoby bezrobotne do 29 roku życia (tj. do dnia 30 urodzin), a na szkolenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO) - osoby bezrobotne powyżej 30 roku życia. 5.W ramach niniejszego zamówienia przeprowadzone zostaną szkolenia w następującym zakresie: 1)Obsługa księgowo-rachunkowych programów komputerowych Szkolenie dla 20 osób (2 grupy po 10 osób) bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Termin realizacji I grupa - od 17.08.2015 r. do 25.09.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO). II grupa - od 19.10.2015 r. do 30.11.2015r. - szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER). Liczba godzin ogółem - 180 godz., w tym 140 godz. zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby zakres szkolenia obejmował zagadnienia umożliwiające nabycie kompleksowej wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do podjęcia zatrudnienia w działach finansowo-księgowych, tj. m. in.:zasady księgowości i rachunkowości,postawy gospodarki finansowej przedsiębiorstw,podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości, elementy prawa podatkowego,sprawozdania finansowe,zasady ewidencji i prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej;obsługa komputerowych programów finansowo-księgowych (Symfonia, Płatnik) oraz wykorzystanie programu ERP Opitma w prowadzeniu księgowości w przedsiębiorstwie (minimum następujące moduły i aplikacje: Księga Podatkowa, Księga Handlowa, Środki trwałe, CRM, Faktury, Kasa/Bank). 2)Pracownik administracyjno-biurowy z pakietem MS OFFICE i obsługą Internetu Szkolenie dla 10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Termin realizacji I grupa - od 02.11.2015 r. do 30.11.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO). Liczba godzin ogółem - 120 godz., w tym 100 godz. zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby zakres szkolenia obejmował zagadnienia umożliwiające nabycie kompleksowej wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do podjęcia zatrudnienia w charakterze pracownika administracyjno-biurowego, tj. m. in.: techniki planowania i organizacji pracy biurowej, dokumentacja biurowa,obieg i archiwizacja dokumentów,zasady redagowania korespondencji,organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,zarządzanie czasem,komunikacja interpersonalna w firmie,profesjonalna obsługa klienta i gościa w firmie,elementy prawa pracy,obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, drukarka, skaner, bindownica),podstawy obsługi komputera (wprowadzenie do systemu Windows, edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, bazy danych, wykorzystanie Internetu w pracy biurowej). Programy szkoleń mogą być uzupełnione o zagadnienia związane z zakresem tematycznym danego szkolenia, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane, celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do pracy administracyjno-biurowej. 6.Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność: materiały szkoleniowe w formie skryptu i/lub podręcznika, 60- kartkowy zeszyt w kratkę formatu B-5 w twardej oprawie oraz długopis. 7.Wybrany Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stały dostęp do serwisu kawowego - serwowanego w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników szkolenia i uzupełniany na bieżąco w trakcie trwania szkolenia. Serwis kawowy powinien obejmować: -kawę mieloną i rozpuszczalną, -herbatę czarną ekspresową -dodatki do ciepłych napojów: cukier, cytryna, mleko lub śmietanka do kawy, -butelkowaną wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, -mieszankę ciasteczek podaną na paterach lub półmiskach - co najmniej 3 rodzaje np. delicje, wafelki, kruche ciasteczka. Do przyrządzenia kawy i herbaty należy zapewnić gorącą wodę w termosach. 8.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia. 9.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone z wykorzystaniem różnych metod szkoleniowych. 10.Zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu. 11.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w przedziale czasowym od godz. 8.00 do godz. 18.00 w wymiarze 6 godzin dziennie. 12.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanym programie, który Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do dokumentacji. Program ten musi być opracowany zgodnie z: -ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., Poz. 149.z późn. zm.), -Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186) -Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667). 13.Program szkolenia winien zawierać w szczególności: 1)nazwę i zakres szkolenia, 2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień), 5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia), 6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. 7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8)sposób sprawdzania efektów szkolenia, 14.W przypadku zajęć praktycznych przy komputerze wymagane jest oddzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie, z aktualną wersją programów niezbędnych do realizacji szkolenia. Wykonawca musi zapewnić, zabezpieczenie danych wprowadzonych przez uczestników szkolenia przed utratą tj. dostępem osób trzecich lub usunięciem do końca trwania szkolenia. 15.Zamawiający wymaga, aby szkolenia były realizowane na terenie miasta Sosnowca. 16.Typ dokumentu potwierdzający odbycie szkolenia: -zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.05.2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. Poz. 667) ; -certyfikat EFS..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze szkolenia współfinansowane będą ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.