Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Ząbkowice Śl.: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 211371 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Daleka 2, 57-200 Ząbkowice Śl., woj. dolnośląskie, tel. 74 8 151 855, faks 74 8 100 328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do zbiórki odpadów komunalnych z terenów wiejskich Gminy Ząbkowice Śl. z dofinansowaniem ze środków unijnych w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. III.1. Zabudowa śmieciarki 1. zabudowa fabrycznie nowa - rocznik 2013; 2. skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana profilem zamkniętym, ściany boczne profilowane, podłoga płaska; 3. pojemność skrzyni ładunkowej: 20 - 23 m3; 4. skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie; 5. objętość kosza zasypowego: min. 1,5 m3; 6. dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości od 4 mm do 8 mm; 7. mechanizm zgniatania liniowo - płytowy, czyli tzw. szufladowy 8. stopień zagęszczania odpadów minimum 1:5; 9. zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym; 10. uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemniki od 60 do 1100 litrów; 11. dwuetapowy proces podnoszenia pojemnika: 12. prostopadłe unoszenie pojemnika, 13. obrót; 14. przełącznik do ustawienia dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników o pojemności do 240 l i powyżej; 15. maksymalne czasy opróżniania pojemników: - 110 litrów - 8s, - 1100 litrów - 11s; 16. część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie; 17. siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka; 18. układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów; 19. króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym; 20. kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy 21. dwa wyłączniki bezpieczeństwa 22. sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego 23. sterowanie ręczne 24. sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka; 25. sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej lub z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy; 26. możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi; 27. możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy; 28. włączanie pompy hydraulicznej zabudowy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne; 29. instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności min. 120 l/min; 30. krawędź zasypu położona na wysokości 1400 mm; 31. zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze pomarańczowym; 32. oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu; 33. reflektor roboczy w odwłoku; 34. pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku; 35. błotniki kół tylnych z chlapaczami; 36. boczne ściany skrzyni ładunkowej pokryte na całej swojej powierzchni blachą aluminiową; 37. dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30 km/h, jazda do tyłu niemożliwa) - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty; 38. sygnał dźwiękowy o cofaniu się pojazdu do tyłu; 39. zabudowa musi posiadać znak CE. 40. urządzenie załadowcze przykręcane do odwłoka, w pełni demontowalne; 41. urządzenie załadowcze w całości ocynkowane ; 42. załadunek pojemników bez konieczności zwiększania obrotów silnika (na biegu jałowym podwozia) III.2 Podwozie Podwozie fabrycznie nowe - rocznik 2013. Silnik 1. typ silnika - 6 cylindrowy silnik wysokoprężny; 2. pojemność silnika - od 9 do 10 litrów; 3. moc silnika - minimum 225 kW; 4. norma czystości spalin - Euro V; 5. poziom hałasu - zgodnie z normą UE do 80 dB; 6. ogranicznik prędkości - do 85 km/h. b) Skrzynia biegów 1. skrzynia biegów - minimum 9 biegowa, manualna; 2. skrzynia biegów z nadbiegiem; c) Przystawka odbioru mocy 1. przystawka odbioru mocy ze skrzyni biegów; 2. sterowanie fabryczne przystawki odbioru mocy. d) Układ hamulcowy 1. hamulec wydechowy; 2. układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania; 3. wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej; 4. dwucylindrowa sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem i trybem ekonomicznym. e) Zawieszenie 1. zawieszenie przednie - piórowe wyposażone w amortyzatory i stabilizator; 2. zawieszenie tylne - pneumatyczne, wyposażone w amortyzatory i stabilizator; 3. przednia oś o max nośności min. 7,5 tony; 4. tylna oś z 4 miechami pneumatycznymi o max nośności min. 11,5 tony; 5. druga oś tylna (wleczona) z 2 miechami pneumatycznymi o max nośności min. 7 ton; 6. rozstaw osi (między I a II) - od 3800 mm; 7. mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego. f) Konstrukcja i wygląd zewnętrzny kabiny 1. szkielet kabiny z blachy cynkowanej galwanicznie i zabezpieczonej antykorozyjnie metodą kataforezy; 2. blokada drzwi lewych i prawych - elektryczna za pomocą pilota, przełącznik blokady na desce rozdzielczej; 3. przeźroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna na przednią szybę; 4. elektryczna regulacja lusterek głównych i szerokokątnych; 5. lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie; 6. elektrycznie sterowane szyby boczne; 7. wywietrznik dachowy; 8. belka ostrzegawczo - sygnalizacyjna umieszczona na dachu kabiny; 9. osłony lusterek: czarne; 10. kolor podwozia: szary; 11. kolor kabiny: biały. g) Wnętrze kabiny 1. kabina 3 osobowa; 2. lewostronny układ kierowniczy; 3. komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym oraz pneumatycznym podparciem lędźwiowym; 4. zintegrowany zagłówek i trzypunktowy pas bezpieczeństwa; 5. trzeci fotel typu stałego między fotelami kierowcy i zmiennika; 6. pasy bezpieczeństwa; 7. klimatyzacja; 8. filtr przeciwpyłkowy; 9. radio CD: tuner FM/AM, odtwarzacz CD, min. 2 głośniki; 10. tachograf cyfrowy; 11. podziałka prędkościomierza km/h; 12. antena zespolona - AM/FM i GPS, zakresy GSM 900 MHz, 1800 MHz i GPRS; 13. tempomat; 14. wyświetlacz LCD, pokazujący ostrzeżenia i informacje w języku polskim, posiadający licznik pracy PTO, zużycie paliwa średnie i chwilowe; 15. sterowanie funkcjami komputera pokładowego umieszczone na desce rozdzielczej. h) Wyposażenie elektryczne 1. akumulatory minimum 140 Ah; 2. napięcie 24 V z 2 akumulatorów; 3. wyłącznik główny zewnętrzny; 4. alternator min. 80 A; 5. reflektory z żarówkami halogenowymi; i) Zbiornik paliwa 1. stalowy zbiornik paliwa; 2. pojemność zbiornika min. 300 l; 3. korek zamykany na kluczyk; 4. zbiornik AdBlue min. 45 l. j) Podwozie 1. brzęczyk biegu wstecznego z możliwością jego odłączenia; 2. rura wydechowa skierowana do góry umieszczona po prawe stronie kabiny; 3. podwozie wyposażone w moduł elektroniczny dla producentów nadwozi; 4. złącze aplikacyjne dla funkcji śmieciarki oraz funkcje CAN w złączu użytkowym. III.3 Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu pogwarancyjnego a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji jakości: 1. minimum 24 miesiące na zabudowę, 2. minimum 24 miesiące na podwozie. b) w ramach złożonej oferty, Wykonawca zapewni Zamawiającemu przyjazd autoryzowanego serwisu do siedziby Zamawiającego w ciągu maksymalnie 24 godzin lub zapewni miejsce w punkcie serwisu stacjonarnego. W przypadku awarii zabudowy dłuższej niż 48 godzin od zgłoszenia się serwisu, Wykonawca na swój koszt udostępni Zamawiającemu pojazd zastępczy o parametrach zabudowy podobnych do pojazdu będącego w naprawie. III.4 Pozostałe wymagania Zamawiającego a) Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych na podstawie odrębnych zamówień; b) Wykonawca w ramach zamówienia zobligowany jest do dostarczenia Zamawiającemu: 1. instrukcji obsługi w języku polskim, zawierającej co najmniej katalog części zamiennych wraz ze schematami układu hydraulicznego i elektrycznego, ilość i rodzaj stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach; 2. książki serwisowej i gwarancyjnej w języku polskim; 3. dokumentacji dopuszczającej samochód do ruchu drogowego (dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu, świadectwo homologacji) c) Wykonawca przeszkoli co najmniej 3 osoby w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu. Dostawa samochodu - śmieciarki do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia. Za rozwiązania równoważne opisanym zg. z art. 30 ust 1 -3 uznaje się zastosowanie innych materiałów, urządzeń, sposobów wykonania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających lub przewyższających opisane w dokumentacji projektowej. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust 1-3 także dokumenty stwierdzające w sposób jednoznaczny ich równoważność. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu lub wykonywaniu min. 1 dostawy pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wg załącznika nr 7. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniona specyfikacja techniczna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-zabkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zgk-zabkowice.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: ZGK Sp. zo.o. ul. Daleka 2; 57-200 Ząbkowice Śląskie , (Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków unijnych w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.