eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa drogi nr 29 KDD i 30 KDD w miejscowości Chinów na odcinku od drogi gminnej do drogi krajowej nr 48

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Kozienice: Budowa drogi nr 29 KDD i 30 KDD w miejscowości Chinów na odcinku od drogi gminnej do drogi krajowej nr 48
Numer ogłoszenia: 211200 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159470 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi nr 29 KDD i 30 KDD w miejscowości Chinów na odcinku od drogi gminnej do drogi krajowej nr 48.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Chinów odcinek od drogi krajowej nr 48 do skrzyżowania z drogą gminną wraz z dwoma bocznymi odcinkami drogi do istniejących działek, o łącznej długości 523,68 mb i obejmuje: 1) wykonanie podbudowy tłuczniowej i wykonanie nawierzchni bitumicznej, 2) wykonanie poboczy i zjazdów, 3) przebudowę oświetlenia. 2. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlany budowy drogi gminnej w m. Chinów, projekt budowlano-wykonawczy przebudowy istniejącej linii elektroenergetycznej nn, usunięcia kolizji z projektowana drogą i przebudowy oświetlenia drogowego, projekty stałej organizacji ruchu (w zakresie skrzyżowania z drogą krajową nr 48 w km 122+612 strona lewa i w zakresie drogi gminnej), zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. 3.Parametry techniczne ulic: 1) droga jednojezdniowa, dwukierunkowa, dwupasmowa, o parametrach: a) od 0+000 do 0+193,42 - jezdnia szer. 6,00m, - pobocza szer. 2x1,00m, b) od 0+197,86 do 0+365,12 i na bocznych odcinkach (tzw. sięgaczach): - jezdnia szer. 5,00m - pobocza szer. 2x1,00m 2) klasa drogi D, 3) przekrój poprzeczny ulic - drogowy, 4) nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego: a) dla ruchu KR3 na drodze gminnej, b) dla ruchu KR4 na włączeniu do drogi krajowej nr 48 5) prędkość projektowa 40 km/h, 6) spadek jezdni dwustronny - 2%, II.Zakres robót 1.Roboty drogowe, w tym: 1) Roboty przygotowawcze i ziemne, 2) Konstrukcja nawierzchni: a) konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S50/70 gr. 5 cm dla KR 3, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W50/70 gr. 5 cm dla KR 3, - podbudowa pomocnicza z betonu asfaltowego AC 22W35/50 gr. 6cm, - podbudowa tłuczniowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna z mieszanki sortowanej 0/31,5mm gr. 8cm, - podbudowa tłuczniowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna z mieszanki sortowanej 0/63,5mm gr. 15cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, - geotkanina z włókien polipropylenowych o gramaturze min. 75g/m2, - podłoże, b) projektowana konstrukcja jezdni na włączeniu do drogi krajowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S50/70 gr. 5 cm dla KR 4, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W50/70 gr. 6 cm dla KR 4, - podbudowa pomocnicza z betonu asfaltowego AC 22W35/50 gr. 11cm, - podbudowa tłuczniowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna z mieszanki sortowanej 0/63,5mm gr. 20cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, - geotkanina z włókien polipropylenowych o gramaturze min. 75g/m2, - podłoże, 3) Pobocza i zjazdy z drogi a) ulepszenie poboczy poprzez utwardzenie- wzmocnienie warstwą kruszywa łamanego gr. 16 cm, b) ulepszenie nawierzchni poprzez utwardzenie - wzmocnienie warstwą kruszywa łamanego gr. 16 cm. Zjazdy należy wykonać do granicy pasa drogowego, w przypadku istniejących zjazdów nową nawierzchnię zlicować z istniejącym zjazdem 4) Włączenie do drogi krajowej a) wykonanie nawierzchni na włączeniu do drogi krajowej nr 48 b) wykonanie przepust zjazdowego z rur HDPE śr. 50 cm i długości 12,5m. Roboty budowlane na włączeniu do drogi krajowej nr 48 Wykonawca może realizować po opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu i uzyskaniu zgody GDDKiA na zajęcie pasa drogowego drogi krajowej. 5) Organizacja ruchu a) tymczasowa na czas prowadzenia - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego drogi gminnej i drogi krajowej oraz dokona oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. Należy przewidzieć koszty zajęcia pasa drogowego drogi krajowej nr 48. b) stała organizacja ruchu ( oznakowanie pionowe i poziome) zgodnie z zatwierdzonym: - projektem stałej organizacji ruchu w zakresie skrzyżowania z drogą krajową nr 48, - projektem stałej organizacji ruchu na drodze gminnej. Znaki pionowe z licem z folii odblaskowej I generacji na blasze stalowej ocynkowanej z podwójnie zagiętymi krawędziami. Oznakowanie poziome musi charakteryzować się dobrą widocznością w ciągu nocy, wysokim współczynnikiem odblaskowości, odpowiednią szorstkością, odpowiednim okresem trwałości, odpornością na ścieranie i zabrudzenie oraz szybką metodą aplikacji. Oznakowanie poziome należy wykonać mechanicznie jako cienkowarstwowe farbami odblaskowymi białymi dopuszczonymi aprobatą IBDiM do oznakowania dróg. Oznakowanie poziome musi charakteryzować się dobrą widocznością w ciągu nocy, wysokim współczynnikiem odblaskowości, odpowiednią szorstkością, odpowiednim okresem trwałości, odpornością na ścieranie i zabrudzenie oraz szybką metodą aplikacji. 2. Roboty elektryczne 1) przebudowa linii rozdzielczej nn napowietrznej a) demontaż istniejących słupów oraz linii napowietrznej do ponownej zabudowy po nowej trasie z lokalizacją w pasie drogowym, b) budowa linii rozdzielczej nn, 2) przebudowa linii rozdzielczej kablowej a) przebudowa istniejących przyłączy kablowych 3) przebudowa linii nn oświetlenia drogowego a) demontaż istniejącej linii oświetleniowej b) demontaż słupów oświetlenia drogowego c) budowa nowego odcinka linii napowietrznej oświetlenia drogowego, wraz z budową słupów z montażem opraw oświetleniowych sodowych o mocy 100W (oprawy uzyskane z demontażu do ponownej zabudowy) Zdemontowane materiały Wykonawca zda protokólarnie do magazynu PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna Rejon Energetyczny Kozienice, ul. Przemysłowa 11 w Kozienicach (dalej zwany RE Kozienice). W przypadku wniosku RE Kozienice Wykonawca dokona utylizacji zdemontowanych materiałów zgodnie z przepisami prawa lub dokona zwrotu do magazynu wskazanego przez RE Kozienice. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z utylizacji źródeł światła i protokół zdawczo-odbiorczy. Prace na sieciach energetycznych należy wykonywać pod nadzorem pracowników RE Kozienice. 3. Inne prace i roboty towarzyszące Do wykonawcy należy: 1) przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. 2) Roboty w pobliżu istniejących sieci i urządzeń wod-kan należy wykonać pod nadzorem pracowników ZWiK. Rozpoczęcie robót należy zgłosić do ZWiK na 7 dni przed ich rozpoczęciem. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci wod-kan. 3) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót. 4) geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni. zjazdów, długości linii elektrycznych, ilości słupów oświetleniowych), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych w szczególności dotyczących sieci i instalacji elektrycznych. 5) Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 6) Wykonawca powiadomi pisemnie na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Kozienicką Gospodarkę Komunalną z siedzibą przy ul. Przemysłowej 15 o utrudnieniach w odbiorze śmieci z uwagi na realizację robót. Wykonawca ma obowiązek współpracować z odbierającym śmieci w celu ich bezproblemowego odbioru od mieszkańców.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 31.32.11.00 - Napowietrzne linie energetyczne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Doktora Perzyny 84A, 26-700 Zwoleń, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 726284,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 546851,69

  • Oferta z najniższą ceną: 546851,69 / Oferta z najwyższą ceną: 584250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.