eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa sprzątania przystanków oraz dworców komunikacji miejskiej w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Poznań: Usługa sprzątania przystanków oraz dworców komunikacji miejskiej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 211200 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 834 6146, faks 61 834 61 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania przystanków oraz dworców komunikacji miejskiej w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się: Kompleksowe sprzątanie przystanków oraz dworców komunikacji miejskiej w Poznaniu w okresie od dnia udzielenia zamówienia do 31.12.2011. Lokalizacja wykonania usług obejmuje obszar miasta Poznania w granicach administracyjnych. Prace obejmują utrzymanie stałej czystości w jednym z siedmiu rejonów miasta Poznania (odpowiadających mniej więcej granicom administracyjnym dzielnic): GRUPA 1 - STARE MIASTO - CENTRUM GRUPA 2 - NOWE MIASTO - PÓŁNOC GRUPA 3 - NOWE MIASTO - POŁUDNIE GRUPA 4 - WILDA GRUPA 5 - GRUNWALD GRUPA 6 - JEŻYCE GRUPA 7 - STARE MIASTO - PÓŁNOC.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (będzie ono zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego). Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być całość usług opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.50.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedłoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - przedłoży ważne na dzień składania ofert zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania, transportu i odbierania odpadów komunalnych wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U.10.185.1243 ze póź. zm). Ocena spełniania ww warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą wykazał - nie wykazał, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedłoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykonawca wykonał usługę kompleksowego sprzątania przystanków lub dworców autobusowych komunikacji miejskiej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia oraz przedłoży dokumenty na podstawie których wykaże spełnienie niniejszego warunku; Ocena spełniania ww warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą wykazał - nie wykazał, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedłoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania ww warunku, dokonana zostanie zgodnie z formułą wykazał - nie wykazał, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedłoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania ww warunku, dokonana zostanie zgodnie z formułą wykazał - nie wykazał, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedłoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; cena spełniania ww warunku, dokonana zostanie zgodnie z formułą wykazał - nie wykazał, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Miesięczny harmonogram sprzątania ustalony przez wykonawcę na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wraz z wykazem ilości osób jakie będą uczestniczyć w sprzątaniu i środków używanych do utrzymania czystości; - Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a) braku możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn od niego niezależnych, jakich nie mógł on przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) zmiany rachunku bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony, lub oznaczenia Stron umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego, c) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), d) zmiany w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa, zmian organizacyjnych w Mieście Poznań oraz zmian w lokalizacjach poszczególnych przystanków. e) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przystanków, dworców, powierzchni wewnętrznych budynków dworcowych oraz wiat przystankowych przeznaczonych do sprzątania, w stosunku do ilości podanych, w przypadkach: - Zmian w lokalizacji, spowodowanych rozbudową lub ograniczeniem zakresu funkcjonowania komunikacji miejskiej - bez ograniczeń, - Zmian w organizacji ruchu na terenie miasta - bez ograniczeń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, pok. 3.19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, pok. 3.19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe sprzątanie przystanków oraz dworców komunikacji miejskiej w Poznaniu GRUPA 1 - STARE MIASTO - CENTRUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - codzienne sprzątanie 51 przystanków oraz chodników wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 3240 m2) - codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy na śmieci w ilości 53 szt. - mycie wiat przystankowych między 15 września, a 15 października w ilości 2 szt. - 1 raz w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.80.00-5, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon 2 NOWE MIASTO - PÓŁNOC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - codzienne sprzątanie 155 przystanków oraz chodników wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 9120 m2), - codzienne sprzątanie placów na dworcach autobusowych wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 9287 m2 - w tym place i drogi 8161 m2 oraz chodniki 1126 m2), - codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy na śmieci w ilości 162 szt. - przycinanie żywopłotów i krzewów 190 mb - w okresie trwania umowy 1 raz, - koszenie trawników 948 m2 - w okresie trwania umowy 1 raz, - mycie wiat przystankowych między 15 września, a 15 października w ilości 41 szt. - 1 raz w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon 3 NOWE MIASTO - POŁUDNIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - codzienne sprzątanie 178 przystanków oraz chodników wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 10650 m2), - codzienne sprzątanie placów na dworcach autobusowych wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 2462 m2 - w tym place i drogi 1822 m2 oraz chodniki 640 m2), - codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy na śmieci w ilości 155 szt. - koszenie trawników 170 m2 - w okresie trwania umowy 1 raz, - mycie wiat przystankowych między 15 września, a 15 października w ilości 49 szt. - 1 raz w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon 4 WILDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - codzienne sprzątanie 126 przystanków oraz chodników wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 7770 m2), - codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy na śmieci w ilości 102 szt. - mycie wiat przystankowych między 15 września, a 15 października w ilości 26 szt. - 1 raz w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon 5 GRUNWALD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - codzienne sprzątanie 151 przystanków oraz chodników wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 9150 m2), - codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy na śmieci w ilości 153 szt. - mycie wiat przystankowych między 15 września, a 15 października w ilości 15 szt. - 1 raz w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon 6 JEŻYCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - codzienne sprzątanie 217 przystanków oraz chodników wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 13870 m2), - codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy na śmieci w ilości 217 szt. - mycie wiat przystankowych między 15 września, a 15 października w ilości 46 szt. - 1 raz w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rejon 7 STARE MIASTO - PÓŁNOC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - codzienne sprzątanie 153 przystanków oraz chodników wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 9060 m2), - codzienne sprzątanie placów na dworcach autobusowych wraz z likwidacją skutków zimy (wielkość terenu objętego sprzątaniem - 3709 m2 - w tym place i drogi 2819 m2 oraz chodniki 890 m2), - codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy na śmieci w ilości 152 szt. - koszenie trawników 2293 m2 - w okresie trwania umowy 1 raz, - mycie wiat przystankowych między 15 września, a 15 października w ilości 28 szt. - 1 raz w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.