eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Dostawa i montaż urządzeń wspomagających ochronę w Kancelarii Tajnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Mirosławiec: Dostawa i montaż urządzeń wspomagających ochronę w Kancelarii Tajnej
Numer ogłoszenia: 211354 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, fax 0-67 2505920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12blot.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń wspomagających ochronę w Kancelarii Tajnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia, poniżej 137 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń wspomagających ochronę tj. urządzeń elektronicznej ochrony mienia w Kancelarii Tajnej Jednostki Wojskowej 3253 Mirosławiec wraz z dostosowaniem pomieszczenia do zainstalowania urządzeń elektronicznej ochrony mienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, - Posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 22 stycznia 1999r. (Dz. U. Nr 11, poz.95 z późn. zm.) rozdział XI Bezpieczeństwo przemysłowe. W przepadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a.) Wymagania w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: - O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizowali z należytą starannością, co najmniej 1 (jedno) zamówienie odpowiadające rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia (dostawa z montażem lub montaż systemów alarmowych), minimalna wartość zrealizowanego zamówienia to 30 000,00 zł. b.) Wymagania w zakresie osób wykonujących zamówienie: - wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia winny posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej POUFNE - wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia winny posiadać zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, - osoby przewidziane do montażu i uruchomienia sytemu alarmowego, winny posiadać stosowne licencje I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego - osoby przewidziane do wykonywania prac powyżej 50V winny posiadać energetyczne świadectwa kwalifikacyjne. osoby przewidziane do montażu i uruchomienia sytemu alarmowego winny posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie montażu systemów alarmowych w klasie SA-4, - osoba przewidziana do wykonania dokumentacji winna posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie projektowania systemów alarmowych w klasie SA-4. - osoba przewidziana do nadzorowania prac montażu, drzwi, okna i kraty winna posiadać uprawnienia wymagane prawem budowlanym oraz posiadać dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. - wykonawca winien zatrudniać, pełnomocnika ochrony przeszkolonego przez służby ochrony państwa, posiadać własną kancelarię tajną . W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek ten (opisany w pkt 2) musi być spełniony wspólnie przez wykonawców. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek ten musi być spełniony wspólnie przez wykonawców. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek ten musi być spełniony przez każdego z wykonawców. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z ich treści musi wynikać iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie choć jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert; 2.) Ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.). Koncesja musi być ważna co najmniej przez okres wykonywania umowy. 3.) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 22 stycznia 1999r. (Dz. U. nr 11, poz.95 z późn. zm. , rozdział XI Bezpieczeństwo przemysłowe). 4.) Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ze zostały wykonane należycie. 5.) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Do wykazu należy załączyć aktualne dokumenty: - ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej POUFNE dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - stosowne licencje I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla osób przewidzianych do montażu i uruchomienia sytemu, - energetyczne świadectwa kwalifikacyjne dla osób wykonujących prace przy napięciu powyżej 50V. - zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie montażu systemów alarmowych w klasie SA-4 dla osób przewidzianych do montażu i uruchomienia sytemu alarmowego, - zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie projektowania systemów alarmowych w klasie SA-4 dla osoby przewidzianej do wykonania dokumentacji. - Oświadczenie wykonawcy, że osoba przewidziana do nadzorowania prac montażu, drzwi, okna i kraty posiada uprawnienia wymagane prawem budowlanym oraz posiada dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Dokument stwierdzający posiadanie kancelarii tajnej i zatrudnienie przez Wykonawcę pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych z załączeniem zaświadczenia o przeszkoleniu pełnomocnika zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy 8. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 9. Formularz ofertowy 10. Formularz cenowy 11. Wykaz części zamówienia, której realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom 12. Jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu musi przedłożyć: Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo). Należy wskazać zakres umocowania. 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) muszą przedłożyć oświadczenie dotyczące wskazania pełnomocnika (lidera) do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (umocowanie musi jednoznacznie wynikać z treści oferty - Np z treści umowy wiążącej Wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnictwa przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą, przy czym treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania). Wymagania dotyczące Wykonawcy mają odpowiednie zastosowanie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W zakresie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, każdy z uczestników oferty wspólnej musi spełniać wymagania Zamawiającego, natomiast w zakresie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy- spełnienie warunków oceniane będzie łącznie przez wszystkich Wykonawców. 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12blot.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec SIWZ może także zostać przekazana na pisemny wniosek Wykonawcy w terminie 5 dni od otrzymania wniosku. Cena SIWZ 0,00 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3299 Mirosławiec, Kancelaria Jawna (pok. nr 30) budynek nr 9. Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.