eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Zakup komputerów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Mysłowice: Zakup komputerów
Numer ogłoszenia: 211208 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto , ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, fax. (032) 2234075.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.myslowice.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, o wskazanych parametrach minimalnych lub lepszych. 2. Zakres dostaw będących przedmiotem zamówienia: 2.1) część nr 1: zestaw komputerowy - 50 szt., 2.2) część nr 2: komputer przenośny (laptop) - 7 szt., 2.3) część nr 3: - monitor LCD - 4 szt., - drukarka laserowa monochromatyczna - 5 szt., - pamięć DDRAM - 10 szt., - oprogramowanie MS Windows 2008 Server Standard OLP PL + nośnik CD/DVD - 1 szt., program do kosztorysowania Norma Pro - 1 szt. Wymagane przez zamawiającego minimalne parametry sprzętu komputerowego z oprogramowaniem określa zał. nr 6 do siwz. 3. Warunki wymagane od wykonawcy: - dostarczenie urządzeń i oprogramowania (wraz z licencjami) do siedziby zamawiającego, - drukarki muszą być w pełni gotowe do pracy, tj. wyposażone w tonery (tusze) i materiały eksploatacyjne pełnowartościowe (zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania pakietów startowych o małej pojemności lub wydajności), - dostarczone urządzenia powinny posiadać certyfikat CE, - zapewnienie serwisu na sprzęt w okresie gwarancji, - czas naprawy od momentu zgłoszenia niesprawności do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby zamawiającego - 7 dni roboczych, - wykonawca na własny koszt odbiera sprzęt do naprawy z siedziby zamawiającego i dostarcza go do siedziby zamawiającego (loco: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1 pok. nr 06) po zakończeniu naprawy, - oferowany sprzęt musi być nowy i nieużywany wraz z wszelkim osprzętowaniem niezbędnym do działania (np. kable zasilające, kable sygnałowe). - gwarancja na sprzęt 36 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00/100) - w przypadku złożenia oferty na część nr 1, - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - w przypadku złożenia oferty na część nr 2, - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) - w przypadku złożenia oferty na część nr 3. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta Mysłowice Bank Pekao S.A., nr 25 1240 4227 1111 0000 4846 4055. Wadium musi znajdować się na koncie zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia do dokumentów ofertowych uwierzytelnionej kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej, nie jest potrzebna dyspozycja, o której mowa wcześniej, jeżeli nie dołączono oryginału. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 6. Zwrot wadium następuje w/g przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 uPzp, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych jw. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. nr 1 do siwz lub zał. nr 1A do siwz) oraz dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 44 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą: 1.1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz), 1.2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 2.1) składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do siwz), 2.2) oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, - na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt 1.2), 2.3) wspólnie wykazują, iż: 2.3.1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.3.2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.4) obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz lub zał. nr 1A do siwz) musi być podpisane przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 8. Dokumenty, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia, z zastrzeżeniem ppkt 2.4) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem, a w przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: //www.bip.myslowice.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mysłowice Wydział Zamówień Publicznych (pok. nr 305) - ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:00, miejsce: oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice (pok. nr 305) - ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup komputerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis części zamówienia ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamieszczono w Sekcji II cz. II.1) pkt II.1.3) niniejszego ogłoszenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup komputerów przenośnych (laptopów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis części zamówienia ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamieszczono w Sekcji II cz. II.1) pkt II.1.3) niniejszego ogłoszenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup akcesoriów komputerowych, monitorów, drukarek i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis części zamówienia ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamieszczono w Sekcji II cz. II.1) pkt II.1.3) niniejszego ogłoszenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.23.12.50-4, 30.23.10.00-7, 30.21.72.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.