eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śl. › Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Ząbkowice Śl.: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 211371 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Daleka 2, 57-200 Ząbkowice Śl., woj. dolnośląskie, tel. 74 8 151 855, faks 74 8 100 328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do zbiórki odpadów komunalnych z terenów wiejskich Gminy Ząbkowice Śl. z dofinansowaniem ze środków unijnych w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. III.1. Zabudowa śmieciarki 1. zabudowa fabrycznie nowa - rocznik 2013; 2. skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana profilem zamkniętym, ściany boczne profilowane, podłoga płaska; 3. pojemność skrzyni ładunkowej: 20 - 23 m3; 4. skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie; 5. objętość kosza zasypowego: min. 1,5 m3; 6. dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości od 4 mm do 8 mm; 7. mechanizm zgniatania liniowo - płytowy, czyli tzw. szufladowy 8. stopień zagęszczania odpadów minimum 1:5; 9. zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym; 10. uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemniki od 60 do 1100 litrów; 11. dwuetapowy proces podnoszenia pojemnika: 12. prostopadłe unoszenie pojemnika, 13. obrót; 14. przełącznik do ustawienia dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników o pojemności do 240 l i powyżej; 15. maksymalne czasy opróżniania pojemników: - 110 litrów - 8s, - 1100 litrów - 11s; 16. część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie; 17. siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka; 18. układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów; 19. króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym; 20. kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy 21. dwa wyłączniki bezpieczeństwa 22. sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego 23. sterowanie ręczne 24. sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka; 25. sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej lub z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy; 26. możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi; 27. możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy; 28. włączanie pompy hydraulicznej zabudowy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne; 29. instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności min. 120 l/min; 30. krawędź zasypu położona na wysokości 1400 mm; 31. zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze pomarańczowym; 32. oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu; 33. reflektor roboczy w odwłoku; 34. pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku; 35. błotniki kół tylnych z chlapaczami; 36. boczne ściany skrzyni ładunkowej pokryte na całej swojej powierzchni blachą aluminiową; 37. dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30 km/h, jazda do tyłu niemożliwa) - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty; 38. sygnał dźwiękowy o cofaniu się pojazdu do tyłu; 39. zabudowa musi posiadać znak CE. 40. urządzenie załadowcze przykręcane do odwłoka, w pełni demontowalne; 41. urządzenie załadowcze w całości ocynkowane ; 42. załadunek pojemników bez konieczności zwiększania obrotów silnika (na biegu jałowym podwozia) III.2 Podwozie Podwozie fabrycznie nowe - rocznik 2013. Silnik 1. typ silnika - 6 cylindrowy silnik wysokoprężny; 2. pojemność silnika - od 9 do 10 litrów; 3. moc silnika - minimum 225 kW; 4. norma czystości spalin - Euro V; 5. poziom hałasu - zgodnie z normą UE do 80 dB; 6. ogranicznik prędkości - do 85 km/h. b) Skrzynia biegów 1. skrzynia biegów - minimum 9 biegowa, manualna; 2. skrzynia biegów z nadbiegiem; c) Przystawka odbioru mocy 1. przystawka odbioru mocy ze skrzyni biegów; 2. sterowanie fabryczne przystawki odbioru mocy. d) Układ hamulcowy 1. hamulec wydechowy; 2. układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania; 3. wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej; 4. dwucylindrowa sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem i trybem ekonomicznym. e) Zawieszenie 1. zawieszenie przednie - piórowe wyposażone w amortyzatory i stabilizator; 2. zawieszenie tylne - pneumatyczne, wyposażone w amortyzatory i stabilizator; 3. przednia oś o max nośności min. 7,5 tony; 4. tylna oś z 4 miechami pneumatycznymi o max nośności min. 11,5 tony; 5. druga oś tylna (wleczona) z 2 miechami pneumatycznymi o max nośności min. 7 ton; 6. rozstaw osi (między I a II) - od 3800 mm; 7. mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego. f) Konstrukcja i wygląd zewnętrzny kabiny 1. szkielet kabiny z blachy cynkowanej galwanicznie i zabezpieczonej antykorozyjnie metodą kataforezy; 2. blokada drzwi lewych i prawych - elektryczna za pomocą pilota, przełącznik blokady na desce rozdzielczej; 3. przeźroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna na przednią szybę; 4. elektryczna regulacja lusterek głównych i szerokokątnych; 5. lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie; 6. elektrycznie sterowane szyby boczne; 7. wywietrznik dachowy; 8. belka ostrzegawczo - sygnalizacyjna umieszczona na dachu kabiny; 9. osłony lusterek: czarne; 10. kolor podwozia: szary; 11. kolor kabiny: biały. g) Wnętrze kabiny 1. kabina 3 osobowa; 2. lewostronny układ kierowniczy; 3. komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym oraz pneumatycznym podparciem lędźwiowym; 4. zintegrowany zagłówek i trzypunktowy pas bezpieczeństwa; 5. trzeci fotel typu stałego między fotelami kierowcy i zmiennika; 6. pasy bezpieczeństwa; 7. klimatyzacja; 8. filtr przeciwpyłkowy; 9. radio CD: tuner FM/AM, odtwarzacz CD, min. 2 głośniki; 10. tachograf cyfrowy; 11. podziałka prędkościomierza km/h; 12. antena zespolona - AM/FM i GPS, zakresy GSM 900 MHz, 1800 MHz i GPRS; 13. tempomat; 14. wyświetlacz LCD, pokazujący ostrzeżenia i informacje w języku polskim, posiadający licznik pracy PTO, zużycie paliwa średnie i chwilowe; 15. sterowanie funkcjami komputera pokładowego umieszczone na desce rozdzielczej. h) Wyposażenie elektryczne 1. akumulatory minimum 140 Ah; 2. napięcie 24 V z 2 akumulatorów; 3. wyłącznik główny zewnętrzny; 4. alternator min. 80 A; 5. reflektory z żarówkami halogenowymi; i) Zbiornik paliwa 1. stalowy zbiornik paliwa; 2. pojemność zbiornika min. 300 l; 3. korek zamykany na kluczyk; 4. zbiornik AdBlue min. 45 l. j) Podwozie 1. brzęczyk biegu wstecznego z możliwością jego odłączenia; 2. rura wydechowa skierowana do góry umieszczona po prawe stronie kabiny; 3. podwozie wyposażone w moduł elektroniczny dla producentów nadwozi; 4. złącze aplikacyjne dla funkcji śmieciarki oraz funkcje CAN w złączu użytkowym. III.3 Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu pogwarancyjnego a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji jakości: 1. minimum 24 miesiące na zabudowę, 2. minimum 24 miesiące na podwozie. b) w ramach złożonej oferty, Wykonawca zapewni Zamawiającemu przyjazd autoryzowanego serwisu do siedziby Zamawiającego w ciągu maksymalnie 24 godzin lub zapewni miejsce w punkcie serwisu stacjonarnego. W przypadku awarii zabudowy dłuższej niż 48 godzin od zgłoszenia się serwisu, Wykonawca na swój koszt udostępni Zamawiającemu pojazd zastępczy o parametrach zabudowy podobnych do pojazdu będącego w naprawie. III.4 Pozostałe wymagania Zamawiającego a) Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych na podstawie odrębnych zamówień; b) Wykonawca w ramach zamówienia zobligowany jest do dostarczenia Zamawiającemu: 1. instrukcji obsługi w języku polskim, zawierającej co najmniej katalog części zamiennych wraz ze schematami układu hydraulicznego i elektrycznego, ilość i rodzaj stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach; 2. książki serwisowej i gwarancyjnej w języku polskim; 3. dokumentacji dopuszczającej samochód do ruchu drogowego (dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu, świadectwo homologacji) c) Wykonawca przeszkoli co najmniej 3 osoby w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu. Dostawa samochodu - śmieciarki do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia. Za rozwiązania równoważne opisanym zg. z art. 30 ust 1 -3 uznaje się zastosowanie innych materiałów, urządzeń, sposobów wykonania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających lub przewyższających opisane w dokumentacji projektowej. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust 1-3 także dokumenty stwierdzające w sposób jednoznaczny ich równoważność. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu lub wykonywaniu min. 1 dostawy pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wg załącznika nr 7. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniona specyfikacja techniczna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-zabkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zgk-zabkowice.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: ZGK Sp. zo.o. ul. Daleka 2; 57-200 Ząbkowice Śląskie , (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków unijnych w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.