eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej 141 B na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Łomża: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej 141 B na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży - etap III
Numer ogłoszenia: 211312 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Poznańska 141B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, fax 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej 141 B na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace wykończeniowe, które zostaną wykonane na nowowznoszonej (dobudowywanej do istniejącego) części budynku oraz w części środkowej budynku istniejącego. Roboty zostały podzielone na 4 części: CZĘŚĆ A roboty budowlane Zakres tej części obejmuje głównie roboty budowlane wykończeniowe, a w szczególności wykonanie: - robót murowych - ścianki działowe, - stolarki okiennej i drzwiowej, - robót posadzkarskich, - robót tynkarskich - tynki wewnętrzne , gładzie i okładziny, - okładzin schodów, - elementów ślusarskich klatki schodowej - robót malarskich Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz projektach technicznych - stanowiących załącznik do SIWZ nr 7A CZĘŚĆ B roboty elektryczne i teletechniczne: Zakres tej części obejmuje głównie wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, a w szczególności wykonanie: - elementów zasilania i rozdziału na poszczególnych kondygnacjach budynku, - instalacji odbiorczych, - próby końcowych, - demontażu starej instalacji, - instalacji oddymiania centralnej klatki schodowej, - elementów zasilania wentylatorów dachowych. Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz projektach technicznych - stanowiących załącznik do SIWZ nr 7B CZĘŚĆ C roboty sanitarne Zakres tej części obejmuje głównie wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych, a w szczególności wykonanie: - instalacji wodociągowej i przeciwpożarowej( ppoż), - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz projektach technicznych - stanowiących załącznik do SIWZ nr 7C CZĘŚĆ D - roboty wentylacyjne i klimatyzacyjne Zakres tej części obejmuje głównie wykonanie instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a w szczególności wykonanie: - instalacji wentylacji mechanicznej, - glikolowej instalacji ciepła technologicznego, - glikolowej instalacji chłodniczej Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz projektach technicznych - stanowiących załącznik do SIWZ nr 7D Uwagi do Wykonawcy/-ów (wspólne dla wszystkich części): 1.Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia odpowiednio na wysypisko lub do zakładów utylizacji, materiałów pochodzących z demontażu; dokumenty potwierdzające dokonanie w/w czynności przedstawi Zamawiającemu na jego wezwanie, 2.powyższe roboty dotyczą rozbudowy obiektu, w którym równolegle, odbywać się będą zajęcia dydaktyczne ! W związku z tym, Wykonawca, przed rozpoczęciem robót opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji następujące dokumenty: 1)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z uwzględnieniem Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na placu budowy opracowanej przez autorów poszczególnych projektów, 2)opracowanie planu organizacji placu budowy, z uwzględnieniem jego podstawowych funkcji i urządzeń. Gwarancja Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.54.44.00 - 45.54.44.00 Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.30 - Instalowanie sprzętu chłodzącego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartościach przyporządkowanych poszczególnym częściom zamówienia: - dla części A roboty budowlane - 20.000,00 zł - dla części B roboty elektryczne i teletechniczne- - 10.000,00 zł - dla części C roboty sanitarne - 2.000,00 zł - dla części D roboty wentylacyjne i klimatyzacyjne- 15.000,00 zł Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23.11.2007 r., do godz. 14.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w § 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia , nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w § 6. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie. UWAGA! ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA DO UDZIAŁU W REALIZACJI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCÓW
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ,jeżeli dotyczy: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia w/w. dokumentu. W celu potwierdzenia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn.zm., nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego: 7. Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę minimum 50 % ceny ofertowej brutto złotych wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w złotych. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant,tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie w sumie. 8. Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, tylko i wyłącznie jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu ,upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty np. referencje - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w ilości minimum trzy zamówienia, w tym jedno musi być o wartości co najmniej 50% wartości oferty -z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu ,upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie w sumie. 10. Zamawiający wymaga aby wykonawcy posiadali uprawnionego kierownika budowy lub kierownika robót w branży, która jest przedmiotem realizacji, co zostanie potwierdzone w oparciu o wypełnienie druku Wykaz uprawnionych osób pełniących funkcję kierownika budowy,robót - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i złożone dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa OIIB. Kierownik budowy, robót może być jednocześnie kierownikiem robót w jednej lub w kilku branżach, o ile posiada stosowne uprawnienia. Kierownik robót objętych CZĘŚCIĄ A zamówienia będzie jednocześnie pełnił funkcję kierownika budowy. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant,tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie w sumie Pozostałe wymagane dokumenty 1. Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi np. gwarancje ubezpieczeniowe, należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów, oprócz przelewów bankowych, należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 3. Do formy i treści dokumentów, składanych przez Wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSIP, ul. Poznańska 141B, 18-400 Łomża, w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 8 do 14 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faxem. Cena wersji papierowej: 120zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w PWSIP w Łomży, ul. Poznańska 141 B,18-400 Łomża, pokój nr 118. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.11.2007 o godz. 14:15 w siedzibie Zamawiającego, sala 216.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiotu zamówienia jest pan Edward Bochenko - tel. (086)215 66 09. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A roboty budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres tej części obejmuje głównie roboty budowlane wykończeniowe, a w szczególności wykonanie: - robót murowych - ścianki działowe, - stolarki okiennej i drzwiowej, - robót posadzkarskich, - robót tynkarskich - tynki wewnętrzne , gładzie i okładziny, - okładzin schodów, - elementów ślusarskich klatki schodowej - robót malarskich Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz projektach technicznych - stanowiących załącznik do SIWZ nr 7A.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.40.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.32.00-4, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B roboty elektryczne i teletechniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres tej części obejmuje głównie wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, a w szczególności wykonanie: - elementów zasilania i rozdziału na poszczególnych kondygnacjach budynku, - instalacji odbiorczych, - próby końcowych, - demontażu starej instalacji, - instalacji oddymiania centralnej klatki schodowej, - elementów zasilania wentylatorów dachowych. Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz projektach technicznych - stanowiących załącznik do SIWZ nr 7B.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.31.40.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C roboty sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres tej części obejmuje głównie wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych, a w szczególności wykonanie: - instalacji wodociągowej i przeciwpożarowej( ppoż), - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz projektach technicznych - stanowiących załącznik do SIWZ nr 7C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ D - roboty wentylacyjne i klimatyzacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres tej części obejmuje głównie wykonanie instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a w szczególności wykonanie: - instalacji wentylacji mechanicznej, - glikolowej instalacji ciepła technologicznego, - glikolowej instalacji chłodniczej Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz projektach technicznych - stanowiących załącznik do SIWZ nr 7D.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7, 45.33.12.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.