Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-02
Lublin: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz zestawu komputerowego klasy Tempest dla potrzeb Prokuratury Apelacyjnej w Lublinie
Numer ogłoszenia: 211192 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Lublinie, ul. Okopowa 2A, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5288181, fax 081 5323219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pa.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz zestawu komputerowego klasy Tempest dla potrzeb Prokuratury Apelacyjnej w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 -1 zestaw komputera klasy Tempest część 2 - zestaw komputerowy PC typ-1- 22 szt PC typ 2 - 2 szt Notebook + torby - 9 szt listwy zasil. - 24 szt myszy - 15 szt. kable krosowe -190 szt Drukarki laserowe- 28 szt drukarki przenośne - 3 szt kaner - 2 szt, przełączniki sieciowe- 4, router - 1szt.,światłowody- 6 szt., tester okablowania, narz. instalatorskie, Ladowarka bat.,kabel inst STP 5e - 1 szt, wtyczki, osłonki - po 400 szt. zestaw konsola KVM 17 1u - 1 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 39.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga obowiązku wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy: a) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, b) którzy wykonali minimum jedną dostawę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 2. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w ust.1, podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp oraz nie spełniający pozostałych wymagań SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1, 2 oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie stanowiące zał. 4, dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 oraz pozostałe wymagania SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, b) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Dokumenty (certyfikaty, atesty) potwierdzające spełnianie wymagań, o których mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia. e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę, zgodnie z § 12 ust. 1 SIWZ 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w § 12 pkt 9 a,b,d,e,f.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pa.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-950 Lublin, ul. Okopowa 2a pok. 241.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 11:00, miejsce: 20-950 Lublin, ul. Okopowa 2a pok. 241.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup dostawa montaż zestawu komputerowego klast Tempest.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer klasy Tempest - szt. 1 spełniający normy AMSG 720 B przeznaczony do przetwarzania informacji niejawnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 39.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są; komputery PC 24 szt, notebook-9 szt., Torby do notebooków9 szt, listwy zasilające- 24 szt., myyszy-15 szt.,kable krosowe-190 szt., drukarki-29 szt., skanery-2 szt.,router,przełącznik sieciowy - 4 szt.,tester okablowania, zest. narzędzi instalatorskich, ładowarka,wtyczki i osłonki-400 szt, zestaw Konsola KVM 17 1U.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Budowa przedszkola w Borzęcinie Dużym - dostawa i montaż mebli, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego i RTV".
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.